Kesäkuun 08 Kullankerät maaliskuussa

Voin vaikka kertoo mitä mä/me mietimme nyt tällä hetkellä.

Mulla on korkea vauvakuume...miten se voikaan olla näin kova...itku tulee todella helposti kun ajattelen kuinka paljon mä/me halutaan toisen vauvan.
Siihen se meidän perheen luku. Kaksi lasta.

Sydänkäpynen:
itku tulee todella helposti kun ajattelen kuinka paljon mä/me halutaan toisen vauvan.
Älä nyt tyttöhyvä itke, rennosti vaan, nautiskellen, se on niin kivaa se vauvojen puuhaaminen (ja pyydän jo valmiiks anteeks, jos täällä oli mukana joku, jonka vauva(t?)on "tekemällä tehty", tiedän et joillain on niinkin ja siitä on hauskuus ja puuhastelu välillä kaukana) :p
*puhaltaa plussatuulia Vaasaan päin* (saattaa muuten jaksaa jopa perille, täältä kun ei niin pitkästi tuonne käpysen perukoille ole!)

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Sydänkäpynen:
itku tulee todella helposti kun ajattelen kuinka paljon mä/me halutaan toisen vauvan.
Älä nyt tyttöhyvä itke, rennosti vaan, nautiskellen, se on niin kivaa se vauvojen puuhaaminen (ja pyydän jo valmiiks anteeks, jos täällä oli mukana joku, jonka vauva(t?)on "tekemällä tehty", tiedän et joillain on niinkin ja siitä on hauskuus ja puuhastelu välillä kaukana) :p
*puhaltaa plussatuulia Vaasaan päin* (saattaa muuten jaksaa jopa perille, täältä kun ei niin pitkästi tuonne käpysen perukoille ole!)
Eiku se itku tulee vaan siitä ku vauvakuume on niin kova, ei siis todelllakaan tekemällä tehdä vauvaa...
Kävin siis mun serkun luona, heille tulee pian, ehkä 2vkon päästä vauveli, ja mun kohtu kirjammellisesti hyppäs kun hipelöin serkun ihanaa masua...

Kiitos ammu, yrittää huomenna etsiä plussia, jospa tuuli tois... :D

Huomenta...

suht hiljaista pidellyt täällä B)

Max sitten päätti taas herätä 5.20 :kieh: Annoin maitoa ja nyt odotan jos nukahtaisi vielä uudestaan. On poika näköjään muuttanut rytmit ihan lopullisesti, ei väliä mihin aikaa käy illalla nukkumaan herää kuitenkin joka aamu viim. 6 aikaa!!!

Meidän 12v likka lähtee tänään Helsinkiin vk.lopuksi, vähän jännittää kun menevät kaverin kanssa kahdestaan 2 bussilla sinne. Onneks ei oo auton vaihtoja matkan aikana ja helsingin päässä on hakija vastassa =)
Kyllä on likka tuota reissua odottanutkin!!!

kirputorille meinasin tänään lähteä jos vaikka jotain kivaa tarttuisi mukaan!!
Huomennna sitten olis tän mammman vapaa ilta B) Ukko jää lasten kanssa ja mälähden kaverin kanssa pitämään hauskaa ja hakemaan seuraavaksi päiväksi huonoa oloa :LOL:

No sängystä kuuluu juttelua eli turha yrtys oli saada poika vielä nukkumaan!!! Eihän se auta kun hakea toinen pois ja aloittaa aamu hommat :wave:

kaalis- täällä sama homma. Meni poika nukkumaan klo 19 tai 20.30, niin herätys aina viimeistään klo 6 |O Eihän se sinänsä haittaa, nyt kun on ruvennut yöt nukkumaan kunnolla, ilman sen suurempia draamoja. Äitiä ja iskää vaan vielä vähän nukuttais.. ;) (nimim. kello soi kuitenkin 6.30, mut aiemmin nouseminenhan on kauheaa ;)).

Noo, kyllä noi rytmit muuttuu - tai ainakin tuntuu siltä, kun kelloja siirretään sunnuntaina. Niin, muistutus vielä, sunnuntain aamuyöllä klo 03.00 kelloja siirretään tunnilla eteenpäin jos joku oli sattunut unohtamaan ;)

Ihana ilma, aamulla -15 Helsingissä. Missä on kevät, huhuu??

