Kesäkuun 08 Kullankerät maaliskuussa

Heipä hei! Ja ekaks Ammulle synttärionnittelut :flower:
Me ollaan "hiihtolomalla" mummolassa, suksia en oo kyllä nähnytkään :whistle:
Meillä (kopotikopkop) ei ole ollu nyt talven aikana muuta tautia ku se parin viikon ripuli, mutta flunssalta on vältytty. Ja mää lähren taas huomenna humpalle :ashamed: täs nyt vähä putkeen sattunu pippaloita :snotty:
 
Heipähei, Emman eka kuume+nuha+yskä päivä takana, aamulla nukkui klo9-10 ja jaksoi olla hienosti hereil klo12.30 asti, nukkui toiset päikkärit klo12.30-15.00
Mun äippä tuli klo13 aikaan, niin mä hyppsäin suihkuun ja lähden apteekin kautta ruokakauppaan.
Ihana mammani oli sillä välin imuroinut kämpän.. :D

Ammu,onnea hurjasti, ja kiits kakusta...heh.. B)

Emma menikin taas tänään kiltisti yöunille...ostin Emmalle niitä suppoja jotka on 9-12kg, kun emma on 8,5kg...ajattelin noita isompia yöksi kuumeeseen...päivällä sit noista pienempiä..
 
Huomenet!
Törkeen aikanen herätys! (ennen viittä :headwall: )
Meillä taitaa sit olla yhtä aikaa nuhaa ja hampaiden tekoa. Ei tässä mitään nyt, kun päivät saa vaikka haahuilla yöpaidassa (paitsi tänään on pakko lähtee ruokakauppaan), mut mites ens viikolla jaksaa, kun pitää aamulla nousta töihin?! :eek:
 
Huomenta
Siis missä on ursun aamullinen kirjoitus?? :eek:
Yleensä kun tulee aamusta lukemaan on ursu jotain naputellut :snotty:
Taitaa käydä yhdellä jos toisella aika vähiin, itselläni on enää 6pv äitiyslomaa jäljellä :'(
Jatkan kyllä kotona kotihoidontuella ja palkalla.
Pitäis miettiä mihin sitä itsensä kouluttaisi mutta ei ole mitään halaistua ideaa mistään ammatista jossa olisi kevyttä toimisto hommaa jossa saisi vähän liikkuakkin....

Olis jo vko13 :whistle:
 
Ammu- annas mulle välikausihaalarin koko, väri ja kauppa/hinta mistä haluat ostaa, mä pistän sulle postiin.. Tietty siis niin, että maksat haalarin :D Ei sun tartte lähtä turhaan kauemmas.

Meil on poju kipee :( Eilen oli koko iltapäivän hoidossa itkenyt, ei ollut nukkunut kunnolla, ei syönyt.. räkä vaan valunut. Kyselin että mikseivät soittaneet.. "no ensin piti soittaa, mutta sitten kello olikin jo kolme..". Joten nyt tää viikko on mennyt huonosti nukkuvan, itkua tihrustavan väsyneen pienen pojan kanssa, jolta oli nenänpieli niistetty rikki. argh, onneksi on mies kotona, olivat kimpassa ottaneet 1,5h unet aamusta, äiti nukkui yön sohvalla :D Joskus näinkin päin...
 
Voihan kukkeli tota aurinkoa |O kaikki pölyt oikein hyppää silmille |O eli mun on PAKKO siivota :snotty: ja miten tosta koirastakin voi lähtee noin tuhottomasti karvoja.

Taas niin ahdistaa tää ahtaus, tahtoo isomman asunnon |O hyvä kun anoppi kävi meillä muutama viikko sitten (käyny 4 kertaa 6 vuoden aikana :whistle: ) niin se sano, että täällä on IHANAN ahdasta :eek: miten ahtaus voi olla ihanaa, kun keittiössä ei mahdu oleen kun yks ihminen kerrallaan, muuten on koko ajan perse kiinni syöttötuolissa tai jossain muussa kulmassa.

