Ääh, mää taas luin ihan kaiken, ihan oikeesti, enkä muista enää mitään... loma loppui ja nyt yritän taas töitä tehdä. Vähän starttivaikeuksia.
Onnea hyvistä ultrakuulumisista ihan kaikille siellä jo käyneille!:kiss:
Meil ultra vasta myöhemmin, helmikuun puolella.
Mul on jotenkin ihan kaksijakoinen olo... välillä en oikein tajua, että tässä tosiaan ollaan ei ainoastaan raskaana vaan jo melkein puolessa välissä. Suorastaan järkytyin kun suihkun jälkeen näin peilikuvan saunan ovesta: kauhee pallomaha, onkse jo NOIN iso???
Toinen kaksijakoisuus on siinä, kun välillä tuntuu, että ihanaa, meille tulee uusi vauva, ja välillä iskee se paniikki: MITÄ mä olen ajatellut?? Mikä ihmeen älynväläys tää nyt oli, mitä tästäkin tulee??? Ja siis esikoinen on kiltti pikku piltti, lähenee kolmea vuotta, mitä nyt 'pikku' uhmista pukkaa välillä päälle, et tuskinpa nyt mitään ylitsepääsemätöntä on tulossa. Raskauskin on sujunut vallan mallikkaasti. Silti vaan pääkoppa tekee temppujaan välillä.
Tuohon
sukupuolijuttuun.... mulla kans ihan erilainen raskaus kuin eka, siksi veikkaan erimerkkistä, eli poikaa tällä kertaa. Silti mua hieman ärsyttää, että lähisuku on alkanut painottaa sitä, ja pistämään painetta, et eiks ny ois kiva ku ois poika, ja kyl se VARMAAN on poika jne. Ihan sama! Kumpikin käy, eikä mulla edes ole mitään toivetta suuntaan tai toiseen. Meidän tyttönen "korjaa" isin kanssa autoja, pitelee työkaluja kun isi tekee jotain hommaa, urheilee isin ja äitin kans, mutta toisaalta tykkää (nykyään) hameista ja hörhelöistä, ja hoivaa nukkeja ja pehmoja. Molemmille jotain.
R-ultrassa aion kyllä kysyä, mun pääni ei kestä epätietoisuutta. Toivottavasti tyyppi vilauttaa...
Ja kellekään en kerro jos näkyy, en kiusallanikaan!
Tsemppiä ja kovapäisyyttä toivotan kaikille, joita aiheesta paineistetaan, epistä, sanon ma! :heart:
Rintintin, en ole Sanmar, mutta vastaan silti.
Ne liikkeet on alussa nimenomaan epämääräisiä. Itse en ekasta aluksi osannut kuvailla, semmosta ihme kutittelua ja kuplailua. Lähinnä liikkeiksi paljasti lopulta se, että tulee esim. pari-kolme samassa kohdassa. Mä tajusin ne ekat kutittelut liikkeiksi vasta myöhemmin kun liikkeet vahvistuivat ja olin varma et kyse on liikkeistä. Sit vasta osasin yhdistää, et ne ekatkin olivat samantyyppisiä mutta heikompia. Esikko myöhemminkin 'kutitteli', tuntui semmosta ihme kutittelua vasemman nivusen lähellä. Ihan ku ois sormiaan heilutellut, tiedä sit mitä oli. Tää toka on sen verran suurliikkeisempi, ettei ole vaikeuksia havaita liikkeitä, mahtaako pysyä maha kasassa myöhemmin tolla pomppimisella ja pyörimisellä?!! Parhaiten tuntee liikkeet kun juo mehua tms. josta verensokeri nousee -> usein asukkikin aktivoituu, ja sit menee selälleen ja oikein tunnustelee: käsi masun päälle ja kaikki aistit käytössä.
Sit loppuvaiheessa täällä kärvistellään kaikki, et onko pakko yrittää potkia äiskältä kylkiluut poikki ja virtsarakko lyttyyn. Nyt ne liikkeet on niiiiin hentoja, hienoja ja odotettuja. Niin se muuttuu.
Ai niin, ne työt. :saint:
ventti ja 19+3 tai 4 tjsp.