Lumisateista Itsenäisyyspäivää!!!
Mimmimami Tervetuloa kesäkuisiin mammoihin
.
Jos minäkin sitten muutaman sanan tupakoinnista.
Itse aloin aikoinaan polttamaan jo 12vuotiaana, vanhemmilta salaa. Selkäsauna siittä olisi tullut jos kiinni olisn jäänyt. Äiti kun ei ole koskaan hyväksynyt tuppakia tai alkoholia, mutta se siittä.
Eli aloitin siis suht nuorena. Poltin kaksi askia päivässä jossain vaiheessa, silloin olin polttanut jo yli kymmenen vuotta. Sitten vain kyllästyin ja päätin lopettaa, olin polttamatta 10vuotta ja aloin uudelleen. Sitten tuli puheeksi lapsen yrittäminen, polttaminen loppui siihen, noin vuosi meni kun yritettiin ja vihdoin tulin raskaaksi. Koko raskaus aikana en polttanut enkä imetys aikana. Pian aloin odottamaan toista lasta, enkä hänenkään kohdalla polttanut raskaana ollessa enkä imetysaikana.
Jossain vaiheessa "varkain" aloin uudelleen polttamaan, mutta tämän vuoden tamikuussa lopetin ja viikko perään lopetti mieskin
.
Eli hyvillä mielin aloimme yrittämään lasta kun kummatkin olemme olleet polttamatta.
Se että joku polttaa raskaus aikana ei ole minun tehtäväni tuomita. Ne jotka polttavat välinpitämättö myyttään niin en minä heitäkään lähde tuomitsemaan, en tiedä heidä elämän taustoja ja kaikilla ei ole saman laisia mahdollisuuksia tässä elämässä kuin minulla. Kaikilla ei ole niitä jotka tukisivat tai ihmistä joka kuuntelis. Ihminen saattaa jossain vaiheessa elämää ajautua vaikeisiin tilanteisiin ja sen myötä myös tulla välinpitämättömäksi. Niitä asioita ei tajua jos ei itse ole kulkenut vaikeiden asioiden läpi. Enkä minä sano ymmärtäväni, mutta yritän ymmärtää miksi ihmiset päätyvät ratkaisuihin joita tekevät. Tottakai se tuntuu pahalta, mutta kukaan ei tiedä minkälaisia itsesyytöksiä tai kamppailua polttava äiti käy. Se on hienoa kun pystyy vähentämään ja upeeta jos lopettamaan.
Tuohon pahoinvointia kyselyyn.
Mulla ei enään ole pahoinvointia jatkuvasti. Jos olen liian kauan syömättä tai ahtaan liikaa ruokaa niin sitten iskee huono olo. Täälläkin täytyy siis katsoa miten syö
.
Jessi75 eikä karkkia uponnu yhtään, jo ajatuski eto. kamalaa jos mä en pysty syömään enää karkkia!!!!
Kyllä se karkki halu palaa ajan kanssa... ei munkaan tee yhtään mieli makeeta.. mutta se tietääkin sitten poika lasta
....
Mulla yrittää flussa päälle ja ihan omaa syytäni on. Eilen kauppareissulla pelkkä toppi takin alla ja takki vielä auki. Mun oli niin kuuma ja vesi valuu koko ajan kainaloista.. ällöö :x...
Äsken kuiteskin vedin valkosipulia jos se vaikka estäis tuon flunssan iskeytymisen kunnolla.
Kaikille ihanaa joulunajan taikaa!!!
Calumet + :heart: 13+3