Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

Ihanaa Barbamama että saitte hyviä uutisia :heart: Oonkin miettinyt että kuinkahan meni?

Näin viime yönä ihan hassua unta: Synnytin ilman mitään supistuksia, kipuja tms. pojan, joka oli ihan mustatukkainen + että hiukset oli melko tuuheat :LOL: Eikä vauvaa nostettu mihinkään rinnalle vaan se vietiin heti kunnon pesulle ja kätilö puki sille heti jokku farkut jalkaan :p Lisäksi poika oli jo tosi jäntevä ja halusi että sitä heti hyppyytetään :LOL: Siis se uni oli ihan hämärä kokonaisuudessaan ja se tunnelma... ja by the way, synnytyssalina toimi tämä meidän kunnan hammashoitola... Mistä näitä unia tulee! :LOL::LOL:

Omaa napaa: Mulla on siis kans istumatyö ja eilisen työpäivän jälkeen mua vihloi alavattaa siitä kohtaa mihin housut painoi, vaikka ne äitiyshousut olikin. Mutta toisaalta tässä vaiheessa vielä vauva on niin alhaalla ja kun istuu niin se äitiyshousujen reuna mistä se resoori alkaa niin se painaa varmaan vähä just siihen kohtaan mis se vauva on... näin mä tämän ittelleni selitin, koska kun pääsin kotia ja vaidoin normaalit gollegehousut jalkaan niin auttoi, tokikin olin tietysti enemmän jaloillanikin... mut anyway... Huomenna pikkujoulut :xmas:

*muoks* unesta muistin yhden jutun tässä päivän aikana että sillä vauvalla oli kaikki hampaat ja ne oli sellaiset yhtä terävät kun koiranpennulla ja se yritti purra mua koko ajan :LOL:

PikkuMyy ja pikkumuppelo 13+5
 
Viimeksi muokattu:
Kultasiipi ja Barbamama: onnittelut hyvistä uutisista!!

Influenssarokotteesta: oli tarkoitus, että olisin käynyt ottamassa sen eilen. Kuinkas kävikään, en muistanut koko rokotuspäivää :( Ja nyt tuntuu, että lasten flunssa alkaa tarttua minuunkin, eikä sitä rokotetta flunssaisena oikein suositella. Olen myös sairastanut kaksi kamalaa influenssaa, ja kuulemma raskaana ollessa tauti voi tulla vielä kamalampana päälle (jos mahdollista). Mä kuitenkin halusin odottaa 2. raskauskolmannekseen varmuuden vuoksi, ennen kuin otan rokotteen. Nyt voisi jo ottaa. Neuvolassa ei mullekaan tästä puhuttu mitään.

Aika väsynyt olen, takana kaksi huonosti nukuttua yötä. Olen tänään kotona lasten kanssa, esikoinen on kuumeessa ja ilmeisesti silmätulehduskin lisäksi. Lääkäriin mennään tuota silmää näyttämään nyt aamupäivällä. Tänään on 13+3 mutta kyllä mä edelleen joudun syömään jotain ennen sängystä nousemista ja kärsin kuvotuksesta koko aamupäivän ja uudelleen taas iltaisin 17 jälkeen. Ajoittain myös päivälläkin. Ehkä tämä on jo vähän helpompaa, mutta nyt tuo väsymys univelan takia on pahentunut. Onneksi tänään ei tarvitse olla töissä, ei ole skarppi olo todellakaan.

