kesäkuun IVF/ICSI/PAS

Oikein paljon onnea Nampulalle ja muillekin plussanneille!

Harmi, että osa tippui jo alkumetreillä plussajunasta, pahoitteluni ja parempaa onnea seuraavaan kertaan!!! :flower:
Perjantaina selviää oman raskauteni kohtalo, onko siellä eloa vai ei. Jännittää.
Haalistunut rv. 7+0
 
Niin tosiaan eipä tälläistä ketjua ole koskaan nähty =) Tule heti tonne odotus puolelle.
Angelina kuinka voit? Onko vuotoa vielä? Luulen että pääset passiin ihan norm aikataulussa kun tulee itekseen ulos (vaikka mää en vieläkään ole varma että olet pudonnut pois plussajunasta) nuo sun hcg arvot mietityttää vieläkin....
:hug:
 
Kiitos kauhiasti kaikille! En ihan vielä taida uskaltautua plussanneiden puolelle...
Josko sitten hetken päästä. Vatsassa kovat menkka tuntemukset aina välillä. Mutta kun ottaa rauhallisesti, niin kyllä se sitten siitä.

Niin, oon sitten urakalla testaillut... 3 testiä tänään tehty ja kyllä vain ne kaikki plussaa näyttävät. Vaikka pissimis väli ollut aikas tiheä. :p Ei vaan meinaa oikein vielä uskoa.

Angelinalle tsemppiä! Toivotaan kuitenkin että kaikki olisi sinulla hyvin! :hug:

Haalistuneelle suuret rutistukset huomista varten! :)

Me lähdetään nyt pariksi päiväksi mökille, joten mukavaa viikon jatkoa kaikille! :wave:
 
iso onnitteluhali NAMPULALLE!!!! Aivan mahtavia uutisia! Kuten huomaatte mä roikun täällä edelleen kurkkimassa miten meidän kesäkuun pinossa menee, ja hämmästyksellä ei ole rajoja kuinka tänne on postiiviisia testeja oikein sadellut !Rohkaisee varmasti muitakin näillä rankemmilla hoidoilla onnistumisiin! 60-70 % plussajuna on melkoinen saavutus!!Kesä ja aurinko tekee ilmeisesti mielellekin hyvää...

Angelina : olen niin pahoillani.....ethän kuitenkaan heitä toivoasi, nyt on kuitenkin todistettu että voit tulla raskaaksi ja kiinnittyminenkin tapahtuu, joten kylla mahikset ovat seuraavallakin kerralla yhtä hyvät, ja sen oman nyytin aika koittaa vielä!

Kitty rv 7+2
 
Moikka!

Teitä on tosi monta plussaajaa ollut tuossa kesäkuun ketjussa. Ilolla olen ketjuanne seurannut. Onnea kaikille! Voimia negan saaneille...

Meille tehtiin nyt kesäkuussa meidän 3 icsi ja kysyisin hieman oireitanne.
Mulla on nyt menossa pp8. Siinä pp3 tienoilla rinnat kipeytyivät Lugeista, mutta eilen rintojen arkuus loppui ihan täysin. Tänään ne ei ole enään edes pinkeät. Onko teistä kukaan saanut nyt plussaansa oireettomana. Tai että rinnat on vain alkuun kipeät? Ketjuanne lukiessa mulle tuli meinaan aika vahva fiilis, että tosi monella oli rinnat kipeenä ja masussa nippailuja/menkkamaisia tuntemuksia. Missä vaiheessa piinailua nämä oireet alkoivat? Alkaa olla epätoivoinen ja hirmu lannistunut olo. Eikö tämä vieläkään onnistu...
 
Hei!
Mulla hävisi se rintojen aristus, en muista minä piinapäivänä, mutta se oli aika lähellä testipäivää. Rinnat olivat ihan tavallisen tuntuiset ja se pingotuskin hävisi silloin.
Se rintojen arkuus tuli takaisin ja hävisi taas, nyt ei ole minkäänlaisia pingotuksia ja arkuutta on ehkä hyvin vähän, mutta nännejä kutittaa senkin edestä.
Pelottaa huominen ultra...
Haalistunut 7+1

P.S. Odottajien puolelle siirryn ehkä huomenna, jos on aihetta.
 
