Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

Onpas paljon tullut tekstiä päivässä :O No, mukavahan se on kuulumisia lukea :)

Ammatista/työstä sen verran, että työskentelen ravintola-alalla esimiestehtävissä.

Alkuraskauden ultrasta oli ollut puhetta. Itse en missään nimessä ole minkäänlaisia ultria vastaan, mutta toisaalta ymmärrän, miksi se ei kuulu näihin "perustutkimuksiin". Kohdunulkoisen raskauden riski kun on oikeasti (ja onneksi) aika pieni, ja raskauden keskeytyminen kuitenkin (valitettavasti) mahdollista myös tuon ultran jälkeen. Mutta jos ilmaiseksi pääsisin, niin menisin kyllä!

Huh huh, kylläpä taas väsyttää! Ja turvotaa. Ja närästää. Ja... Ihanaa kun saa valittaa :LOL:

Eebowi 6+3
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kanssa kaupantäti...:) Uusi ultra olis ens viikolla, mut en millään haluis odottaa, olo on samalla malttamaton ja pelokas :(

ON: närästystä ja jatkuvaa etovaa oloa löytyy :( No toivotaan että se merkkaisi että vatsassa on elämää :/
 
Ja kun välillä tuntuu, että päässä vähän pätkii, niin... pillipöllö, jollekin miehelle mekin ollaan menossa, tais olla Isto? Jäikö sulle millanen fiilis tuosta paikasta, itellä sellanen olo et ois mukava ja osaava henkilökunta (ihan vaan puhelun perusteella).. Ite kans tonne ekana soitin kun just etsin tietoa netistä et missä Tampereella noita varhaisultria on ja joku oli ihan hetkee ennen jonnekin kaksplussan keskusteluun (löysin googlen kautta) listannu muutaman paikan ja sanonut et toi Ava on halvin. Ja mä oon sellanen, et mulle on tärkeää saada tuollaisissa tilanteissa ystävällistä ja hyvää palvelua, joten ihan senkin perusteellakin (siis puhelun perusteella) tuo Ava vaikutti hyvältä.
Mä ainakin tuolla MitäsNyt puolella laitoin noista paikoista, et Ava halvin :) Tosiaan kaikki muut paikat mihin soitin (Terveystalo, Mehiläinen, Koskiklinikka) oli kalliimpia. Avalla jäi hintaa se 81e. Eilen tuli lasku, ja käytiin viime to siellä. Eräpäivä on 28.10. Ihan kiva, kun saa sen 2 vk maksuaikaa :)
Mä tykkäsin paikasta, mukavat naiset oli siinä vastaanotossa ja mut ultrannut lääkäri (Candido Tomás) oli todella mukava ja osasi hienosti asiansa :)
Henkil tuolla on henkilökunta :) Mä oon joskus aiemminkin tuolla käynyt, kun olin menossa munasoluja luovuttamaan. Silloinkin tapasin tän Candido Tomásin ja muutenkin paikasta jäi jo silloin tosi hyvä kuva, vaikkakin en sit munasoluja päässyt luovuttamaan.
Saatiin varmaan 6 vai 7 kuvaa sähköpostilla, tulostettuna ei saatu yhtään. Mut tosi kiva, että kuvia saatiin kuitenkin :)
 
Nezzie muaki jännittää aikalailla huominen ultra! Ja miten hitossa pystyn olee töissä ku aika vasta 15.30??!
Huhhuhuhhuuuuh.., toivotaan todella että tällä kertaa tulis pelkästään hyviä uutisia eikä huonoja ollenkaan :heart:

Nyt yritän mennä nukkumaan....

ninanina + pompula 7+1 :heart:
 
Hyvää iltaa ja yötä kaikille!

Mua meinaan sen verran väsyttää, että pian kyllä vois mennä nukkumaan...

