Bamse ja Mamitzu Täällä ei juuri muuta tehdä kun tapellaan (siis minä en osallistu) ja sitten itketään kun ollaan erossa. Mikään ei vaan käy. En ihan tämmöstä ajatellu, mulla oli niin kamalan ruususet kuvat mielessä kuinka noi kivasti leikkii yhdessä. No, paskanmarjat
Turvaistuin ollu meillä käytössä reilun kuukauden, ihme että jaksettiin siihenkin asti kaukalon kanssa. Venla ei tykännyt kaukalosta yhtään, matkustaminen siinä oli täyttä helvettiä. Nyt ollut paaaaaaaaaaaaljon tyytyväisempi, ei kitise autossaoloa enää yhtään.
Imetyksestä Mie en imetä, enkä oo imettäny. Synnärillä kokeilin pari päivää, hoitajatkin siinä sitten sanoivat että pullosta vaan. Rintakumilla onnistu just ja just, mut kaikki kokeilut päättyi Venlan raivareihin. Alussa olin vähän surullinen, en nimittäin imettänyt Veetiäkään, poika kun tottui teholla pulloon ja mun tissit on ihan tyhmät, ei niistä mitään otetta saa. Siinä sitten kun Venla oli about kuukauden ikäinen, tajusin, ettei se imetys olis edes ollut mun juttu. Se rintakumimeininki tuntu ihan kauheen epämiellyttävältä. Mutta pointsit niille äideille, jotka ovat saaneet imettää/imettävät vieläkin =)
Päikkärit meillä on nukuttu aina suurimmaks osaks omassa sängyssä. Vaunuissa sillon kun ollaan oltu pihalla. Meillä ei meinaan ollu parveketta kun Venla synty, tyttö nukkui/nukkuu edelleen päikkärit avoimen ikkunan alla. (Ei suostuis kirveelläkään varmaan partsille nukkuun) Jotenkin "vahingosta viisastuneena" Veetin jälkeen halusin Venlan tottuvan alusta asti omaan sänkyyn, ettei mun tarvi sitten myöhemmin neitiä sinne opettaa, koska jotenkin tuntuu etten edes osais. Venla on tässä melkein 10kk:n aikana nukkunu ehkä 10 yötä osittain meidän kanssa, muuten omassa sängyssään.
Kappas, ehdin jo valehteleen tonne tekstiin. Meillähän ei siis oo ollu Venlalla vaunuja käytössä ollenkaan, vaan Carenan isot kuomurattaat, jossa oli sellanen löysä kantokoppa/pussi. Ja sit äitiyspakkauksen se täkkipussi. Veeti ei meinaan aikanaan viihtynyt vaunuissa kuin 3kk, ja sit siirryttiin kuomurattaisiin. Venla kun syntyi, luovuin vaunuilusta, ihan vaan jo ilmojen takia. Ajattelin vaan, et jos ne vaunut ei hengitä helteellä tarpeeks, niissä rattaissa kiertää ilma vähän paremmin. Venla oli ainakin ihan tyytyväinen
Ja mä en vaan tykänny niistä vaunuista. Ne oli meidän isällä Venlaa varten, että tyttö saa siellä sit päikkärit nukkua niissä, jos mennään käymään. Venla nukahti niihin tasan kerran. Ei niissä ollut tarpeeks tilaa meidän möyrijälle. Ja kun en sitten suoraan sanottuna viitsinyt alkaa metsästään uusia vaunuja, Venla kun jää meidän viimeiseksi kuitenkin.
kaalis Teillä vähän sama meininki kuin meillä, ainoo vaan, että Venla joutuu työntään isoveikkaansa :ashamed:
Missä vaiheessa ootte lopetellu vaippojen käytön? Tekin siis joilla on jo ennestään lapsia. Ja te, joilla Kullankerä on ensimmäinen, milloin aiotte aloittaa pottailun?
Hyvää viikonalkua kaikille! (tänään on jo tiistai
)