Vitsit toi konttaus on niin huvittavan näköstä :D likka on laajentanut reviiriään jo puoleen väliin eteistä :D alko vissiin olohuone jo kyllästyttään :D

äh mutta nyt on mentävä siivoomaan :headwall:
 
Mamitzu...meil ukko saikul tän vkon nii oon joutunu/saanu juua aamukahvini keittiös häne seurassa nii on jääny kirjottamatta :D
Ens vkol palaan taas normi arkeen ;)

Käin eile nukkuu klo 19.30 ja sänkyy siirryin klo 20.00...mies hoiti iltatoimet isompien kaa ja elukat.
Yö oli Vimpan kaa normi,mut ei pahimmasta päästä :attn:

 
Voi hitsi (näin nätisti sanottuna) mitä pyörimistä oli taas viime yö. Tais olla liian kuuma tyttösellä kun ei kyllä mitenkään levollista unta nukkunut ja koko ajan yritti raapia niitä ihottuma läiskiä mitä oon hiki päässä rasvannut. Tuntuvat ärtyvän nimenomaan kuumasta, ja sit taas on pakko pitää yöpukua ettei raavi itteään verille, on vähä oravanpyörää tää touhu.

Mut ens yönä mummo hoitaa ja äiti tekee mitä tekee B) Ihanata viikonloppua kaikille :flower:
 
Onnistuskohan se Elppa oikeasti noin? Olisitko niin kiltti? Tosin... ei tuu toteutumaan kuitenkaan ennen kuun vaihdetta, kun ei ole rahaa. Mut olis huippua, jos viitsisit nähdä vaivan mun puolesta, kun eihän täällä perähikiällä mitään Jesper Junior-putiikkeja ole. Meillähän on elämys, kun kolmesti vuodessa pääsee naapurikaupunkiin Citymarkettiin ja Prismaan ja siellä noita ei myydä B) Mutta palatkaamme asiaan tuonnempana.

Rakkapanuu näkyy viimeksi kirjautuneen 25.1.09 (profiilin mukaan) eli liekö palstalomalla vai olisko nikki vaihtunut?

Stanan koira....Haukkuu louskuttaa häkissä taas jollekin (ikkunasta katoin eikä mun silmään mitään erityistä näy) ja herättää lapsen... No, onhan tuo jo 4h nukkunutkin. Eli ei ku nostamaan vaunuja tupaan :wave:
 
4h unet... huoh, olispa meilläkin, ees yöllä!

Ammu- juu, kyllä mä voisin ne käydä ostamassa, vaikka sitten kuunvaihteessa. Me kun asutaan 300m Primasta ja 400m CM:sta + siihen kaikki Tarjoustalot/kappahallit/lindexit jne. päälle, postikin samassa kompleksissa ;)

ps. nii, ja oon Kampin keskuksen läheisyydessä töissä, jossa on KAIKKI putiikit mitä voi kuvitella ;)
 
:'( emman tukkoinen nuha tekee kyllä tästä arjesta rankkaa...huoh...ku aamulla nukkui vaan 1h unet partsilla ja päivällä klo12-13.30, 1½h, sinäkin aikana itki n.30min välein.. :(
Viime yö oli...noh emma itki n. joka toinen tunti...eli nukuin koko ajan sellasta koiran unta..

Huhhu, ja Emmalla nousi uudestaan kuume...voi voi...saa nähdä kui jaksaa edes klo18 asti...
Rasittaa yksin olla kipeen lapsen kanssa, enkä voi miestäkäään pyytään apuun kun menee tallille ruuvaan yhtä autoa...Joten on nyt vaan kestettävä, onneks hän on vklopun kotona hoitamas emmaa...mulla on hieman väsy...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
sydänkäpynen niin ja mietippä, että tommoset heräämiset on meille joillekin ihan arkipäivää :snotty:

kyllä tekis tännekin niin poikaa ne 4h unet |O
Juu, oon lukenu ja kaikki sympatiat teille joilla ei nukuta yöllä...ja toivon sydämeni pohjasta että teille paremmat yöt suotais.

Mutta Emma on nukkunu yön heräämättä n.5½kk asti, joten tämä muutos suuri tämän flunssan takia.