Viime perjantaina oltiin ar-ultrassa. Sieltä löytyi vahva ja tasainen syke. Saatiin kuvat ja dvd mukaan. Lääkärin mukaan näillä arvoin olisi 97% todennäköisyys, että kaikki menee hyvin jatkossa.

Mulla on oireina olleet hirvittävä väsymys ja kuvottava ja huono olo. Eilen kävin vyöhyketerapiassa/refleksologia. Ja ihanaa, tänään kammottava olo pysyi aamusta asti poissa! Tilalla oli nautittava normaali olo... Kävin ekassa raskaudessani samasta syystä vyöhyketerapeutilla alkuraskauden pahoinvoinnin takia ja silloinkin yksi kerta auttoi vointiin seuraavasta aamusta alkaen. Ihme juttu, että sillä korvien ja jalkojen "räpläämisellä" on tuollainen vaikutus...

Nyt olis sitten täynnä 7+5, ylihuomenna poksuu. Ensimmäinen neuvolakäynti olis vasta ens viikon lopulla.

Niin ja täällä kyseltiin ammatteja, olen yliopiston lehtori.
 
Keskiviikko 19.10.2011

Raskausviikko 9
yykaakoonee ~~~~~~~~~~ 8+1
Mupelo ~~~~~~~~~~~~~~ 8+1
SeInka ~~~~~~~~~~~~~~ 8+1
nemiwi ~~~~~~~~~~~~~~ 8+1


Raskausviikko 8

Mekkala ~~~~~~~~~~~~~ 7+6
Marinas ~~~~~~~~~~~~~ 7+6
DingeLiDong ~~~~~~~~~~~ 7+5
pillipöllö ~~~~~~~~~~~~~ 7+5
Mandeliini ~~~~~~~~~~~~ 7+5
hippu3 ~~~~~~~~~~~~~~ 7+4
Nippinappi ~~~~~~~~~~~~ 7+4
diiselikissa ~~~~~~~~~~~~ 7+4
Annuliini84 ~~~~~~~~~~~~ 7+4
Sanmar82 ~~~~~~~~~~~~ 7+4
Jenksula ~~~~~~~~~~~~~ 7+3
Missie ~~~~~~~~~~~~~~~ 7+3
Chance ~~~~~~~~~~~~~~ 7+2
Pöhinä ~~~~~~~~~~~~~~ 7+2
ninanina ~~~~~~~~~~~~~ 7+2
Kahvia ~~~~~~~~~~~~~~ 7+1
nedra ~~~~~~~~~~~~~~~ 7+1
Babuu- ~~~~~~~~~~~~~~ 7+1
Nezzie80 ~~~~~~~~~~~~~ 7+0
aurora81 ~~~~~~~~~~~~~ 7+0
Viviette ~~~~~~~~~~~~~~ 7+0


Raskausviikko 7
-PipSa- ~~~~~~~~~~~~~~ 6+6
malendra ~~~~~~~~~~~~~ 6+6
riesa79 ~~~~~~~~~~~~~~ 6+5
Kareliini ~~~~~~~~~~~~~~ 6+5
enkeli85 ~~~~~~~~~~~~~ 6+5
Eebowi ~~~~~~~~~~~~~~ 6+4
Stiinuliini ~~~~~~~~~~~~~ 6+4
PikkuMyy-82 ~~~~~~~~~~~ 6+4
Marde79 ~~~~~~~~~~~~~ 6+4
Kultasiipi ~~~~~~~~~~~~~ 6+3
ReNu ~~~~~~~~~~~~~~~ 6+3
-Maari- ~~~~~~~~~~~~~~ 6+3
maraiitti ~~~~~~~~~~~~~ 6+2
Rintintin ~~~~~~~~~~~~~ 6+2
ki7i ~~~~~~~~~~~~~~~~ 6+0
Jackie_d ~~~~~~~~~~~~~ 6+0