Mirkka: älä hätäile, kyllä se plussa voi ihan hyvin olla tulossa vaikkei oireita olekaan. Mullakin oli rinnat arat monta päivää aluksi mutta mitä enemmän piinapäiviä kului niin sitä vähemmän niissä mitään tuntui. Nyt kipu on tullut takaisin, mutta mitään suurta kasvua en ole havainnut. :LOL:

Jiksu 4 + 6
 
Täällä on testattu ja ollaan sekavin mielin... En tiedä mitä uskoa... Aconin testillä sain +! Perään testasin vielä toisella (apteekista) testillä ja se ei näyttänyt mitään, kontrolliviivakin oli haalea... Olenko raskaana vai en?? APUA! Sitten tietenkin hermostuksissa soitin tk:seen ja kävin labrassa. Tulokset saan klo. 14! Nyt jännätään toden teolla! En voi uskoa plussaan...
 
Riksu Ihanaa, sä teit sen! olen niin iloinen puolestasi.Todistit juuri että kivikkoinen ja huonojen uutisten siivittämä alkutaival ei välttämättä tarkoita etteikö voisi onnistua.
Sullakaan kun ei paljon odotuksia hoidon onnistumiseen ollut (kuten ei mullakaan) kun soluja ei kehittynyt ja limakalvokin oli ohut! Kaikki on siis mahdollista! Mulla kans oli mekoinen sokki kun vaan 3 hedelmöittynyttä munasolua saatiin,mutta 1 sinnikäs sissi päätti sitten selviytyä jatkoon ja kellii tuolla masussa!

Lähetän sulle täältä pari tuubia extra pitävää vauvaliimaa mukaan, että kaveri pysyy kyydissä loppuun asti :heart:
Nyt vaan otat rennosti, paljon lepoa ja ei äkkinäisiä liikkeitä,kumarteluja tai painavien tavaroiden nostelua...näillä eväillä mua evästettiin olemaan ainakin nyt nämä kriittiset ekat viikot!

Kitty 7+3
 
Kävin tänään toisissa verikokeissa ja soitin hoitopaikkaankin. Uskomatonta että se hoitaja edelleen uskoo että voisin olla raskaana! :eek:
En voi olla koska niin isot hyytymät tuli ulos! Hän oli sitä mieltä että maanantain hCG arvot oli hyvät. Nyt odotellaan tämän päivän verikokeen tuloksia ja sitten varmaan tiedetään paremmin. Jos se on lähtenyt laskuun niin sit on mennyt kesken eikä tarvi tehdä mitään. Seuraavista kuukautisista voisi jo aloittaa ensimmäisen lääkkeellisen PAS-hoidon. Ei siis tarvitse odottaa kauaa. Tuskaa odotella iltapäivään asti tuloksia, ja pahimmassa tapauksessa maanantaihin asti! :headwall:
Tiedän kyllä että raskaana en enää voi olla! Ikinä ei ole tullut ulos mitään sellaista möykkyä ja kalvoa...
 
Ihanaa Riksu! Upeeta! Sä teit sen! Jes! Niin hienoa!! :heart: :heart: :flower: :flower:

ON: Meillä ultra vasta 26.7. Jotta sitten varmasti näkyy jos jotain on näkyäkseen. Hieman sekavat mieli alat, kun menkkamaisia kipuja yhä jos nousee liian nopeasti, sekä varsinkin öisin. No hoitajan mukaan normaalia. Joten nyt vaan pidetäänpä kaikki kyytiläisemme kyydissä ja nautitaan olotilasta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nampula:
Ihanaa Haalistunut!!! :hug: Ihanaa että kaikki kunnossa ja pieni oikeesti nyt sitten kyydissä! Mahtavaa! :heart:
Niinpä!
Siellä klinikalla oli neuvolakortit vähissä, joten taitaa aika monella oikeasti olla nyt tärpännyt hoidoilla. =)
Ja mikä ihaninta, niin saa lopettaa lugejen käytön. Illalla seuraava ja huomen iltana otetaan vielä viimeinen, eli kaksi lugea enää olisi ottaa.
 

Yhteistyössä