Kesäkuun 08 Kullankerät maaliskuussa

on taas tosiaan jalkapalloo sunnuntai täynnä. Vähän joka kanavalta surffattu pelejä, mun suosikki Liverpool tietysti latoi tauluun jäätävät lukemat :) ja Elpan tekstistä päätellen myös heillä suosikki :D Nyt sitten seurataankin Napoli-Milan peliä, ukko vahtaa kaikki Beckhamin pelit...mut kyllähän toi italialainen futis menee paremman puutteessa :)
 
Mikähän tämmönen vaihe on, että kun nukahtaa tissille ja kun siitä koitat nostaa sänkyyn niin perkeleenmoinen huuto alkaa |O ja nostat syliin niin loppuu ja taas takasin niin huuto alkaa...

Ja ihanaa kun mulla on niin auttavainen mies :kieh: pistin sen nukuttaan tyttöö, niin ensimmäiset perkeleet kuulu 5min jälkeen ja se vaan makuuttaa sitä vieressä vaikka toinen huutaa kun palosireeni. Ihan kun ton ikänen tajuais tiuskasut "nuku nyt kun sua väsyttää" ja "mitä sä huudat, rupee nukkumaan"
Siis voi vittu, että mulla keittää |O
Mä oon nyt tän nukuttamisen kanssa niin umpikujassa, että en taida selvitä ilman ulkopuolista apua :/ mielelläni nukuttaisin vieressä, mutta kun en uskalla enää jättää sitä tonne sänkyyn, ettei se tipahda. Ja toi sänky on pikkusen liian ahdas kolmelle ja koiralle, mä en pysty nukkumaan kun en saa kunnon asentoo :/

väsynyt :'(
 
MB :hug: Onko teil päi unikouluu?

Mie heräsin sit klo 04.00....Vimppa kitis ja ähki mahaasa ja sit en vaa saanu unta :headwall:
Vissii tuppaa jännittää toi lekuriin meno ja ajatuskii labroist...miun pientä neuloil tökitää :'(

Koht jos ihtesä ihmiseks laittas nii vois säästyy kiireeltä :D
 
Oih että ku oli todella todella ihana/hauska/sopiva vkloppu.. B)
Emmalla joku ihme vaihe menossa, herää(kolme aamua) jo klo05 yöunilta...hm..Lisättiin tuo toinen lämmin ruoka klo16, jos vaikka se vaikkuttais asiaan. Tänään heräs klo05.15 ja kävin laittaas peiton päälle, nukkui viel 20min, eli varttia vaille kuus kävin hakees sängystä.
Olis kiwa ku nukkuis edes klo07, ku laitetaan illalla klo20 yöunille.

Nojoo, elämä on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Huomenet!
Ja hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :flower:
Meillä ollaan trendikkäitä ja Milla syö sormiruokaa :p Vai onko tää nyt sitä....
http://www.aijaa.com/v.php?i=3862872.jpg

:LOL: :heart:
Toin just sitä :D Meilläkin pitää olla sormi suussa aina kun seisotaan. Kai se on joku psyykkinen tasapainottava tekijä :D

hennuli86- juu, meillä asustaa fanaattinen Liverpool-fani + "footballer's wife"- syndroma ;) Pojallakin on jo koon 86 ENGLAND- asu kesäksi valmiina, samoin Spain (Fernando Torres..)- t-paita kaapissa. Huoh.. Nyt se on jo surffaillut ko. seuran sivuja, josko pojalle ostais koossa 92 pelipaidankin *huokaus*

Kaiken tämän aivopesun jälkeen poika haluaakin jääkiekkoilijaksi :LOL: Ei se mitään, sylikummi on jääkiekkovalmentaja, ja on lupautunut maksaa pojan harrastuksen, jos tämän valitsee.

Meillä on nyt kaks yötä nukuttu 19.30-5.30 heräämättä kertaakaan :eek: Huijasin pojan uudestaan tänään vielä tunniksi unille 50ml vedellä.. Ja ihan omassa sängyssä on nukkunut. Onpa hassu olo :p

Ursulle ja Viljamille tsemppiä labroihin ja lekuriin!! =)

Ihanaa kun aurinko paistaa. Poikakin on tajunnut nyt että silmiä voi pitää AUKI aurinkolasien alla ;) On se vaan coolin näkönen!
 