Vauvan koosta: Kun lueskelin Barbamaman pohdintoja, mietin taas, että miten tämä meidän vaavinalku voi olla 6pv vanhempi kuin mitä olin itse arvioinut. Kuitenkin tein ovulaatiotestejä, mutta ei niistä tainnut aivan selkeää plussaa tulla. 6 päivää aikaisemmin eivät kyllä paljoakaan näyttäneet, muistan kyllä, että mahdollisen oviksen aikaan (eli uuden la:n mukaan n. viikkoa hedelmöitystä myöhemmin) oli useampana päivänä tummempaa viivaa muttei kontrolliviivan vahvuista ollenkaan. Siki sivustolla on laskurikin, jonka mukaankin vauvanalku on olettamaani vanhempi... mystistä. Ehkä mulla nuo ovistikut eivät sitten oikein toimi? Kiertokin jäi kyllä nyt lyhyeksi tämän uuden la:n mukaan, vain jotain 22 päivää?? Että voiko se sikiö vain olla sitten isokokoinenkin... meidän kuopus oli syntyessään 53-54cm, oli niin kippurassa, että ilmeisesti tuon pitemmän mitan verran. Eli melko pitkä. Ehkä tästäkin tulee pitkä.
 
Oikein paljon onnea Barbamama! Odottelinkin jo sun kuulumisia :heart: Onneks ne oli hyviä!

Bamse: Hienoa että veriseulan tulos oli hyvä! Ja osanotot kissan poismenosta. Tiedän tunteen. Itselläkin on yksi kissa ja vanhemmilla 3, joten kissat on aina olleet hyvin lähellä mun sydäntä. Ne on perheenjäseniä ja niiden poismeno on iso juttu. Onneksi teidän kissa pääsi lähtemään rauhassa :heart:

Felianalle ja jkoolle onnittelut ultrakuulumisista! :)

tirlittan: Niin näyttäisi olevan sama kalenteri :) Toivottavasti molemmille tulee hyviä uutisia ultrassa. Monen aikaan sulla on maanantaina ultra? Mulla on 8 ja onneksi mies sai vapaapäivän niin pääsee ensimmäistä kertaa mukaan :heart:

Kultasiipi: Ihanaa että sun kystat eivät olleet kasvaneet ja pääsette vihdoin nauttimaan raskaudesta! :heart:

Minulla on maha alkanut näkyä :D Ja pitäis vielä vuodenvaihteeseen asti salata tämä töissä. Mitenhän se tulee onnistumaan. Kohta ei mene enää lihomisen piikkiin, oon kuitenkin aika hoikka. Pitää illalla katsoa kotona mitkä vaatteet ois semmosia että niissä maha näkyis vähiten ja joita vois sitten pitää pari viikkoa. Muuten voisin kertoa töissä jo nt-ultran jälkeen mutta mulla on koeaika vielä joulukuun loppuun saakka ja neuvolassakin sanoivat ettei kannata vielä kertoa.

Laurelle 11+2
 
Huomenta!

En oo kauheesti kirjotellut tänne,vartun ja toivon,että face-ryhmään saatais lisää porukkaa ja lisää eloa! Musta on niin vaikea kirjoittaa tänne kun meillä on edellisen odotusryhmän kanssa niin tiivis yhteisö facessa vieläkin ja jaamme ihan kaikki arjen kiemurat ja monen kanssa tunnetaankin jo ihan henkilökohtaisesti. En oikein osaa enää anonyymisti kirjottaa kun tekis mieli avautua kaikesta! :D

No,me käytiin myös Np-ultrassa ja LAta siirrettiin päivällä eteenpäin,tuo edellinen kun oli annettu alkuraskauden ultrassa.
Eli LA on 24.6 ny sit.
Kaikki oli hyvin, nt 0.7mm ja crl 4.5cm
Poikaolo jäi ;) molemmat oltiin näkevinämme ulokkeen,monta kertaa,mutta mielihän voi tehdä kepposen,joten rakenneultraa odotellessa! Siihenkin sain muuten ajan,joka on vasta 10 HELMIKUUTA! :( yyh,tuntuu,että sinne on niin pitkä aika....vaikka eihän se nyt ole kuin 2 kuukautta...

Mulla on edelleen pahaa oloa..aamut ja illat pahimpia. Päänsärky on myös kovaa,kestää aina 3 pv ja tulee kolmen päivän sykleissä..ihanaa...NOT.

Ihan kauheesti tekee mieli suolaista nyt! Karkki ja jäde on nou-nou (kuten aikasemmissa raskauksissa) nyt tekis mieli mussuttaa sipsejä ja kebabia,hamppareita ja pitsaa! Mitä en siis kuitenkaan voi tehä koska täytyy olla tarkka syömisten kanssa..

Ihmeellisiä unia olen miäkin nähnyt,ne kai kuuluu asiaan :D viime yön näin tosin painajaisia....

Emmabella ja pikkuinen 11+4 (?)
 
^Ulokkeen itsekin näin nt-ultrassa, mutta joltain sivustolta löysin kattavat kuvat ultrauksista ja jotka vahvistivat myös kätilön sanat, että tuossa ultrassa se 'uloke' voi muodostua kummaksi vain. Itse en tiedä, kun ei ole lääketieteen kokemusta, mutta uskon ammattilaiseen :)

Täällä tuntuu jo liikettä :) Sellaista kutinaa tuolla navan alapuolella. Ihanaa. Ja varma olen, että se ei ole mitään suoleen liittyvää, koska tunne on aivan eri.

Hassua, itse en voi kuvitellakaan mitään suolaista tai 'roskaruokaa' syöväni, yöh. Makea ja raikas uppoaa ja mandariinit on hitti! Taitaa olla vitamiininpuutosta tai sit meille tulee tyttö :D

-Missie +papana 15+4-
 
Viimeksi muokattu:
Barbamama oi ihanaa, että np-ultran kuulumiset oli hyviä! Oikein paljon onnea :heart: Minäkin oon niin iloinen puolestasi :)

Jkoolle myös onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :heart:
Samoin Kultasiivelle :heart: Tosi hyvä, että kystat ei olleet enää kasvaneet!!

Bamse osanotot kisun poismenon johdosta :hug: Minäkin oon joutunut useammasta kisukaverista luopumaan ja aina se on yhtä surullista :'(

Emby no johan ne on sählänny ihan urakalla siellä Tyks:issä sun kuvien kanssa!! Ihan pistää vihaksi sun puolesta :mad: Toivottavasti saat sitten rakenneultrasta ison kasan kuvia, että jää edes jotain ultrakuvia muistoksi!

Ihana PikkuMyy-82 toi sun unes :LOL: Sain hyvät naurut!

Aanna jos teiän vauva on vaan ottanut ennen np-ultraa jonkun kasvupyrähdyksen ja on sen takia isompi? Eli hedelmöittyminen voinut olla silti silloin, kun alunperin luulit sen olevan :) Kuullostais aika lyhyeltä keirrolta kyllä, jos ois ollut vaan 22 päiväää tuon uuden LA:n mukaan.

Se on kyllä totta, että istumtyössä noi äitiyshousut on ihan pop!! Mullakin mahtuis vielä omat housut jalkaan, mutta töissä on niin paljon mukavampi pitää äippähousuja. Mulla on esim. sellaset "normaalit farkkulegginsit", joissa on resorivyötärö ja luulis, että niitäkin ois ihan mukava vielä pitää. Mutta kyllä niissäkin alkaa päivän päälle painamaan se resori mahaa sen verran, ettei nekään oo enää mukavat. Niinpä ostin eilen jo toiset äippähousut. Ei tarvi kulkea samoissa housuissa koko aikaa.

Onko kellään muuten tuntunut vihlaisukipuja keskellä mahaa? Kun mulla on sillon tällön ollu sellasia samantapaisia, kuin noi vihlaisukivut nivusissa, mutta ne tuntuu keskellä alamahaa. Onkohan nekin jotain kohdun kasvukipuja?

ON: Ihanaa kun tää mun jo reilu viikon kestänyt luumukuuri alkaa vihdoinkin tehota!! Ei tarvi vääntää sellasta "kivikovaa kakkaa" :D Mutta on tää suolentoiminta vieläkin kaukana normaalista. Huomenna tää tyttö pääsee tyttöporukassa laivalle (Tukholmaan) :)

Sanmar + superpapunen 14+5
 
Emmabella harmi ku en nyt löydä sitä juttua tosta minkä näköset tytön ja pojan sukupuolielimet on raskauden aikana, mutta todella samannäköisiä kummatkin jonnekkin rv14 tai 16 asti, en nyt muista ulkoa.
Kummallakin on meinaan sellanen "uloke" joten en vielä uskaltais ihan pojaksikaan veikata ;)

unista täällä näin myös synnytysunen toissa yönä, siinä vauva synty jo etukäteen, työkaveri puki hänet (poika) ja mentiin sairaalaan missä mulla alko supistukset ja kaikki muu "kiva" synnytykseen liittyvä :D Mistä näitä unia tosiaan tulee? Alitajunnasta muka?? :D

Meillä oli eilen neuvola ja siellä oli kaikki hienosti.
Paino oli mukamas noussut 1,5kg mikä jonkun verran järkytti!
Ehkä vaikutti se että olin just syöny ja oli paljon vaatetta päällä, meinaan kotivaaka näyttää ihan eri lukemia :p
Mites muut uskoo noihin sykeasioihin?
Mä en niihin mitenkää erityisesti usko, mutta tarkistin ni esikoista oottaessa sykkeet oli 135-150 ja nyt on ollu ekalla kerralla 161 ja eilen 155 joten olisiko tyttö tälläkertaa tulossa? ;)
No en viitti alkaa liikaa toivomaan ettei tuu niin isku vasten kasvoja sitte jos on liian varma sukupuolesta.
Äidinvaisto sanoo että poika on tulossa ja isänvaisto sanoo tyttöä, reilu kk ni saadaan tietää kumpi osuu oikeaan ;)

ninanina + pompula 14+2
 
Aanna: Meillä esikoinen oli nt-ultrassa muutaman päivän vanhempi mitä la:an mukaan olisi ollut. Mulla on takuulla ollut tiedossa mahdollinen hedelmöityshetki kun tais olla muutenkin hieman kuivempi kuukausi menossa, joten kertoja ei ollut montaa. Poika oli syntyessään 55 cm. Nyt tän kohdalla koko vastas viikkoja, joten eiköhän nuo jo nyt kasva omaa vauhtiaan.

Bamse: Otan osaa kissasi poisnukkumisen johdosta. :hug:. Itsekin joutunut viemään viimeiselle matkalle yhden ihanan kissanpennun, joka katkaisi jalkansa niin pahansa ettei eläinlääkäri suositellut sen leikkaamista.

ninanina: Esikoisen (poika) kohdalla sykkeet olui muistaakseni 130-145 välille. Nyt oli ekassa neuvolassa 160 ja seuraava neuvola viikon päästä. Muutenkin ollut jo nyt niin erilainen raskaus, että alkaa tyttö olo vahvistumaan.

Onko teillä ollut eroja tyttö/poika raskauksien välillä? Itsellä on outo olo kunhiukset pysyy päässä, paino ei ole noussut vielä edes kahta kiloa kun esikoisen aikaaa kiloja oli jo tullut 10. Joka yö ei tartte nousta vessaan kuten esikoisen aikaan ja väsymyskään ei paina niin pahasti. Pahoinvointi/etova olo oli myös lievempää nyt.

Emby: Toivottavasti kuvat löytyis tai saisit edes rakenneultrasta ison nivaskan kuvia muistoksi.

Barbamama: Ihanaa, että saitte hyviä uutisia ultrasta. :heart:

Onnea myös Felianalle, jkoolle, emmabellalle ja muille ultrassa käyneille hyvistä ultrakuulumisia! :heart: Onnea myös Kultasiivelle ettei kystat olleet enää kasvaneet.

Unista: Esikoisen aikaa näin mitä ihmeellisimpiä unia, mutta nyt unet toistaiseksi pysyneet poissa pl. pari alkuraskauden ikävämmän puoleista unta. Ehkä niitäkin alkaa tulemaan kun saa nää työkuviot selville. Huomenna alkaa lomautus ja pitäisi tulla tieto, jos saan sen uuden työn. Työkkärissä pitää myös käydä ja ajattelin sieltä kysyä neuvoa/mielipidettä tuon raskauden kertomisen suhteen sekä miten mun kannattaa toimia tän nykyisen työsuhteen irtisanomisen kanssa mikäli saan sen uuden paikan. Liikaa kysymyksiä selvitettävä, mutta onpahan koettu nyt sitten tääkin.

Mupelo ja kirppu rv 15+3
 
:D se uloke oli siis ihan pippeli,eikä semmonen,niinku uloke..mut se liikkus sielä niin kovin,potki menemään,et se on kai voinu olla mitä tahansa :D
toisaalta,mulla on molemmat likat ollu ultrissa jalat ristissä,mulla on profiilissakin se kuva edellisen raskauden nt-ultrasta,4Dkuvaa,ja noin ne tönötti molemmat aina,eikä koskaan tollai jalat levällään potkinu menemään,kuten tää kaveri eilen ;)

Spekuleissön,spekuleissön...;)
 
^ Spekulointi on jees :) Minä en siihen ulokkeeseen hirveästi takertunut (täh?), toivon kovasti että seuraava ultra kertoo asian varmaksi. Olen utelias, vaikka rakastan kyllä ihan yhtä kovasti niin poikaa kuin tyttöäkin.

Mupelo, viikkoni tosiaan tarkentuivat ultrassa (enkö oikeasti sitä täällä hehkuttanut?!), laskettu aika on nyt 27.5.2012, mutta mieluusti täällä teidän 'tuttujen' seurassa olisin..

Missie
 
Missie: Lueskelin tuota edelliskuun pinoa jonkin verran ja siellä olet ainakin hehkuttanut, että siirtyi eteenpäin, mutta et kertonut uutta. Nyt on korjattu listaan ja pysy vaan täällä, itse tuun päivän perässä... =) Ja ihan sillä kysyin, että saadaan tuo lista ajantasalle.
 
kirjoittelin pitkät pätkät ja kone tilttasi! :headwall: että nyt vaan lähinnä ON.

Barbamama ihanaa että hyviä uutisia saitte. Kirjoiteltiinki aikoinaan vauvakuume puolella sekä odotus puolella samaan aikaan.

Onnittelut muillekin hyvistä uutisista! :)

ON: Eka neuvola säikäytti, kun sykettä ei löydetty, pelkäsin että ei kai taas.. Mutta sen jälkeen on kyllä tullu oksenneltua ihan kiitettävästi eli ei huolta! :D

Tänään ultra klo: 16.00, on tää päivä piiiiiitkä! :D

ki7i 13+0 tai 13+1, sekoittaa tuo karkausvuosi
 
Mua alko niin paljon häiritsemään mikä se linkki oli että taas sai työt jäädä hetkeks ja aloin surffailemaan kaikenmaailman hakusanoilla :D

Mustaki toi on tosi mielenkiintonen, en ois ikinä ite tienny että tytöllä ois noin pippelin näkönen tossa alussa ku oon kuullu juurikin niitä juttuja että ekassa ultrassa selvinny että tulee poika ja rakenneultrassa ollukki tyttö. No tämäpä selvitti paljon :)
 
Hei naiset, anteeks omanapaisuus.. Mutta, onko kellää kokemusta parvorokkoon altistumisesta?? Oon viimeviikolla viettäny iltaa ystävän kans, joka soitti nyt ja kerto sairastuneensa parvorokkoon seuraavana päivänä tapaamisesta. Eli kantanut/levittänyt tautia jo.. Soitin neuvolaan ja siä oli joku ihan käsi sijaanen, ja sanoin vaa, että soitan suoraan vastaanottoon ja kysyn sieltä ku se ei osannu oikee tehdä mitää toimintasuunnitelmaa.. No, hoitaja lupas kysellä lääkäriltä ja soittelen 45 min päästä uudestaan. Parvorokkohan aiheuttaa raskaana olevalle lisääntynyttä keskenmenon riskiä aina viikoille 24 asti. Toisaalta ei ressaa, ku viä ei oo oireita, Mutta itämisaika oli 4-28pv.! Ristiriitasta... Ja anteeks tää napailu.. :ashamed:
 
Onnea hyviä uutisia saaneille :flower:

Laurelle, Mulla on 10 aika ja yksin joudun menee kun tytölle ei saada siihen hoitajaa. : / Toivottavasti saatais molemmat hyviä uutisia :)

Pikkumyy87, ootko sairastanut parvorokkoa aikaisemmin? Käsittääkseni olisit silloin taudille immuuni... Muistaakseni oli neuvolassa tästä puhetta.

Tyttö/poikaoloista. Mä(/Mun mies) kovasti kyllä poikaa toivoisin mutta saa nähdä. Mulla oli aika varma poikafiilis mutta kun tulevaa ja lapsia mietin niin mielessäni on aina "tytöt" (jos joku nyt ymmärtää mitä tarkoitan :) ) Saa nähdä, voi kun vaan terve lapsi olisi :heart: Unta oon nähnyt tytöstä ja pojasta. Viimeks ennustinkin tytön unesta.
Dopplerilla oon sykkeen laskenut olevan 150 pintaan. Tytöllä syke oli 160-170... Mut en tiedä voiko näihin sukupuoliennusteisiin luottaa. Samoin tuo mainostettu soodatesti :D Aamupisu mulla on vaahtoillu ja päiväpisulle ei tapahdu mitään. No viimestään se sukupuoli sitten kesäkuussa selviää (jos vaan kaikki hyvin menee) :D
Mun tuttava oli IHAN 100% varma että saa tytön (sykkeet, mahanmuodot, olotilat kaikki täsmäs) mutta siellähän se pippeli rakenneultrassa vilkutteli.

Sisarusrattaita kävin katselemassa ja mun mielestä ne perättäiset on ihan kauheat! (Makukysymys joo :) ) Vierekkäiset on sitten taas älyn leveet mut minkäs teet. Hintaa käytetyillä arvioi olevan 300-500euroon et mikä lie sitten uusilla :O
Jospa se lottovoitto tulis :rolleyes:

T ja toveri 11+6 (Huomenna poksutaan maagista rajaa! Kunhan nyt sieltä ultrasta saatais hyvät kuulumiset......... )
 
Pikkumyy, ootko saanut mitään tarkempaa ohjeistusta parvorokon varalle? Toivottavasti ei aiheuta mitään suurempaa ongelmaa.

Huomenna meillä edessä np-ultra ja oon käynyt lueskelemassa kaikenlaisia juttuja np-ultrassa "kiinni jäämisestä" ja sen jälkeisestä epätietoisuudesta. Sormet ja varpaat ristissä, että tulis puhtaat paperit! Ainakaan rv 10+1 ultrassa lääkäri ei sanonut että olis ollut mitään poikkeavaa, mutta ei siinä kyllä niskapoimua tarkemmin mittailtu (kontrolloitiin lähinnä että hematooma oli hävinnyt).

Työpaikan pikkujoulut olis huomenna ja ajattelin että siellä voisin tulla ulos kaapista raskauden suhteen. Alkaa nimittäin vatsa jo pömpöttää siihen malliin, että kohta ei löysinkään tunika peitä tilannetta...

Maikki rv 12+2
 
Kiva kuulla taas lisää hyviä ultrakuulumisia monilta!! Ja toivottavasti loputkin tuovat vielä hyviä uutisia. Eikös kaikilla taida tuo nt-ultra olla ennen joulua?

Kultasiipi kiva kuulla, että kystat eivät ole jatkaneet kasvuaan, toivottavasti niistä ei olisi enää haittaa jatkossa, tai ainakaan niin, että joutuis leikkaukseen :)

Kiva tuo tyttö- poikalinkki, en ookkaan tollasta ennen nähnyt. Eikä ole kokemusta siitäkään, että miltä nuo vehkeet näyttävät ultrassa, kun esikoisesta emme halunneet tietää sukupuolta, nyt kyllä haluamme ja toivottavasti tämä uusi kaveri niitä suostuisi sitten näyttämäänkin :D

Nyt jään innolla odottamaan muiden ultrakuulumisia :heart:

Jkoo + Pikkuinen 12+2
 
Unista: mäkin näen nyt paljon unia ja muistan niitä hyvin. VArmaan syynä osittain se, että uni tuntuu olevan jotenkin pinnallisempaa. Samoin en saa nukahdettua niin hyvin kuin normaalisti, jos herään. Ennen raskautta nukahdin takaisin tosi hyvin, nyt en.

Pikkumyy: en tiedä parvorokosta valitettavasti :(

Täällä on flunssa, lapsilla ja mulla. Olo kun on muutenkin ollut väsynyt ja mitään ei meinaa jaksaa, niin nyt takana kolme huonoa yötä ja lisäksi oma flunssa päälle. Ehkä tämä tästä viikonlopun aikana korjaantuu!

Mun vatsa kyllä jo näkyy. Pidän vain löysähköjä vaatteita, mutta eilenkin yksi tuttu sitten kysyi, että olenko raskaana. Kuopusta oottaessa oli sama juttu, että rv14 kyselyjä alkoi tulla. Esikoista sain oottaa enemmän rauhassa rv18 asti.
 
maikki79 Tsemppiä ultraan!! Tuohan hyviä kuulumisia :) Toivottavasti kaikki loputkin teistä ultran odottajista saisi vain niitä hyviä uutisia!

Hauska tosiaan toi ninaninan laittama tyttö/poika-linkki :D Meillä ei np-ultrassa, eikä siinä toisessakaan jossa kävin vuodon takia näkynyt kriittisiä paikkoja...mutta nyt kun tiirasin tota myöhempää ultrakuvaa tarkemmin, niin siinä näkyy joku valkoinen uloke jalkovälissä...hmmm... :LOL:

Pikkumyy-87 selviskö tuosta parvorokosta tarkemmin, että onko raskaana olevalle haittaa sen sairastamisesta? Minkälainen toi parvorokko muuten on, mitä oireita siis?

ON: Ihanaa tää juorujen kulkeminen täällä töissä! Yksi niistä harvoista työkavereista, joka tietää raskaudesta tuli tänään sanomaan, että yksi miespuolinen työkaveri oli tullut tältä kysymään, että onko "Sanmar" raskaana! Tää mies oli kuullut, kun työkaverit X ja Y (naisia) olivat pohtineet, että olenko mä raskaana. Ja sitten tää mies oli selittänyt, että ei hän ollut mitään huomannut, mutta kun oli katsonut tarkemmin, niin "On se raskaana!". Ah, ihanaa, tää on niin meiän työpaikan meininkiä taas :D Kauankohan menee, kun joku viittii tulla kysymään suoraan miten asia on!

Tänään tosiaan laivalle. Kiva, jos tulee kauhea myrky, niin mulla on takuuvarmasti ihan kauhea olo siitä laivan keinumisesta :snotty: Aamulla oli pakko ennen töihin lähtöä kuunnella Papusen sydänääniä hetki, että voi rauhassa lähteä reissuun. Kesti jonkun aikaa ennenkun löysin, mutta miten ihana se ääni sitten taas olikaan, kun se lopulta löytyi :heart: Mun oma rakas puksujuna :heart:

Sanmar + superpapunen 14+6
 

Yhteistyössä