Huomenta mammoille!
Torstaina kävin osteopaatilla, ja kyllä täytyy sanoa et kun on ihminen,joka tietää mitä tekee, niin se saa ihmeitä aikaiseksi. Selkä on edelleen kipeä, mut nyt pystyn jo kuitenkin liikkumaan paremmin ja kantaa Rasmusta pieniä matkoja sylissä.
Ens vkolla, kun mulla on se lekuri, niin täytyy pyytää lähetettä fysioterapeutille, niin jos sais itselleen jonku ohjelman, jolla sais tuon keskivartalon lihakset kuntoon, niin olis sit ehkä mahdollisuuksia jotenkin selvitä ilman sitä selkäleikkausta.
Vaatteista ootte jutelleet. Mä oon välillä ihan hullu ostaa Rasmukselle vaatteita. Itselle oon viimeksi ostanut ENNEN raskautta (eli kohta kaksi vuotta sitten!) jotain vaatetta. Mä ostan vaatteita Rasmukselle paljon Stockalta ja Lindexistä (saan niin hlökunta-alea), HM:stä, jotain Kappahlista, P.O.P:ltä. Stockalta on niin hyvä ostaa, kun sieltä saa kaikkea laidasta laitaan.
Itselle pitäis oikeesti lähtee joskus ostaa vaatteita ja kenkiä ihan kunnolla, ei vaan huvita. Noi vanhat farkut menee viel oikein hyvin.. paitavalikoima alkaa vaan välillä kypsyttää enemmänkin. Niin, tai no ostinhan mä Rasmuksen nimiäisiin itselleni viimeksi vaatetta, mut ne kun ei oo sellasia päivittäin käytettäviä vaatteita, vaan vähän niin kun siistimpiä. No eipä väliä, ei tällä kotihoidontuella juuri vaatteita osteta enää Rasmukselle kuin itselleenkään. Pitäis siis joskus joku raha-anomus tuolle ukolle laittaa.
Joku pohti tuossa minkälaiset
kengät hankkis näin keväälle. Mun äiti osti Rasmukselle (oisko ollu Cittarista) sellaset ensiaskelkengät, joissa lukee 'waterproof', ne on vaikuttanu oikein päteviltä näin kevätkeleillä, eikä ne oo vissiin mitkään ihan huippukalliitkaan oo ollu. Eli ei tälle keväälle mun mielestä enää talvikenkiä kannata ostaa. Noihin mä oon tarvittaessa laittanu villasukan viel väliin, niin hyvin on pärjätty.
Huomenna on kummitytyön 3v-synttärit Hämeenlinnassa, joten selkä sais huomennakin olla sit siinä kunnossa, et pystyn sen kanssa ajelee sinne.
Rentouttavaa vkonloppua
ursulle ja
Ammulle tsemppiä töihin! :hug: