5kk neuvola takana. Tyttö painoi nyt 6905g (6145g) ja 62cm (58,5cm) pitkä! Nyt sit käski alotella ihan oikeesti kiinteet kun kerroin että yötkin on ollu nyt sitä että 1-2 h välein syötän eli päivällä kaksi kertaa sosetta ja aamu- ja iltapuurot + tissittelyt päälle.
Musta kyllä tuntuukin että maitoa ei jotenkin heru (?) tarpeeksi,siis tyttö joutuu kauan luputtamaan ennenkun alkaa herua ja tuntuu että oikea tissi lopettaa herumisen nopeemmin kuin vasen.
Kaikki on kuitenkin niinkuin pitää ja hienosti kasvaa
Meinaatteko influenssa-rokotteen ottaa vauvalle? Meillä mies on sitä mieltä ettei,narkolepsia juttujen takia. Neuvolan terkka sanoi,ettei tässä rokotteessa ole sitä samaa ainetta kuin siinä rokotteessa, joka aiheuttanut narkolepsiaa.. Tiedä sitten. Vanhemmatkin saatas ilmaseks rokote. Enpä tiedä. Kumpi se nyt sit on parempi? Olla rokotettu flunssaa vastaan ja
ehkä sairastua narkolepsiaan..?
Mites mammat,ootteko meinannu jäädä kotihoidontuelle kun vanhempainvapaa loppuu? Mulla ois haaveena että menisin töihin vasta tammikuussa 2014 (jos en oo raskaana
),tyttö ois 1,5v sillon ja sillonkin tekisin vaan 6h pvää. Myöhemmin sit täyttä päivää. Mä olen siis töissä marketissa ja työajat siellä on 6-21:15 kaikkea tolta väliltä. Pomo kylläkin vaihtumassa,että toivottavasti uuden kanssa ois sit sovittavissa tuo 6h pvää. Entinen/nykynen on niin hankala tapaus että ihan varmasti mulla ois sit ollu 15-21 työt ja aamulla takas 6-12 ja mitähän hyötyä siitä on pienen lapsen hoidon suhteen? Sillon kun aloin tyttöä odottaa niin olin aina 6--> töissä,purin lihakuormat. Vuotelun takia siirryin takas kassalle istumaan ja mulla olikin eka 5vkoa putkeen iltaa eli olin jokaikinen ilta 21:15 töissä! Ei kuulemma muuten voinu ratkaista asiaa. Työvuorothan pitäs näkyä 3vkoa kerrallaan,meillä oli tuo 5vkoa ja vähänkö otti aina pannuun,kun mitään ei voinu sopia yli kuukauden päähän kun tämä tonttu oli väsänny jo listat seinälle! Ääh,ihan verenpaine nousee kun aatteleekin
Mutta siis,en haluaisi laittaa 9kk ikäistä lastani muiden tallottavaksi päiväkotiin. Tuon siis voin perustella sillä,että olen ollut päiväkodissa töissä ja siellä oikeesti laitetaan pienet matkasänkyihin ja korillinen leluja kipataan niskaan,että viihdypä siellä ja juostaan sit 2-5 vutiaiden perässä! Okei,siis onhan näitä ryhmiä jossa pieniä pelkästään mutta on näitäkin edellämainittuja. Sanokoot Kataisen Jyrki mitä tahansa naisten täihin paluusta!! Sitäpaitsi,aika huono on tämä työtilanne tässä valtiossa muutenkin,"pidennetään työuria" sanoo Jykä kun joka firmassa on YT-neuvottelut käynnissä ja porukat pistetään pellolle. Go Jyrki,Go Jyrki,Go Jyrki!!!
Jep tuli sit päivän politiikatkin puitua
Palaillaan taas linjoille!
Tipetsu ja Eltsu 5kk1pvä