Irina69
Kyllä kannattaa ottaa yhteyttä neuvolaan. Mulla alkoi tuntua kipua häpyluussa oikealla perjantaina, lauantaina shoppailupäivän ansiosta paheni ihan kamalaksi ja sunnuntaina soitin kättärille. Se on kuulemma häpyliitoskipua ja menee ohi jos on mennäkseen. Nyt kipuilee jo pelkkien työmatkojen vuoksi, mutta ei ole kuulemma sikiölle haittaa, äidille kylläkin. Sitä vaan, että noita liitoskipuja tuntuu olevan niin monenlaisia että parempi selvittää ammattilaisella. Esim. tuosta häpyliitoskivusta ei ollut kukaan synnyttänyt ystäväni aiemmin kuullut, joten ei ole ilmeisen yleinen vaiva.
Muuten kaikki kai hyvin, liikkeitä ei tunnu, mutta vatsa kasvaa ja vointi muuten hyvä, joten eiköhän se pieni siellä pärskytä menemään. Mulla on seuraava neuvolakäyntikin vasta ensi viikon lopulla, joten ei auta kuin odotella ja toivoa parasta. Tässä vaiheessa kun ei liikkeitä vielä tunnu, tuo kuukauden väli neuvolakäynnissä tuntuu ihan ikuisuudelta Rakenneultrakin on vasta 29. pvä. Meinataan ultrassa selvittää sukupuoli, jos se vain onnistuu. On kivempi ostaa vaatteita ja tarvikkeita jo valmiiksi oikealle sukupuolelle, varsinkin kun tämä on esikoisemme ja jää mahdollisesti ainoaksi lapseksemme.
Irina & Mirjami 16+4
Muuten kaikki kai hyvin, liikkeitä ei tunnu, mutta vatsa kasvaa ja vointi muuten hyvä, joten eiköhän se pieni siellä pärskytä menemään. Mulla on seuraava neuvolakäyntikin vasta ensi viikon lopulla, joten ei auta kuin odotella ja toivoa parasta. Tässä vaiheessa kun ei liikkeitä vielä tunnu, tuo kuukauden väli neuvolakäynnissä tuntuu ihan ikuisuudelta Rakenneultrakin on vasta 29. pvä. Meinataan ultrassa selvittää sukupuoli, jos se vain onnistuu. On kivempi ostaa vaatteita ja tarvikkeita jo valmiiksi oikealle sukupuolelle, varsinkin kun tämä on esikoisemme ja jää mahdollisesti ainoaksi lapseksemme.
Irina & Mirjami 16+4