Heippa pitkästä aikaa
Tervetuloa
Koruharakalle ja ihana nähdä mahakuvia. Täällä on viikkoja reilut 15 tai huomenna 16, riippuen nyt siitä, mitä tulkintaa haluaa noudattaa... Rakenneultrassa sitten kai tarkentuu tuo la.
Kuvottava olo kokoajan vieläkin! Joulukin meni aivan esikoisen sairastaessa vähän sitä sun tätä, vieläkään ei ole kunnossa :headwall: Maha on järjettömän kokoinen (tai ainakin tuntuu itsestä siltä). Puntarilla en ole edes uskaltanut käydä.
Vaatteista: Vanhat farkut menivät nippanappa kiinni, mutta olen alkuraskaudesta asti vältellyt farkkuja, koska en siedä sitä kiristystä vatsan seudulla yhtään. Jalassa siis kaikkea joustavaa, puuvillaista ja matalavyötäröistä. Olen kaivanut yhdet äitiyshousutkin kaapin perukoilta esiin ja siirtynyt kotioloissa miehen villapaitoihin
Kohta kun taas pitää palata ihmisten ilmoille, pitää käydä ostamassa ainakin uudet äitiyshousut. Ehkä ensi viikolla.. Monet paidat ovat minulla jo valmiiksi sitä väljää mallia ja esikoista odottaessa ostinkin niitä raskauspuseroita, mutta käytän niitä vasta loppuraskaudesta.
Vaunuista ja muista hankinnoista täällä esikoinen on 2,5 vuotias kun vauva syntyy, joten kaksostenrattaat pitää ostaa. Esikoiselle ostettiin Brion kombi, joista olen kyllä tykännyt. Heittoaisaa ei ole tuossa rungossa, mutta istuinosan saa tosi kätevästi käännettyä nostsamalla ja tähän mennessä olen kyllä jaksanut kääntämisen tehdä vaikka 12-kiloinenkin on istunut kyydissa
Kombit pidän vauvalla nukutusvaunuina ja vaunuina, joissa pidän vauvaa kun ulkoilen esikoisen kanssa. Onko vinkkejä hyviksi koetuista kaksostenrattaista?
Tosin
kantoliinakin on varmasti kovassa käytössä taas ja aion ostaa Manducan kantorepun. Myös sitteri pitää ostaa. Vaatteita vauvalle on vino pino ja valmiiksi, ja ne mitä ostan, ostan varmasti hyvin suurelta osin kirpputoreilta. Meillä on myös telakallinen kaukalo joka on huippukätevä!
Pyyter-2 minullakin on vähän väliä maha kuralla. Aloittiin taas maitohappokuurin, syön relaa päivittäin. Jospa siitä olisi apua. Vaikka kuinka on tutkittu ei ole löydetty syytä jatkuvalle ripuloinnille
Sunburned: täällä on samaa vaivaa, eli syönnin jälkeen tosi turvonnut olo. Hengästyttää ja pulssi nousee. Nyt kun olen vähentänyt syömisten määrää ja tihentäntyt syömiskertoja on vaiva hieman helpottanut.
Sukupuolesta: Aiemmin olin varma että kysyn, mutta nyt kun rakenneultra lähestyy olen alkanut epäröidä.
Saa nähdä. Ei ole "oloa" mistään.
Hyvää uutta vuotta kaikille!