nezzie80 :hug: Toivottavasti saat neuvolan kautta uuden ultran ja kaikki kääntyisi vielä hyvin, eli sinne 50% paremmalle puolelle! Jos kyse oiskin vaan mittavirheestä tai alkio jotenkin piilossa ja siksi mitta niin pieni. Ennen omaa varhaisultraa luin paljon ultratarinoita ja törmäsin moneenkin, joilla alkio oli ollut liian pieni, mutta myöhemmin ihan oikeiden viikkojen kokoinen. Tsemppiä!
ninanina Onnea hienoista ultarkuulumisista! Ihana kuva :heart:
Pikkumyy87 Onpa todellinen noita mummeli sun töissä
Ehkä vanhoilla ihmisillä on joku kyky nähdä asioita helpommin. Musta tuntuu, että munkin mummo katsoi mua tosi epäilevästi, kun kävin siellä pari päivää sitten ja olin niin väsyny. Tai sitten vaan kuvittelen
Seksin harrastamisesta kyselit myös. Meillä ei oo peitot heilunu plussan jälkeen :ashamed: Muuta hellyyttä kyllä. En oo ite halunnu, kun on niin pelonpeikko persukissa noiden kaikkien keskenmenojen jälkeen. Vaikka tiedän, ettei pupuilulla pitäis olla mitään yhteyttä km:hin. Mutta silti oon halunnu ottaa jotenkin varman päälle. Samoin tuntuu ajattelevan mies, kun ei sekään ole edes yrittänyt mitään. Ei meillä yleensä tälläsiä taukoja oo ollu...mietin, että kai sitä vois nyt rohkaistua, kun ultrassakin oli elämää, mutta nyt kun oon kipee, niin ei kyllä ees tee mieli. Ehkä tää tästä normalisoituu? Toivottavasti
Enby kyselit missä oon töissä. Niin oon kaupanalan yrityksessä taloushallinnon hommissa. Koulutukseltani oon tradenomi.
ON: Täällä ollaan nyt sitten saikulla. Eilen iltapäivällä olo alkoi mennä entistä pahemmaksi ja onneksi sain työterveydestä ajan vielä eilen, niin ei tarvinnu tänään hilata itteään mihinkään lääkäriin. Kurkussa asuu kaktus, yskittää, paleltaa, väsyttää, heikottaa. Ja mistä tätä räkää riittää?? Yöllä nukkuminenkin oli jotain ihan muuta kun nukkumista, kun lima valuu kurkkuun ja sit alkaa yskittämään ja henki ei kulje, kun nenä on tukossa.
Nyt vaan aloin hätäilemään, että toivottavasti tää flunssailu ei vaikuta masuasukkiin!?
Jostain luin, ettei sais olla (korkeaa) kuumetta, jos on raskaana Onkohan niin oikeasti? Mittasin, niin oli onneksi vaan 36,78 eli ihan vielä kuumetta kuitenkaan.
Sanmar + superpapu 7+5