Täällä olis kans yks tuore plussaaja, joka mielellään liittyis joukkoon
Meillä siis kyseessä esikko ja yritystäkään ei ehtiny kauaa olla, todellinen yllätysplussa mutta ihana sellainen <3
Tuhruvuodosta...Luulin tosiaan et mulla alkoi menkat tossa vajaa 2 viikkoa sitten! Tuhrua tuli päivä, verta 2 päivää. Viime viikonloppuna aloin ihmetellä kun tuli ruskeaa tuhrua, ilman minkäänlaisia kipuja ja mulla ei o ikinä ollu välivuotoo. Sit eilen tuli vaan jostain sellanen olo et pakko testata ja niin sitä pätkähti +.
Jouduin kyllä tekeen 2 testiä ennen kun usko todeks, 1. tavallinen clearblue, johon heti tuli vahva plus ja illalla sit viä digi, joka näytti Raskaana 1-2, mikä siis täsmää kyllä oviksen aikaan. Oon jo ehtiny tietty soittaan terkkariinkin tosta vuodosta, kun ei o kokemusta mistään tälläsestä eikä ketään keltä kysellä, ja sieltä sanoivat et on ihan normaalia tuo tuhru alkuvaiheessa ja myös ne "menkat" mitkä mulla oli. Kuulemma siinä kohtaa pitää suunnata lääkäriin jos tulee kovia kipuja tai vuoto muuttuu runsaammaks. Mulla kun tuo tuhru on ollut jo monta päivää (tänään loppu) niin et pikkuhousunsuoja riittää ja kipuja ei oo.
Mulla siis tuo tuhru oli ainoa oire minkä perusteella tein testin. Nyt kun on oireita miettiny, niin löyty niitä muitakin, ei vaan ymmärtäny et viittais raskauteen
Muina oireina on ollu palelua ja mahassa kiertäny kovasti syömisen jälkeen sekä muutaman kerran pientä nippailua. Tänään bongasin ekaa kertaa tissikivun
Niin ja oviksen aikaan oli viikon verran mahakipuja, joita niitäkään ei o ikinä ollu kun sen ovispäivän.
Tupakoinnista.. Minä poltan myös. Tavoitteena on vähentää, vähentynyt kyllä työn takia muutenkin (kun savuton työpaikka), ennen meni päivässä reilu aski, nyt ehkä max. puol askia. Stressiä en näin alussa tuosta aio ottaa, mulle vähentäminenkin on paljon (14 vuotta polttanut) ja ajankanssa on varmasti helpompi lopettaa kokonaan. Siihen tietty pyrin.
Nyt vaan kovasti vauvaliimaa kaikille, toivottavasti pienet pysyy meillä kaikilla mukana! :heart:
Koskahan sitä ois sopiva aika soitella neuvolaan, ite testasin nettilaskurilla ja edellisten oikeiden menkkojen mukaan la ois 11.6.2012. Ensikertalainen kun oon niin ei tiedä
Ja kun miehen kanssa on sovittu et kerrotaan tästä perheille ja kavereille vasta kun ekat 3 kk on täynnä niin ei o ketään keltä kyselläkään. Syy tähän on se, et kyseessä on mun vanhempien 1. lapsenlapsi ja halutaan ite tietää et kaikki on hyvin ennen kun mun äiti juoruaa asiasta kaikille