Hyvä me!
Kaikilla on hyviä kuulumisia ultrasta ja muualla. Mulla oli eilen neuvolalääkäri ja voi olla että saan alkaa popsimaan tyroksiinia kilpirauhasongelmiin. Pitää kyllä vielä soitella jollekin "oikealle" lääkärille, koska mun arvot on samanlaiset kuin AINA ennemminkin, juuri ja juuri normaalin viiterajoissa, eikä niissä sinänsä mitään muutosta ole entiseen.
Painoa on nyt tullu neuvolan puntarin mukaan neljä kiloa :/ *auts*, mutta kohtuurajoissahan se on. Vauva-kirjassa sanottiinkin että painonnousu on nopeinta 17-24 vkolla, toivotaan että se pitää paikkansa.Sf-mitta oli komeat 22 cm, eli söpösti pikkusen yläkäyrän yläpuolella. Mä oon kyllä ihmetellytkin sitä, kuinka aikaisin mä oon ensisynnyttäjäksi alkanut käyttämään äitiyshousuja. Mietin jo, että onko se tarve vain korvien välissä, mutta näköjään mun masu on pompannut pihalle aikaisin. Tuo mun sf-mitta kuuluisi oppaan mukaan olla vasta joskus vajaan kuukauden päästä...Mutta, ihmiset on yksilöitä! Mulla ei ole mikään metriselkä, että ei se vauva voi sisäänkään piilottautua.
Se lneuvolan lääkäri oli muuten melko epämiellyttävä tapaus. Tiedätte sen jutun, kun joskus jotkut henkilöt vaan puistattaa... Olen aina käynyt naisgynellä, joten mulle oli pieni järkytys siinä ovella kun tajusin, että siellä on joku vanha ukko. Luulin vissiin että kaikki gynet on naisia
Yritin sitten poistua ruumiista toimenpiteen ajaksi...
Sukupuoliasiaan: Aluksi mietittiin, ettei välttämättä haluta tietää sukupuolta, mutta nyt kun saatiin tuollainen puolinainen arvaus, niin arvaa himottaako se 3D. Täällä Etelä-Pohjanmaalla niitä on vaan aika hintsusti, siis en tiedä onko missään. Helsinkiin tulee taas helmikuussa reissattua, mutta olisi tylsää kokea niin hieno juttu yksin, kun mies ei pääse mukaan...Mulle muuten pukkas ihan käsittämätön nimistressi: mikään ei tunnu hyvältä ja lapsen isällä on taas liiankin selkeät mielipiteet. Nimen miettimistä suositellaan (monessa paikassa) harrastettavaksi ennen syntymää, kun syntymän jälkeen on muutakin tekemistä...Mutta jotenkin mulla on sellainen mutu-tuntuma, että nimi olis helpompi antaa sitten kun näkee miltä se oma pikkuinen näyttää...
Irina 69,kiitos osoitteesta, lähettelen sulle sähköpostia! Ja onnea ekoista liikkeistä: ei niistä erehdy, on ne vaan niin erilaisia
Nyt mä oon kirjoittanut ihan *sikana*. Eli lopetan. Pakko kuitenkin myöntää, että MULLA on alkeellinen riippuvuus tätä palstaa kohtaan! Ja minä kun olen tavannut katsoa tälläistä vähän nenänvartta pitkin