*!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

niin ja anni :D ihan hyvin voi dildoa käyttää jos seksiä ei oo kielletty. puhtaampihan se dildo varmaan on ku ukon vehe :xmas: enkä usko et niistä värinöistäkään mitään haittaa on. ja liukasteethan on sallittuja koska moni kuivahtaa raskausaikana. et go for it! :D p.s. missäs sun mies on vai leikittekö? :whistle:
 
Jessi : Kiitos vastauksestasi, tämä riittäköön siihen että uskallan käyttää näitä "apuvälineitä" ;)
Ja tosiaan mies on ihan kotona tänäänKIN, ei hirveästi baareissa juoksentele ym. Mut mulla vaa on ollu koko raskauden ajan aivan suorastaan järkyttävät seksihalut, joten dildosta joskus apua kun mies töistään väsynyt. :p
 
Tulin burana keskusteluun ottamaan osaa.. : mulle vanhempi naislääkäri sanoi että buranaa SAA ottaa kunhan ei ota yhtä jaksoisesti, esim. mulla ei vaikuta panadol kipuun niin sanoi että jos kerran tai kaksi otan niin se ei tee vauvalle yhtään pahaa.. Luoja paratkoon: mä olisin kuollut ilman buranaa kipuun.. tosiaan..mulla kun ei vaikuta panadol juuri mihinkään..

Harhis: okei, oliskohan se sitten ollu halinappi vai kuka joka oli masukuvaa pistäny, huono nimimerkki muisti ;)))

HAPPY NEW YEAR!!! :))))
 
anni pitäsköhän munkin hankkii dildo kun sama homma noitten seksihalujen suhteen ja mies ei oo yhtä innokas :whistle: jos saa udella ni mistä hommasit sauvan?

mmilia joo oon kuullu kans tosta et buranaa voi satunnaisesti käyttää kovaan kipuun, esim migreeni ei varmaan taltu millään panadolilla :|

sit yks nolo kysymys lähinnä uudelleen synnyttäjille, onko teillä virtsankarkailua? täällä löytyy ja nyt kun hirvee yskä ni tosissaan saa jännittää ettei lirahda ja välillä lirahtaa kaikesta huolimatta ni tenat on jo harkinnassa :kieh: neuvolassa sano et nyt treenaamaan lihaksia ettei enempiä löystys ku sitte niitä voi olla vaikee enää korjata ja voi tarvita leikkauksen mikä ei sekään aina auta. meinasin kuulia kokeilla kun ilman treenaus tuppaa unohtumaan.
 
isoja mahoja teillä kyllä jo on :O mullaki mahaa on mut tosi vähän verrattuna täällä nähtyihin masuihin. toki se on yksilöllistä et miten alkaa näkyä, hoikilla aikasemmin ja itellä bmi vähän ylipainon puolella et kai seki vaikuttaa vaikka mahaläskiä ei oo koskaan hirveesti ollu. ois kiva laittaa kuvaa mut en osaa enkä viiti mieheltä apua pyytää :ashamed:
 
Jessi kohtalotoverini :hug: Oksennatko säkin vai voitko vaan muuten pahoin? Mulla alkaa olla mitta täys kohta oksentamista. JA edelleenkään en voi tehdä oikeestaan mitään ruokaa kun hajut oksettaa jne... ei ihmekään kun paino on laskenut ja pissassa kuivumisen merkkejä.

Huomenna taas töihin pariks vuorokaudeks.

Ihana maha harhaanjohtaja lla.
Oltiin tänään yksissä juhlissa joissa esikoinen rallatteli kaikille että mun äitin mahassa on vauva :LOL: eipähän varmaan kenellekään jääny epäselväksi. Vaikka vieläkään ei ois tehny mieli kertoo tätä julkisesti, en tiiä miks. Vaikka näkyyhän tää jo kilometrin päähän niin silti oisin halunnu yritää piilotella. No, tietääpähän nyt ihmiset niin ei tarte piilotella.

Nyt nukkumaan poitsun kanssa, huomenna aikainen herätys!

Bre ja Elsa 15+5
 
JESSI SUOSITTELEN ostamaan jonkunnäköisen välineen! :D Auttaa kummasti molempien elämää, vaikka oonki aina ollut etenkin parisuhde-elämässä dildoja vastaan, mutta enpä uskonut että raskaana ollessa olis tämmöistä :D
Niin, ja ostanut olen nettikaupasta :p Itse kauppa jääköön salaisuudeksi.

Mahan koosta: Mulla viikkoja kohta 18, ja melko samankokoinen maha mullakin kuin niillä, jotka kuvia laittaneet.