Raskausviikko 6
Sun Rise ~~~~~~~~~~~~~ 5+5
Wendy79 ~~~~~~~~~~~~~ 5+3
möhköpantti ~~~~~~~~~~~ 5+3
Aanna ~~~~~~~~~~~~~~~ 5+2
Pinklady81 ~~~~~~~~~~~~ 5+1
PikkuistaOdottava ~~~~~~~ 5+1


Raskausviikko 5
charleene ~~~~~~~~~~~~ 4+6
jkoo ~~~~~~~~~~~~~~~~ 4+6
_Lumi_ ~~~~~~~~~~~~~~ 4+2
Pikkumyy87 ~~~~~~~~~~~~ 4+1
leppäkerttu3 ~~~~~~~~~~~ 4+0


Raskausviikko 4

 
Viimeksi muokattu:
Lista päivitetty taas. Sitä saa muutkin päivittää kyllä ;) En siis mitenkään halua omia ittelleni sitä. On vaan inhottava, ku en jaksa joka päivä päivittää ja sit joutuu poimiin monelta sivulta muutokset ja laskeen 2-3 päivääkin lisää noihin, meinaa mennä sekasin. Ja tosiaan toivon kans, et jos muutoksia tulee, niin laittakaa ne punaisella!
 
Kiitos Pillipöllö päivityksestä, mutta mun puolesta ainakin voit tuon unohtaa. Se tosiaan käy turhan raskaaksi yhden ihmisen ylläpitää ja jos jokainen aina omaan kirjoitukseensa lisätä viikot perään niin kaikki tietää missä mennään. Täällä kuitenkin kirjoitellaan vielä montamonta kuukautta. Etusivulla näkyy hienosti lasketutajat jne.

Marde 6+3
 
Ihan totta ettei sinne varhaisultraan kannata mennä liian aikaisin. Varasin itse ajan 7+0 päivälle. Pitäisi ainakin syke näkyä jos on näkyäkseen. Ei se tietenkään takaa, että kaikki sujuu loistavasti raskauden loppuun asti. Sitä ei takaa yhtään mikään. Mitä tahansa voi sattua vaikka aivan loppuraskaudessa.

Valtaosa raskauksista menee kesken aivan alkuviikkoina - suurin osa ennen kuin raskaudesta tiedetään. Toisaalta suurin osa niistä raskauksista, joissa on todettu sykkivä alkio oikeassa paikassa, sujuu mallikkaasti loppuun asti. Kyllä se siis jonkinlaista mielenrauhaa tuo. On ainakin poissuljettu kohdunulkoinen, tuulimuna ja hyvin varhainen keskenmeno joka ei vuoda itsestään pois. Näitä tapahtuu lopulta aika paljon. Menetyksiä kokeneena voin sanoa, että mitä aiemmin menetys tapahtuu, sitä helpompi siitä on päästä yli. Jos luulee olevansa onnellisesti raskaana 3kk ja kuulee vihdoin np-ultrassa odottaneensa tyhjää tai että kohdussa on jo viikkoja sitten kuollut alkio, ei siitä noin vain ylös nousta. Sen sijaan muutaman viikon raskauden jälkeen tuo tieto on huomattavasti helpompi käsitellä. Silloin pääsee myös nopeammin yrittämään uutta raskautta. Oireiden perusteella näitä ongelmia ei välttämättä mitenkään erota normaalisti edistyvästä raskaudesta. Siihenkään ei kannata siis täysin tuudittautua vaikka oireet hyviä olisivatkin.

Jokainen tietenkin valitsee mihin haluaa rahansa laittaa. Omasta mielestäni tuolle summalle on paljon tyhmempiäkin käyttötarkoituksia ;)
 
Onnea uusille plussanneille :heart:

Onnea myös hyvistä ultrakuulumisista!

Mekkala missä kävit vyöhyketerapiassa ja paljonko maksoi? Mua pikkuhiljaa kiinnostas kokeilla mitä vaan et sais tän olon paremmaks. Akupunktiotakin harkitsin mut koska ne aku-rannekkeetkaan ei auta yhtään mitään niin mahtaskohan sekään sit mitään auttaa..

