Hurjasti ilmestynyt uusia. Isot onnittelut kaikille!
Mäkin sain viimein varattua neuvolan, mutta se meni reilun kahden viikon päähän, että mulla on silloin enimmillään jo 9+1. Sanoivat kyllä, että hyvin ehtii vielä ultralähetteet silti laittaa. On varmaan Helsinginkin alueella neuvolakohtaisia eroja miten nämä haluavat hoitaa. Kyllä vaan kuulosti taas tosi kivalta se täti puhelimessa, ihan odotan, että pääsen sen luokse juoruamaan
.
Varasin sitten heti perään myös sen ar-ultran ja menen ylihuomenna (me voidaan
Pillipöllön kanssa samoihin aikoihin jännäillä
. Siellä vastasi puolestaan varsin nyrpeä ja tympääntynyt nainen, mutta toivottavasti lääkäri on mukavampi. Oikein halveksivasti hymähti kun kysyin kahdesta tarjotusta ajasta, että kumpi on edullisempi ja otin sen!
Jännittää kyllä, että mitä siellä näkyy, toivottavasti juuri se, mitä pitääkin!
Tänään on ollut taas tosi rankka aamupäivä. Esikoisen vein päiväkotiin jatkuvasti rykien ja peläten, että lentää oksu bussin lattialle. Sitten tulin suoraan takaisin kotiin ja sänkyyn ja mutustin voileipäkeksiä rystyset valkoisina peiton alla kunnes nukahdin hetkeksi. Herätessä olikin vähän parempi ja pystyin soittamaan nuo puhelut ja syömäänkin vähän. Luento olisi kahdelta, mutta arvon tässä että pystynkö menemään. Ei kyllä ollut esikoisestä tällaista, toivottavasti ei ole tuplat!
Pillipöllö: mulla on kanssa päivät oikein, tai ainakin siihen asti kun/jos tarkentuvat ylihuomenna. Kiitos kun jaksat päivittää, ei tarvitse itse pysyä laskuissa
.
Nuo viestit on tuolla toisella sivulla niin enhän mä muista mitä piti kommentoida.
Loppuun vielä voimia epävarmuudessa eläville :hug: