Pinklady Toivotaan et flunssa helpottaa
Täällä kans alko pojalla toissa iltana räkä valuun ja nyt on kamala limayskä, kuumettakin nosti : / Oltiihan me melkeen kuukaus terveitä
Meil ei neuvola ota verikokeita, laittavat lähetteen labraan ja siel käydään mahollisimman pian, joensuussa siis näin!
Tympäsee nuo jotka
levittää raskausuutisia!
Itellä ei kokemusta, ainakaan silleen et tietäisin asian levinneen
Mutta mun äiti ja isä tietää, tottakai isosisko ja veljen vaimo aavistelee. Ollaan siis sanottu monelle, saapihan EHKÄ ymmärrystä jos menee kesken! Oma äiti ja sisko on mun tukiverkko ja ne tietää et ollaan yritettykkin, äiteen merkitys korostu varsinki ensimmäisessä raskaudessa :heart:
PilliPöllö pienestä se lähtee ihmisen elämä! onnea ihanista ultra kuulumisista :hug:
mammuzki toivotaan et kaikki on hyvin ja on vaan harmitonta vuotoa
ninanina luulin olevani 5+3, taijanki olla 3-4 ja jotain
Enkeli toivotaan että kaikki on hyvin ja kärsit harmittomasta vuodosta :hug: Inhottavaa kyllä kun ei ota osaa eikä kantaa!
Täällä koitetaan saada kipeetä poikaa nukkumaan, sais mamma huilahtaa ja oikeen miettiä tämän päivän hulinoita, HUH! Terkan soitto oli mitä parhain
Hcg on todella hyvin noussut, eli siel jotain kasvaa :heart: Viikoista ei mitään tietoa, nyt kärvistellään pariviikkoa ultraan..
Poikaa tosiaan aloin oottamaan, mulle tuli tuhru vuotoa (niiku nytki) ja menin ultraan, lääkäri sano "kemiallinen, kuukautiset alkaa pian"! Meni kaks viikkoa, soitin etten vuoda ja raskaustesti +, toiselle lääkäriin ja siel oli pieni täplä jolla pamppaili sydän :heart: Tänään sit terkka lohdutti ja muistutteli mua pojan odotuksesta että oon mysteeri tapaus
Mä varmaan kuulun siihen kastiin jolle tulee plussa tosi varhain.
Ainii, se piti viel sanoo ku miehenkaa naurettiin et oon neitsyt maria
Poika ku sai alun, oltiin siin kierros oltu 1-2kertaa vaan petipuuhissa, oviksesta ei ollu tietoa mutta oltiinki sit koko päivä siel sängyn puolella
Nyt sama, 3kertaa petipuuhia, ovista en koittanu edes ajatella ja PAM tässä ollaan
Kumpa muistais tän jos kolmannen joskus haluaa