Oho, onpas tänne ykskaks ilmestyny luettavaa
Me oltiin tuolla ulkona nauttimassa auringinpaisteessa tai junnu nukku vaunuissa ja minä siivosin varastoa. Pitäis siivoo se ja viedä romuja kaatopaikalle. Ukkokultani kerää kaikenmaailman nippeliä ja nappelia tuonne meidän varastoon,että sinne ei meinaa sisään mahtua. Ajattelin varastoa siivotessani,että pitäisköhän se äijäkin heittää paskakuormaan...Joka kevät meinaan sama homma, mut eihän sille mitään voi kun on putkiaivot niin ei pysty laittamaan tavaroita paikalleen ja tietysti just sitä mutteria vois joskus vielä tarvita, jos sen roskiin heittää...
No, sitten näihin asioihin...
Pyöräilemässä mä oon jo meidän junnun kanssa käyny ja hyvin pysy kyydissä =)
Pottailu meillä aloitetaan sitten,kun siihen rupee junnu olemaan kiinnostusta. Meillä junnu yrittää nousta siitä nyt vaan seisomaan tai muuten vaan sitä täytyy tutkia. Jos viimeistään pari vuotiaana on päiväkuiva niin oon tyytyväinen.
Valokuvaus, en varmaankaan vie valokuvaamoon,koska aloittaa syksyllä pk:n ja siellä on yleensä heti syksyllä valokuvaus. Itse kuvaan virallisen 1-v kuvan.
Välikausihaalari on meillä käytössä, tais olla Lassie. En alunperin meinannu ostaa semmoista,kun meillä on noita housuja ja takkeja ja syksyks haalari kans löytyy,mutta sattui kirpparilla olemaan parilla eurolla niin nappasin sen mukaan.
Päikkäreitä meillä nukutaan tällä hetkellä 1-2. Toiset 3-4h ja toiset nokkaunet illalla.
Vauvahaaveita löytyy täältäkin,mutta vaan haaveita. On hyvin ristiriitaiset tunteet siitä tuleeko enää kolmatta vai ei, aika näyttää. Toisaalta haluis vielä yhden ja toisaalta...saa nähdä. Ei ainakaan vuoteen edes harkita se on ainakin varma. Haluun nauttii nyt siitä mitä mulla on, koska tää aika lapsien elämästä on niin lyhyt ja toiseks olen sen verran itsekäs että haluun myös aikaa ittelleni
Malehalle piti kommentoida,että tunnen monia joilla on tärpänny ihan luonnollisin menetelmin vaikka eka ei tärpännykään. Kai se on helpompaa sitten ku "röörit" on kerran aukaistu tai jotain. Joten toivoa siis on!
Ja nyt opinnäytetyön kimppuun, onneks alkaa olemaan loppuvaiheessa.