Tampereen seutu kuittaa -16! Hyrr, aurinko kuitenkin "lämmittää" :snotty:

Sain aamusta kivan paketin, nostin neidin sängystään (josta laskettiin pohjaa alemmas vasta 2päivää sitten!!) niin olipas neitillä kakka-asiaa! Kainalohin asti oli pashaa ja kireessä :x

Huomenta!
Elppa:
Ihana ilma, aamulla -15 Helsingissä. Missä on kevät, huhuu??
No niinpä.... "Maaliskuu maata näyttää", eipä taida tänä vuonna näyttää, kun lunta puskee tasasin väliajoin vähän lisää :kieh: Pakkasta tällä hetkellä "enää" -10 (meiltä on vaan 50km meren rantaan, onkohan meillä siks lauhempaa ku tuol hämeessä??), aikasemmin aamusta enemmän, eli lämmittää jo kumminkin tuo mollikka.

Meilläkin on vuorokausirytmi muuttumassa. Megapitkät päiväunet on nyt ilmeisesti historiaa. Varmaan se rytmi siitä muotoutuu, kun alotan ens viikolla taas työt. Mennäkseen sit taas uusiksi, kun pimu menee hoitoon vapun jälkeen.

Jipiiiiiiiiiii, Emma nukkui yöunia klo20-7.45...klo23 ja klo6 piti käydä laittaas peittoa.
Taitaa noita hampaita tulla tosissaan.

Oih, unelmoin niin meidän omasta rivitalo asunnosta, mennään sunnuntaina yhteen esittelyyn...4h+k+s+at...100m2, 149 000?, mutta tuosta vois oikeesti tarjota 130...ku se ei ole päätyasunto eikä siinä ollu lasitettu parveke...

Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
4h+k+s+at...100m2, 149 000?, mutta tuosta vois oikeesti tarjota 130...ku se ei ole päätyasunto eikä siinä ollu lasitettu parveke...
melkein 20% hinnasta pois on aika suuri riski tarjouksentekijälle - harva asuntoaan myyvä hyväksyy noin alhaisen tarjouksen. Pidän kuitenkin peukkuja teille!!
Mä haaveilen kanssa omasta asunnosta, tosin joko pari- tai omakotitalosta. Paljon duuniahan siinä on; pihat ja asunnot pitää yleensä perusrempata ellei uutta osta. Ellen sit käy kouluja pari vuotta, valmistu rakennusmestariks, ja väsään tohon Mannerheimintien kupeeseen meille pienen mummonmökin. Ehkei :LOL:

Huomenta kaikille!
Meilläkin on aamut aikaistunut, kuudelta on herätys... onneksi on se kellon siirto eteenpäin :whistle: Nyt vaan huutaa väsyneenä kun ei voi mennä ulos pakkaseen nukkumaan ja isi ei kelpaa nukkumakaveriksi. No jaa pitänee palailla myöhemmin, yritän saada muksun nukkumaan :wave:

Huomenta!!

Kyllä on kullankerien ketju hiljentynyt viimeaikoina aika reippaasti :(

Taas herättiin 5.30. No tähän alkaa jo pikku hiljaa tottua...

JEE...mulla tänää vapaa ilta :D Ukko jää muksujen kanssa ja tää mamma lähtee viihteelle :p

Meillä Max on oppinut loukkaantumaan jos ei saa jotain asiaa periksi..Huvittavan näköistä mutta osittain rasittavaa kun vikisee joka asiasta!!!

MP: Täältä lähtee varapäreet tulemaan B)

meidän 6v likka on ekakertaa kaverilla yökylässä, oli tosi outoa illalla kun ei oo kotona =) Piti illalla laittaa viestiä kyläpaikkaan vaikka kuin päätin että en laita :ashamed: Onneksi kaikki on mennyt hyvin ja likkaa kehuttiin reippaaksi ja kiltiksi :heart:

No ei tässä taas muuta..Tämmöstä turhanpäivästä löpinäähän tää mun osalta nykyään on!!!
:wave:

Helou, täällä Emma heräs klo6.50, nukahti yöunille joskus klo20.15...tuo aamu heräämis aika on just sopiva, ku sit ku mulla aamuvuoro(7-14) niin mies saa vaan pukea Emman ja viedä hoitoon aamupuurolle.

Hokasin että mulla enään 14päivää ekaan työpäivään, huhhu kylläpä vuosi menny nopeeta...No onneks mulla kesäloma alkaa 10.6 B)

Niin ja MP:lle lisä päreeeeitä lähetän!!!!!!!!!!!

