:heart:
malendra: Paljonpaljon onnea tuplaprinsseistä! :heart: :flower:
Nyt on sitten kesäkuun vauvat saanut ensimmäiset uunista ulos
Hui
Esikoisen hoito synnytykseen lähtiessä on meillä onneksi aikalailla selvillä. Anoppi ja appiukko ovat opettajia joten ovat kesäkuun alusta alkaen kesälomilla, mutta sitten jos meidän vauva päättää syntyä ennen laskettua-aikaa eli 9.6. niin sitten tod näk. mun äiti saa otettua ns. "hätälomaa" töistä. Ja näis kohtaa ei ole huolta etteikö mummat ja paapat pärjäisi, esikoinen on ollut ihan hyvin hoidossa kummankin luona. Eli synnytys saadaan hoitaa esikoisen hoidosta ressaamatta.
Napsahduksia vatsasta Joku kirjoitti että kuulee sellaisia napsahduksia vatsasta päivittäin, sama täällä
Kai se niin liikkuu että luut naksuu
Välillä kun napsahtaa oikein kovaa, niin tulee tunne et toivottavasti oli vaan mahasta ettei tuolta alakerrasta mikkään kalvot prätkenny
NeuvolaLääkärissä tuli äsken käytyä ja kohdunsuu oli pehmenny ja ehkä kuulemma 1 sentin lyhentyny eli ois nyt sit 2 cm...ehkä... Sit mun HB oli alkanut nousta se oli 133, terkkari naureskeli, että oot ajatellu alkaa sitä nostamaan tässä vaiheessa kun synnytys lähestyy, ettei tietenkään huono homma ollenkaan
Harvoin vaan kuulemma tässä kohtaa mitään nousuja on
Mulle oli jonkun sortin helpotus toi kohdunkaulun pehmentyminen sen takia koska mun esikoisen synnytys oli niin piinaavan pitkä ja ihan loppuun asti napakka/kova, edes jotain on jo tapahtunut
Vaikka ei se mitään pakosta merkkaakkaan mutta ehkä voi olla ettei tartte supistusten kans kärvistellä tällä kertaa niin kauaa... Ja sit toi vauva
painaa mun suoleen :| Hieman epämukavahko olo... tänään parempi päivä, liekö syynä että tyttö tänään hoidossa??? Ja saanut olla itsekseen koko päivän...
Valmistelut alkaa olla valmiina, ainoastaan sairaalakassi on vielä hieman vajaa ja pinnasänky laittamatta, tuolahan se sänky on kyllä koossa, mutta pitäis nostaa se pohja ja laittaa se sänky valmiiksi ja roudata se meidän makkariin.
HUI HUI ei oikein meinaa tajuta että loppusuoralla ollaan... Välillä tulee kyllä sellaisia kauhukuvia joistain tilanteista että kuinkahan tuostakin selvitään sit vauvan ja esikoisen kanssa, varsinkin jos on yksin kotona :O Että sillä tasolla tajuaa tilanteen, mutta että se tää on näin lopussa...
PikkuMyy ja "kikko" 36+3