Mullakin on nyt sitte tullu pyyhkiessä ruskeaa vuotoa tänään, voivoi kuinka se heti säikäyttää. Onneks huomenna on eka neuvola niin voi sielläki sit puhua tuosta.

Dingelidong 7+4
 
Hei taas ja pillipöllölle kiitokset päivityksistä!!!!

Onnittelut Rintintin ihanista ultrauutisista!

Tuli vaan mieleen et näkyykö teillä jo raskaus mahasta????? Nimittäin mulla näkyy ihmeen selvästi ja erityisesti illalla kun turvottaa... Esikoisesta maha ei todellakaan näkynyt vielä tässä vaiheessa vaan mun maha näyttää nyt samalta ku esikoisesta 13-14 raskausviikolla...!!!! (vertasin mahakuvia) Mä kyl luulen et tää johtuu siitä et en ole kerenny esikoisesta treenaamaan vatsalihaksia kuntoon, joten ne varmaan antaa nyt helpommin periksi tai jotain... mun pitää nyt miettiä tosi tarkkaan mitä laitan päälleni ku en haluu et kukaan vielä huomaa tätä raskautta...toivon mukaan vaan luullaan et mä olen lihonut=)

Raskausvitamiineista joku kyseli... mä oon ymmärtäny et ne ois hyvä aloittaa jo kun suunnittelee raskautta ku niissä se tärkee ainesosa on se foolihappo, jos googlettaa "foolihappo ja raskaus" löytyy paljon tietoa! Mä olen syönyt noita Multivitan raskaus&imetys vitamiineja jo esikoisen yrittämisestä asti... ja imetys ajan ja sit taas tän uuden yrityksen ajan yms... tietty en oo aina muistanu ottaa mut silloin ku muistan =) ja kalkkia syön myös...


mut semmosta!

ai niin ja ammatteja kun kysyttiin niin mä olen terkkari... töissä aikuisväestön parissa (ei lasten& äitiys) =)
 
Kiitos PilliPöllö päivityksestä ja sori tosiaan kun en ollu "punannu" noita tietojani! Ei onnistunut mobiililla ja meinasin jo jättää tekemättä, kunnes tuli mieleen ettei taas tiedä koska olo antaa myöten kirjotella :)

Ihanaa kuulla noita positiivisia ultra-uutisia! Harkitsen kyl vakavasti nyt itsekin sinne menoa ja mietinkin tossa, et jos sitä rahaa haluaa ajatella, niin johan tässä on tupakoimattomuudella säästänyt kyseisen summan. Onko muilla onnistunut se lopettaminen? Itsellä sujunut kyllä tosi helposti, kun onhan tässä syykin enemmän kuin kohillaan <3
 
Annuliini: Onnea tupakoinnin lopettamisesta! Hieno juttu! =)

Kultasiipi: Näkyy se jo vatsassa vaikka ollaan ihan alkuviikoilla. Mulla on vähän ylipainoa, jota olen pudotellut tässä viime aikoina. Löysäksi tullut vatsanahka on taas kiristynyt ja alavatsalla on selvä kumpu. Osa siitä on tietysti ihan turvotusta mitä ainakin mulle tulee tosi helposti raskauden aikana. Tuntuu, että joka raskaus näkyy vain nopeammin ja nopeammin. Voipi olla haasteellista pitää tätä salassa sinne joulukuulle asti. Onneksi eletään kylmää vuodenaikaa eli voi pukeutua reiluihin tunikoihin ja toppavaatteisiin :whistle:

Olen syönyt foolihappoa 1,5 vuotta ja viime aikoina lisännyt muitakin raskautta edistäviä vitamiineja ym. Foolihappo kannattaa aloittaa välittömästi, jos ei sitä vielä syö. Se tosiaan ehkäisee tiettyjä poikkeamia sikiössä. Sen käyttö pitäisi aloittaa jo ajoissa ennen yritystä ja jatkaa ainakin rv 12 asti. Monet tarvitsevat lisäksi esim. rautaa raskauden aikana. Siitä tulee tarkemmat ohjeet neuvolassa.

