Äh tänään on kyllä päivä, kun toivois jo miehen loman loppuvan. Se on nyt kuudetta viikkoa kotona ja välillä alkaa käymään hermoille |O onneks on enää tää viikko. Ja ens viikolla mä sitten marisen kun se ei enää ookkaan kotona :headwall:
Siis miten teidän lapset jo nyt
kääntyilee? Meidän möhkön kun pistää lattialle mahalleen, niin se on ku kala kuivalla maalla, jalat vaan heiluu ja ähinää kuuluu, mutta ei siis merkkiäkään että se sais ittensä käännettyä
Meillä
mies ei osallistu käytännössä mitenkään
vauvan hoitoon :/ täysimetyksellä kun ollaan, niin minä hoidan syötöt, mutta ei toi mies ees vaippoja vaihda. Joskus jätän ne hetkeks kahden, että saan vietyä koiran ulos, mutta sillonkin yleensä vauva nukkuu.
Voiko synnytyksen jälkeinen masennus iskeä mieheen? välillä kyllä tuntuu siltä :/ koska alussa oli todella innostunut vauvasta, mutta enää ei :'( ei hän kuulemma osaa tehdä mitään.
Meidän neidin
rytmi on melkein säännöllinen. Yöunille käydään 22-23 välillä ja herätään 6-8 välillä, yöllä syödään 2-3h välein. Päivällä syödään 1-3h välein, riippuu ollaanko autolla liikenteessä (nukkuu pidempään). Päivällä nukutaan ja valvotaan miten sattuu, mutta hereillä neiti on vaan max 3h kerrallaan.
Meillä kyllä viihdytään
turvakaukalossa, yleensä nukahtaa heti kun siihen lykkää. Kuinka kauan te muut ootte pitäny lasta siinä yhtä soittoo? mä kysyin neuvolasta, niin terkka sano, että
1,5h voi pitää ja sit 0,5h tauko. Näillä ohjeilla me on menty, kyllä se pirusti hidastaa matkantekoo, mut ei voi mitään.
Ei oo mullakaan
kuukautiset vielä alkanu, enkä niitä todellakaan kaipaa |O miten muuten voiko ne minipillerit alottaa, jos menkat ei oo alkanu?
Mä oon kans
imettäny stoccan kahvilassa ja suomenlinnan puistonpenkillä ja tietty autossa miljoonia kertoja.
On tää täysimetys kyllä hemmetin sitovaa, koko ajan pitää kelloa kytätä jos on vaikka asioilla, että mihin pääsee syöttämään kun huuto alkaa :| ja kun noi syöttävälit on sen pari tuntia, niin siinä ei kovin kummosia shoppailuretkiä tehdä.
Huiskahäntä jee, mä oon heti valmis hyppäämään mukaan :wave:
Onko teillä kaikilla
tutti käytössä? Meillä ei suostu syömään tuttia, heti se lentää kaaressa pois. Sama on tuttipullo :/ Onhan se tietty hyvä, jos ei sitä ikinä opikaan syömään, mutta taas toisaalta se vois olla kauppareissuilla hyvä hiljentäjä
Sanokaa nyt, että yritänkö mä vielä opettaa sitä vai annanko olla?
MP ja pikkulikka 6+4