Vastailempas miekin näihin kysymyksiin, joita täällä on pyöriny
Tupakointi: En polta, nuorena joskus jotain maistellu, mutta onneksi ei oo tavaksi jääny. Sanon suoraan, että INHOAN tupakointia; sitä miltä se näyttää, haisee, maistuu...kaikkea siinä. Ja sanon suoraan myös sen, että jos näen jossain vauvamasuisen tupakoijan, tulee todella surullinen ja samalla vihainen olo. Ymmärrän ettei lopettaminen ole helppoa taatusti, mutta.. Se pieni ihminen, se siinä sydämen särkee. Eikä haukkuna tämä todella kenellekään, mun oma mielipide vain
(ja hyvin vahva sellainen, tiedän).
Kahvi: En juo kahvia.
Maksalaatikko ja muut kielletyt jouluna: Maksalaatikko on mun herkkua. Kuten myös graavilohi, oi että. Ruisleipä ja graavilohi, eipä paljon voi jouluna parempaa olla
Kyllä varmaan jää aikalailla tänäkin jouluna syömättä, harmittaa kyllä mutta noh, jospa ensi jouluna sitten. Jos himo käy ihan sietämättömäksi, niin vähän voin molempia ottaa, ovat kotitekoisia kuitenkin.
Alkoholi: Tosi vähäistä on mun alkoholin käyttö ollu ennen lapsukaisiakin, joten ei minkäänmoista ongelmaa olla juomatta täysin. Olen tosi ehdoton tietyissä asioissa ja alkoholi on yksi niistä; nollalinjalla olen alkoholin kanssa ehdottomasti, kun on raskaus tai imetys kyseessä.
Roskaruoka: Tykkään. Kotiruolla mennään, roskaruoalla herkutella välillä. Muutaman kerran oon raskausaikanakin hakenu.
Asuminen ja nukkumisjärjestelyt: 4h+k+s oma rivariasunto löytyypi, omakotitalo olis haaveissa joskus saada. Esikoinen nukkuu omassa huoneessaan, toinen tulokas tulee äidin ja isin makkariin, kunnes on tarpeeksi iso siirtymään omaansa/siskonsa kanssa samaan huoneeseen
Työ: Lähihoitaja koulutukselta, mutta kotiäitinä ollut vuoden ja samahan sitten jatkuu vielä tulevaisuuteen eteenpäinkin
Hankinnoista: Esikoiselle on kaikki hankittu ja kaikki on todella hyvässä kunnossa koska eivät ole vanhoja ja vain yhden lapsen käyttämiä, joten eipä mitään akuuttia hankintaa ole mielessä, kaikki tarvittava taitaa löytyä jo.
Vauvamasusta: Ennestäänkin on vatsaa olemassa niin ihan heti se ei ala näkyäkään. Mutta ite tunnen jo eron entiseen kyllä. Sieltä se pikkuhiljaa kasvaa
Äitiysvaatteet ei ole käytössä, normivaatteilla menty ainaki vielä ihan hyvin
Tosin eilen autossa istuessa piti avata toppahousun nappi ja vetskari, kun niin inhosti paino vatsaa
Pienen liikkeistä: Omasta mielestä oon tuntenu pieniä liikkeitä joinain iltoina, mutta sata varma en oo vielä. Aiemmassa raskaudessa istukka oli edessä ja liikkeet oli aika hentoja pitkälle raskauteen, nyt istukka on takaseinässä joten eiköhän ne nyt tunnekin selvemmin, niitä odotellessa :heart:
Tetasha 13+4