Ja on jo kauan tuntunu siltä että kun mä täällä luen teidän yöitkuja, niin en sit kehtaa edes kertoa miten Emma nukkuu... |O
Sori että emmalla hyvät yö unet... :ashamed: Niin ja sit viel hävettää valittaa että MULLA on väsy..
prkl
 
Meillä nuo 3-5 tunnin päiväunet on ihan perusmättöä, mut ei nukutakaan kun nää yhdet unet. Ja hyvä näin. Yöthän meil on ollu kans tosi hyviä, paitsi näinä tautiaikoina. Mut en varsinaisesti voi sanoo valvoneeni nytkään. Mutta älkää nyt siskot kadehtiko. Vanhalle vaan on annettu "helppo" vauva :heart:

Joo Elppa näin nuo kotimyyjätkin, mut mikä se kuvio oikein on? En ymmärtäny :ashamed:
 
Käpynen saat sie valittaa ja kyl myö ymmärretää jotta oot väsyny :hug:
Se vaa on tosiasia et ei tätä väsymystä mitä myö sellasten lasten äipät tunnetaan joiden muksut ei koskaa oo viel nukkunu kunnol nii voi kukaa muu ymmärtää ku toinen sellasen kokenu :ashamed:
Sekii on tosiasia...ainakii miun kohal...et tunnen aikamoist katkeruutta välil sellasii ihmisii kohtaa jotaka saa yösä nukkuu :ashamed: ja silti oon todella ilonen sellasen puolesta jolla on helppo lapsi =)

Mie oon kyl iha lifessäkii sanonu et saa miulle väsymystä valittaa koska se on jokaiselle omal kohal rankkaa...ei sitä voi muihin verrata eikä tarviikkaa :attn:
 
juu komppaan ursulaista, välillä sitä vaan nousee karvat pystyyn kun valitetaan yhden valvotun yön jälkeen hirveetä väsymystä :snotty:
mutta niinhän se on, että jokainen kestää väsymystä erilailla.
En tarkottanu mitään pahaa :attn: mun puolesta jokainen saa kehua hyvin nukuttuja öitä vaikka joka päivä jos siltä tuntuu :wave:

mä alotin nyt sen kuuluisan unikoulun, tai siis koitan ensin totuttaa nukkuun omassa punkassa, katotaan nyt nukutaanko meillä tulevaisuudessa vieläkin huonommin |O

äh ajatus katkes....
 
ainiin piti kysyä, että minkälaista sormiruokaa ootte antanu? ja onko syöminen onnistunut?

mä oon antanu omenaa, päärynää ja banaania ja yleensä sitä tungetaan kerralla niin paljon suuhun, että lopulta tulee oksennus :/
Leipääkin kokeilin eilen, mutta sitä oli kivempi vaan puristella kädessä.
Niitä maissinaksuja mun on pitäny sata kertaa ostaa kaupasta, mutta aina ne unohtuu |O

Pitäis taas uudestaan kokeilla niitä karkeempia ruokia, kun on muutama hammas tullu lisää suuhun. Viimeks se oli niin yök, että oksennus tuli :/
Kai toi tyttö vielä koulussakin muussaa ruokansa :snotty:
 
:'( Emman flunssa vain pahenee, emman ääni menny, ja yskä sen mukanen...

Sormiruoka, riisikakku on ihan numero yks meillä, ja vaikka joskus menee isokin pala suuhun ni se pehmenee nopeasti...
riisimuroja ja raejuustoa ollaan laitettu emman suuhun...tykkää niistä :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
Ei musta taida olla huudattajaks :'( kamalaa kun toinen roikkuu vaatteissa eikä suostu nukahtaan :'(
Mei unikoulu on nyt kestäny yli kk:den ja teen varmast jotai vääri ku ei tepsi :headwall:
En kyl miekää huudattamaa suostu...yhe ker sitä oon koittanu ku mikää muuka ei auttanu nii hysteeriseksihä toi meni :(
Nyt siis hyvin levottomia ja huonoja öitä omassa sängyssä...vierestä sain pois ku ol mei äipällä sillo alta 8kk ja nukku siel matkasängys nii en enää vieree ottanu.

Emmallepikasta paranemista :hug:
 

Yhteistyössä