Hei!
Minun odotukseni päättyi onnellisesti pienen terveen prinsessan syntymään 2.6 klo. 17.29. rv 38+3
painoa pikku tytöllä oli 3400g ja pituutta 49 cm.
Eilen kotiuduttiin, äiti on väsynyt mutta niin onnellinen ja vauva on aivan ihastuttava pakkaus.
Tässä hieman synnytystarinaa:
Supistukset alkoivat viime lauantaina kuuden aikaan aamusta ja jatkuivat todella kivuliaina, kunnes lähdimme sairaalaan klo. 10 aikaan. Kohdunsuu oli 5cm auki ja synnytys käynnissä. Supistukset laantuivat vähitellen koska kalvot eivät puhjenneet itsestään, kolmen aikaan puhkaistiin kalvot ja supistukset muuttuivat lähes heti todella kivuliaiksi ja säännölliseksi, olin hetkessä kokonaan auki ja pääsin ponnistamaan, tuskallisin vaihe oli ponnistusvaihe koska kätilö huomasi pian että vauva on kasvot ylöspäin, kyllä voimat meinasi mennä ja huusin kivusta, mutta kaikki päättyi onnellisesti kun mieheni tuen ja kahden ihanan kätilön avustamana sain viimein ponnistettua vauvan ulos. Vauva nostettiin heti rinnalleni, siinä hän oli kenen pikku potkuja, liikkeitä ja hikkaamista olin saanut tuntea tämän koko pitkän matkan, katseli äitiään, olin niin onnellinen että itkin vaan taukoomatta.
Imetys on käynnistynyt hyvin ja vauva on tyytyväinen ja ihan jokaisen synnytyskivun arvoinen rakkauspakkaus. :heart:
Onnea kaikille joilla tämä vielä edessäpäin, muistakaa että kipu on pientä siihen verrattuna, minkä lahjan siitä palkinnoksi saa.
Kiitos vielä tästä ihanasta palstasta, täällä oli kiva lukea ja jakaa ajatuksia teidän muiden kanssa.
voin tulla moikkailemaan tuonne syntyneiden palstalle ja kertoilemaan kuulumisia, jos siellä meille joku oma ketju.
t. Enisa ja pikku prinsessa