Onkos jollain muulla tullut oireena uniongelmia? En tiedä mistä tämä johtuu, mutta oma rytmini meni täysin sekaisin jo ennen kuin tein raskaustestiä. Sekin oli yksi syy miksi epäilin raskautta. Yöllä ei nukuta, en meinaa saada unta, heräilen ja aamulla herään tosi aikaisin ihan pirteänä. Päivällä olen taas yhtäkkiä ihan rättipoikki ja on pakko ottaa päikkärit. Nukahdan siis ihan pystyyn sohvalle työpäivän jälkeen. Ei siinä auta muu kuin nukkua. Mies saarnaa, että pitää lopettaa ne päikkärit, jotta nukkuisin yöllä, mutta ei se ole niin yksinkertaista. Kroppa on nyt vaan päättänyt toisin tämän homman. Taitaa tulla varsinainen yökukkuja tästä pienestä...
 
mirkku76 : :hug:

Porukka sen kuin lisääntyy: Tervetuloa uusille! :flower:

Vitamiineista: Aloin vähän ennen raskautumista popsia multivitan raskausvitamiinia ja yritän muista päivittäin sen ottaa.

Ammatiltani olen hoitsu.

Huomenna olis ar-ultra. Olin jo ihan rauhallisin mielin tässä, mutta nyt kieltämättä alkaa jo jännittämään ja mulla vielä ilta-aika huomenna!!! Puhutte kaikki niin kovasti turvotuksesta ja mä kun en tosiaan osaa ennestäänkin löysältä mahaltani sanoa, et turvottaako iltasin vai ei. :O Ei ainakaan kovasti tunnu siltä. Ja toinen mitä pystyn ihan helposti tekemään, niin jännittämään vatsaa sisäänpäin vatsalihaksilla(nyt voi jo ihmetellä, miksi ihmeessä täytyy edes kokeilla???!!! :ashamed: ) ja olenkin taas alkanut pelkäämään, löytyykö tuolta masusta mtn... :( Huoh!

diiseli 7+4
 
Tänne minä varmaan kuulun :)

Tänä aamuna clearbluen digitestiin piirtyi RASKAANA 2-3 :heart:

Jos vähän vaikka kertoisi itsestä. Olen insinööri (saatte tosi fiksua seuraa :LOL:) ja mun mies valmistuu myös joulukuussa insinööriksi. Minä olen 24, mies kohta 25. Olemme pitäneet yhtä 4 vuotta ja keväällä alkoi yritys tulla raskaaksi. Kesällä tuli vähän takapakkia kun gyne löysi mun munasarjasta kystan joka leikattiin pois elokuussa. Samalla lääkäri poisti endoa multa ja sanoi että joko alan pillereitä taas syömään tai vauvan yritys jatkuu. Arvatkaahan kumpi oli mukavampi vaihtoehto :) Yrityskertoja on vaikea laskea, ehkäpä viidennellä tärppäs.

Laskettu aika 27.6.2012 (ehkä?), synnytyssairaala KYS, ikää 24 ja ensimmäinen lapsi.
 
  • Tykkää
Reactions: Emby^
mirkku: :hug:

Uusia on taas tullut mukavasti lisää, tervetuloa ja onnea plussasta! :flower:

Ultraan menijöille tsemppiä!

Nukkumisrytmit on menny sekaisin täälläkin. Pari yötä oon nukkunut torkkuen ja parina aamuna oon katsellut kelloa joko voi nousta. Aiemmin oon nukkunut kuin tukki kellon soittoon asti.