Kaalis meillä kans sätkitään ja kiukutaan kun kieltää jotain tai ottaa pois jonkun kielletyn tavaran. Oikeastaan huvittavan näköistä kun sätkyttelee :LOL:
Yö oli aika levoton, olisin yhdessä vaiheessa jo maksanut aika paljonkin jos sais nukkua ees yhden yön heräämättä :kieh: Mulla on eilisestä tehny mieli lähtee viihteelle... saa nähdä saisko tänään aikaseksi käydä jossain :whistle:
Meillä kullankerä kirii nyt tosissaan tempuissa ja taidoissa, kokoajan joku uus juttu :heart:

Näin muuten viime yönä unta että olin raskaana ja se tuntu NIIN todelliselta kun se liikuskeli mahassa :LOL: Toivotaan että se enteili käpysen tulevaa tärppiä :D

Hyvää päivänjatkoa! B)

Oho täällä on todella hiljasta.... :|
Meillä poika oli perjantaista eiliseen mummulassa hoidossa ja tää mamma oli kattoon Happoradion keikkaa. Hyvä oli :) porukkaa oli vaan ahtautunu paikkaan iha liikaa... mutta tosiaan tuo musiikki pelasti koko homman :) Pojalla oli menny tosi kivasti ja eilen ehtoolla sitte käytiin pieni noukkimassa kotio.
yöt meillä on entisenlaisia, nukutaan hyvin mutta herätään 3-6aikaan ja sitte loppu yö nukutaan vieressä. jos ei meiän väliin pääse ni huutaa niin pitkään että pääsee ja sitte simahtaa samantien.
Meillä on myös alettu huutaan jos kaikki häviää näkyvistä, vessaan ei siis ilman poikaa pääse ja joskus poika sulkee myös itsensä huoneeseen kun laittaa oven kiinni ja myös sillo aletaan itkeen.
Meil alettiin myös maisteleen hapanmaitotuotteita eikä oo ainakaa vielä tullu mitään oireita... Ens torstaina on neuvola ja saapi nähä onko tuo meiän sälli kasvanu olleskaan. vaatteet kyllä jää pieneks että luulis kasvaneen :D
Vauhtia siis piisaa täällä, hyvä kun äiti pysyy aina perässäkään :D

Saisipa täältä pääkaupunkiseudultakin saisi tuohon hintaa ok-talon.. :p

Kävin viikolla hammaslääkärissä+asioilla ja Nooalla oli koko illan aivan mieletön eroahdistus.. nukahti autoon enkä ehtinyt heitä huikata kuten normaalisti kun lähden asioille ja sitten heräsi etten ollut paikalla. Kauhiaa väsyparkua koko ilta kun ei ollut nukkunut päikkyjä kuten normisti.. mies kun otti syliin ja huuto vain jatkui ja kun minä otin, itku loppui kuin seinään, ja päälle huokaus.

Meillä ei tuo konttaaminen tunnu edistyvän vaan tykkää ryömiä ja menee aivan hurjaa vauhtia.. helpottaa onneksi tuota eroahdistusta kun pääsee tulemaan perässä.. vessassa meillä on avoimet ovet joten sinne tullaan kans mukana.. :ashamed: :D

Nooalla on ollut myös herkkä hipiä jonkin aikaa.. ja antaa kyllä kuulla jos herran erehtyy siirtämään väärään aikaan jostain paikasta.
Ja matkiminen sen kun yltyy.. aamuisin venyttelyliikkeet ja haukotukset ja kaikki huokaukset matkitaan.. :heart:

Uusi sanakin on tullut mukaan, tuli eilen jopa kaksi sanaa peräkkäin.. katseli isin sylistä haikein silmin minua ja ojensi käsiään ja sanoi, äiti tule. :heart:
Huomaa kyllä että tuota puhetta tulee esikon ansiosta paljon.

Jostain syystä isi ei nyt aina kelpaa.. esikolle kelvattiin yleensä molemmat, kai se vaikuttaa että nukuttiin ekat kuukaudet Nooan kanssa kahdestaan ja ehkä isänsä on ollut enemmän esikon kanssa.. esikon aikaan nukuttiin kaikki samassa huoneessa. Tiedä sit.

Meillä on kans torstaina neuvola.. pitkästä aikaa, tuntuu kauhean pitkältä tämä kahden kuukauden tauko. :wave:

Yhteistyössä