Mahakivuista: Varmaa kasvaa tuolla sisällä jutut taas siihen vauhtiin että aiheuttaa mahakipuu.. :S Toivottavasti ainakin. Mut vauva liikkuu kuitenkin jonku verran niin en huolestu, vaikka mahakipu onkin tosi rasittavaa ja samalla pelottavaa..
 
bre satunnaisesti myös oksentelen, hammaspesu saattaa laukasta yrjörefleksin tai yskiminen tai sit muuten vaan etoo niin paljo et ykä lentää. aika vähä onneks kyllä enää laatotan mut ei tää jatkuva etominenkaan herkkua ole : / pystyn kyllä syömään mut en läheskään kaikkea, aina on mietittävä et maistusko vai passaanko. ruokamäärät on myös pienentyny kun maha ei alkuyrjöilyn jälkeen enää vedä niin paljon ja hyvä niin. sulla tuntuu olevan vielä pahempaa toi, toivotaan et helpottaa eikä tarvis loppuun asti kärsiä. ite tiiän et loppuun asti kestää tää etominen, niin oli viimekski mut ilman karseeta alkua. jaksamista sulle tosi paljon ja koitetaan kestää, ei tää onneks loputtomiin kestä ja kesä on kohta jo ovella :hug:
 
anni mullaki maha kipuilee nyt herkästi jos rasitan itteeni, loppuu kyllä levossa. pitää varmaan nettikaupoissa käydä kattelees leluja ku voihan niillä sit yhessäki leikkiä :whistle::p mullaki nää halut yllätti vaikka aina oonki aika halukas ollu mut nyt on jotain ihan järkkyä :xmas: jopa järkkyjen pahoinvointien aikana oli seksi mielessä :rolleyes:
 
Joo terve taas!

Huomaa hyvin että on uusi vuosi, kaikki jossain ja mä pallero vaan tsättäilen itteni kanssa täällä :p
Ajattelin nyt kun on enemmän aikaa, nii kertoa taas kaikki mieltä askarruttavat kysymykset jne, mutta tuskinpa ne tässä vaiheessa mielee tulee kun ne pitäs kirjaimiks saada.

Joku varmaa ajattelee, et mä oon joku 14vuotias vahinkoraskauden kanssa eläjä täällä (anteeksi jos jotakuta loukkasin) kun kyselen hirrrveesti aina kysymyksiä ja välillä niin tyhmiäkin että.. Mutta sen verran voin paljastaa, että täällä on 25-vuotias nainen, joka on vaan älyttömän kiinnostunut ensimmäisestä erittäin toivotusta raskaudesta!

Palatakseni tähän seksi-osioon: Onko orgasmeista haittaa tässä vaiheessa raskautta/yleensä raskaudessa? Tai niiden määrissä päivän/viikon ajan?

Mahakivuistakin jälleen: Mikähän kipu se on sellainen joka tuntuu vatsassa vain seistessä? Onko se vauvaan liittyviä "kasvukipuja" vai jopa ihan suoli joka valittelee itestään?

Piikkimaton käyttö raskauden aikana? Oletteko käyttäneet? Mihin käyttö rajoittuu? Kuinka kauan matolla saa olla ja mihin kohtaan piikit saavat kohdistua?

Joku kertoi np-ultrassa lääkärin (?) kertoneen arvauksen sukupuolesta jonkin viivan suunnan perusteella? Mitenkä päin tämä viiva on ja missä? :D Kyselee eräs, jonka eräässä ultrakuvassa näkyy jotakin "viivoja.."

Joku myös epäili, että hänellä vuotaisi/valuisi lapsivesiä poies. Tästäkin olin ihan suu ammollaan, että näinkö voi myös käydä?! Kertokaas tästä, miten lapsiveden erottaa muusta "vedestä" ja miksi näin kävisi ja pitääkö aina olla huolissaan jos huomaa vähäisenkin määrän?

On erittäin kiva, että te aina jaksatte mulle vastailla, vaikka saatatte miettii, että miksi en kysy näitä lääkärissä aina siellä käydessäni! Sanon vaan, että niinpä! Oon lääkärikammoinen ihminen, ja meen aina aivan lukkoon sairaaloissa, joten ei todellakaan tule mieleen kysellä voikohan sitä dildoa nyt käyttää..
 
-anni: Orgasmeista pitäis olla enemmän hyötyä kuin haittaa..Ootko saanut neuvolasta sen Vau kirjan odotuskirjasen? Siellä on juttua aiheeseen liittyen s. 56 :) Kivutki kuuluu asiaan, kasvukipuja varmaankin.

Lapsivesien tihkuminen: eli sitä voi joissain tapauksissa alkaa tihkumaan, jos sikiökalvoihin on päässyt tulemaan ylös reikä..sellasen voi aiheuttaa esim hematooma(verihyytymä) tai joku tulehdus joka on heikentänyt kalvoja. Lapsivesi on tosiaan ihan kirkasta vettä, joka kuulemma haisee makealle (itse en ole haistellut :D ). Jos tihkuva on lapsivettä, niin huolen aihetta on, koske tulehdusriski kasvaa huimasti, samoin riski enenaikaiseen synnytykseen.
 

Yhteistyössä