(.) Voi elämä mikä olo oli eilen kun lähdin töistä kotiin. Kävelymatkalla autolle, joka on n. 600-700 m, meinasin useampaan otteeseen oksentaa. Onneks on pientä pusikko toisella puolella, joten ei tarttis kakoa keskelle jalkakäytävää. Loppujen lopuksi selvisin autolle oksentelematta ja alkumatka oli kanssa ihan kaamea. Onneks olo helpotti n. 10-15 minuutin ajon jälkeen ettei tarvinnu poikaa hakea tarhasta koko ajan peläten. Väsymys myös iski kunnolla päälle. Eilen iltapäivästä meinasin nukahtaa kesken työpäivän. Tänään iltapäivästä sitten neuvola. Toivottovasti olo hieman parempi kuin eilen.

Mupelo, rv 8+1
 
Huomenta!

Barbamama: Kävitkö sinäkin Savonlahdella? Oli kyllä todella miellyttävä lääkäri. Ja ole samaa mieltä kanssasi varhaisultrasta, ehdottomasti kannattaa mennä.

Dingelidong: Kannattaa mennä siis refleksologiaan, joka tarkoittaa koko kehon vyöhyketerapiaa. Neuvoisin etsimään sopivan terapeutin Luonnonlääketieteen keskusliiton sivujen terapeuttirekisterin kautta Luonnonlääketieteen Keskusliitto LKL Ry - Hae terapeutteja niin on jotenkin kontrollissa koulutus ja osaaminen. Tuolta löytyy vaikka paikkakunnan perusteella hakien. Se on yksilöllistä kenellä tämä tehoaa, mutta ei ole mitenkään vaarallista itselle tai vauvalle, monet kätilötkin osaavat vyöhyketerapiaa ja käyttävät sitä apuna synnytyksissä. itse valitsin terapeutin, joka tekee myös koliikkihoitoja vauvoille, siltä varalta jos sattuisi sellaista ongelmaa tulemaan oman vauvan kanssa. Sinne voi myös terapeutista riippuen ottaa miehen mukaan, jolloin terapeutti voi näyttää miehelle mitä voi tehdä synnytyksessä, hierontaa tms. Mun terapeutilla 60 min maksaa 50€.
 
Heips!!!
Voinko liittyä seuraanne?? Meillä pärähti plussa jo alkukuusta mut on ollu oma kone rikki ja kiire etten ole ehtiny liittyy vielä..ja en oikeen ole meinannu uskoa et raskaana ollaan!!! on sen verran kauan yritetty..Asutaan varsinais-suomes eli TYKS:iin synnyttää.. ja eka olis tulos..päivät olis 5+5 kävin maanantaina antamassa verinäytteen ja oli 7640 toi arvo..siin kohtaa ajattelin et kyl pitää jo pikuhiljaa uskoa!!! Kun mulla ei oikeastaan ole mitään oirei..Tissit on välil kipiät ja kohtu muistuttaa aina välillä kasvamisesta :LOL: Niin ja Vau.fi mukaan laskettu aika olis 15.6
Tiituliini rv 5+5
 
Suutarinlapsi aika jännää, että sunkin sisko oli nähnyt raskausunta susta! Ehkä näissä unissa on jotain taikaa ;) Itse mietin sitä, että tässä raskaudessa en oo nähny yhtään keskenmenounta (ja toivottavasti en nääkään), kun aikaisemmissa keskenmenneissä niitä näin useinkin ennen keskenmenoa. Toivottavasti ois hyvä enne!

