No nyt se on iskenyt, hankintabuumi siis. Olen hommannut läjän vaatteita
Aika paljon valkoista, luonnonvalkoista ja beessiä, että vaatteita pystyy yhdistelemään sujuvasti keskenään. Sitten ihan muutamat tyttö/poikavaatteet, sellaiset "kotiuttamiskuteet".
Yritin ottaa maltilla, ts. hankkia oikein edullisia pikkuvaateita 50-62, kun käyttöaika on niin lyhyt, mutta jotenkin tuli sellainen olo, että ihan pikkuiselle sen laadun pitäisi olla tosi hyvä, että on miellyttävä iholla... Kun sitten näin joitakin halpisketjujen vaatteita niin ne oli monet sen näköisiä, niin kuin joku olisi nukkunut ne päällä :/ Esim. Hennesillä on tosi ihania monet vähän isomman vauvan vaatteet, mutta just se body/potkariosasto oli ainakin meillä päin tosi niukka ja laatu vähän sitä ja tätä.
Sitä ei sitten auttanut muuta kuin marssia muutamaan vähän tyyrimpään liikkeeseen... Ja yllättävää kyllä, niistä saattoi löytää tosi edullisia bodyja yms, vaatteita oikein sellaisesta paksusta ja pehmeästä puuvillasta ja hinta oli paikasta riippuen 6-13 euroa. Vielä kun oli alennusmyyntejä jäljellä, sain pari tosi herkullista ja laadukasta asukokonaisuutta puoleen hintaan, jolloin hinnaksi ei jäänyt enää paljoakaan.
Mulla on ihan muutama 50-senttinen body ja yhdet luomupuuvillaiset puolipotkarit ja katson sitten vasta lähempänä syntymää vähän kokoarvioidenkin mukaan, että paljonko niitä pitää olla. Potkuhousu/haalariosasto mulla on kokonaan vielä hankkimatta, mutta hommaan niitä sitten rakenneultran jälkeen jos sais tietoa sukupuolesta. Ja kun kauppoihin on tullut kesävaatteita...
Lisäksi on tullut ostettua jo jotain kalustetta/sitteriä, kun on osunut kohdalle joku kiva juttu, tai ollaan saatu tosi hyvään hintaan jotain sellaista, mikä on jo etukäteen päätetty ostaa. (Taustaksi vaan, että meillä ei ole lähisuvussa vauvatavaraa vapaalla jalalla, eli ei periaatteessa saada mitään käytettyä tuttavilta.)
Mitäs te muut olette hankkineet ja mitä olette hankkimassa? Erityisesti te muut ensisynnyttäjät? Ja joilla jo lapsia on, niin kertokaa mitkä ovat olleet teille ne luovuttamattomat hankinnat?