Marde79 itseasiassa munkin piti kysyä sulta, että olitko Tammikuun tähdissä 2011, kun nimimerkki kuulostaa niin tutulta! Eli joo, mä tosiaan kirjoittelin siellä ennen keskenmenoa. Muistan sitä pinoa vieläkin jotenkin lämmöllä, kun sillon oli mun eka plussa ja kaikki oli niin uutta ja ihmeellistä. Muistan vieläkin joitain nimimerkkejä ja niiden juttuja sieltä. Samalla esikoisenhakureissulla ollaan siis edelleen kuin silloin, jospa nyt vihdoin onnistuisi :)

Barbamama ja Emby oikein isot tervetulohalit molemmille :kiss: Kiva saada tänne tuttuja tuolta kuumeilupuolelta! Tässä syksyssä täytyy olla jotain plussataikaa liikkeellä ;) Tervetuloa myös Laurelle ja Tiituliini :wave:

Tsempitykset täältäkin kaikille ultraanmenijöille!!

ON: Flunssa vaan tiukentaa otettaan. Ois pitäny varmaan jäädä kotiin, mutta meillä ei saa olla pois päivääkään ilman saikkutodistusta, enkä jaksanut lähteä työterveyteen istumaan. Täytyy kattoa jos huomenna yhtä kauhea olo, niin jään kyllä kotiin peiton alle!
 
Missäs sä Sanmar oot töissä?
Meillä saa olla kolme päivää ilman todistusta.. Mut noi suuret kihot kuulemma suunnittelee, et pitäis jo yhdestä päivästä hakea se torkka.. Tyhmää :(

..täällä on ajoittain pieniä kuvotusaaltoja, sit ne menee röyhtäsemällä ohi ;)
Voij että, ku kaikki olis hyvinnn..

Emby^ ja rakas Jormaliini (5+0 pokspoks)
 
Kultasiipi kyseli raskauden näkymisestä ja vatsan kasvamisesta. Eipä tuo vielä suuremmin näy ellei noita ilta kohden pahenevia turvotuksia lasketa. Tänä aamuna kyllä tuskailin housujen kanssa. Farkkuja en halua laittaa, kun alkavat ahistamaan iltapäivästä. Sitten kokeilin yksi kangashousuja, mutta ne ahistivat jo heti aamusta. Oiskohan tuo kuitenkin jo osittain kasvanut tai sitten on vaan lantio hieman levähtänyt.
 
Rintintin hienoa että syke kuitenkin näkyi eikä jäännyt epäilyksiä :)

Hienoa Emby^ että pääsit plussanneisiin ja onnea! :hug:
Barbamama onnea sinnekkin plussasta! :hug:

ninanina onnea ultraan! Toivotaan et siel sykkii pienen pieni sydän! :)

mirkku76lle iso :hug:

Laurelle tervetuloa ja onnea :flower:

Täällä nukuttas päivät ja iltasin tulee virtapiikki eikä saa millään unta! Onneks poika on alkanu aamusin nukkuun pitempää, saa mammakin kuorsata rauhassa :D

Mupelo onneks ei tarvinnu oksentaa työpaikan puskaan!

Onnea Tiituliini :)

Mahan kasvamisesta oli joku huudellut! Täällä ei oo kun turvotusta, pojan aikaan huomas muutkin vasta rv20 että oon raskaana, ite huomas aikasemmin. iso ku on, sitä ei sit niinkään huomaa.

Täällä koitan saada poikaa päikkäreille, sitten aloittaisin pakkaamisen ja siivoomisen. Tuli yllätys lähtö pohjanmaalle kotikonnuille :) Hieman jännittää ku alkumatkasta ajan n. 100km kaksin pojan kanssa ja sit nappaan siskoni kyytille. Tosiaan synnytys sai mut luopumaan autosta pelkojen vuoksi, nyt oon uskaltanu ajella jo ilman itkukohtauksia mutta noin pitkästi en oo koskaan yksin ajanu :D Kaiken kukkuraks tulee lunta! Mies onneks lupas vaihtaa talvirenkaat tänään alle, hieman turvallisempaa mamman kaahailla 500km :D Onneks mun sisko tulee mukaan, se saa ajaa kans, muuten nukahan rattii. Se on jännä tää raskausväsymys ku se vie vaan voimat yhtäkkiä!
 

Yhteistyössä