MP- mä myönnän itse hermostuvani kauhean helposti just nukutusvaiheessa.. "miksei se vaan laita silmiä kii ja nuku!?" - "paskat se väsy on, ei väsyneellä ole noin paljon energiaa". jne. ja mies toppuuttaa mua. Hyvä että jollakulla on äidinvaisto |O Mä olen ihan liian logiikan mukaan elävä :(
 
Ei hitsit, kauheiden taistelujen jälkeen sain neidin omaan sänkyyn, kun pidin kättä aika voimakkaasti mahan päällä. Ja sinne nukahti :eek: Ja nukku 5h :eek: eli meillä oli ihan mahtavan hyvä yö. Ensin 5h pätkä, sitten annoin tissiä ja nostin takasin sänkyyn, sitten ähisi 3h päästä, mutta rauhotin vaan pitämällä kättä päällä ja jatkettiin unia vielä 2,5h :eek:
Eli 9,5h aikana, 1 tissitys ja 1 ähinä :D
Ja nyt kun tän taas ääneen kehtasin kertoo, niin ens yö on taas suoraan helvetistä |O

Elppa Kyllä mullakin hermot menee, sen takia sen miehen sinne määräsinkin, mutta ois nyt voinu kuvitella että sen hermot kestäis, kun ei oo IKINÄ vielä joutunu siihen hommaan, mutta näköjään turha luulo :kieh:

nyt syömään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
Tuleeko mamitzulle nyt se koiranpentu? :D

Ursulle tsemppiä labroihin b =) d
Tänään syntynyt :heart: 11 pentua joista 6urosta :heart:
Viel 4viikkoa pitää oottaa ennen kun voi mennä katsomaan B)

Ja huomenna meille tulee vihdosta viimein kauan odotetut vieraat =)
Australiasta asti!! Jee!! (miehen puolisukua asuu siellä :D harmi ettei anoppi asu :LOL: )
 
Meillä näyttää vakiintuvan myös tuo pottaan kakkaaminen jos vaan itse vanhemmat ovat valppaina B)
Ukko oli 2yötä töissä ja aamuisin olen saanut nauttia nukkumisesta likan kanssa vierekkäin, on se vaan ihanaa kun se tuhisee siinä vieressä :heart:
(olen siis aamuvellin antanut kun aamulla meinaa herätä klo 0600, lykkään vellipullon pikana suuhun niin lähtee viel 1-2h taju likalta ja itseltäni :heart: )
 
Elppa Jeh, meillä on myös England-asu pojalle kesäks, ukko meinaa painattaa sen Beckhamin vielä sinne selkään. Ja itse olen joskus (kun Luis Figo vielä pelasi Portugalin maajoukkueessa) ostanut 92cm Portugalin pelipaidan, ajatellen että jos joskus saan pojan :ashamed: Muutenkin on noita jalkapallovaatteita vähän liikaa, isukki haaveilee pojan pääsevän vielä joskus Espanjaan pelaamaan :D Mutta sepäs se, kun poika on itse jääkiekon perään! Nytkin se tuossa sohii mailan ja tennispallon kanssa. Ja kun osaa vielä laukoa!

Mutta Venlasta. Yö meni ihan jees, puolisen tuntia joskus kahden aikaan oltiin hereillä kun tyhjennettiin röörejä. Sit vähän maitoo ja herättiin kasilta. Nyt on päikkäreillä, eli siis meikäläisen aika mennä keittiön puolelle tekeen jtn todella herkullisen mautonta peruna-porkkana-broileri-mössöö :p

Niin ja noista anoppi/äitipostituksista. Meiltä liikenee ukon äiti ainakin (menis työntään sen nykerönsä muiden asioihin), välillä voisin omanikin lähettää vähän kauemmas tuulettuun...
 
Ei tarvii peukutella vielä :headwall: ,mut jos lähettäisitte miulle seinien pehmusteita...vois olla nyt oikee aika pehmustaa tälle äipälle huone :attn: Mentii kuukausi liian aikasi sinne kokeisiin ja lekuri vast puolentoist kk:den pääst :headwall: :kieh: :D :ashamed:
Onkoha tää äiti nyt virallisesti väsyny :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Mulle kans!Ei muuten,mut esikoisen uhma ottaa välille koville... :kieh: :headwall:

Ursu :hug: Voi itku,ajoitko ihan turhaan 25km päähän?Nyt ainakin sielläkin tiedetään,ettet turhaan valita.

MP :hug:

Meillä vissiin tehdään hampaita.Ainakin yöt on levottomampia.Olishan niitä hyvä tulla lisääkin,kun 6kk ikäsenä tuli alas 2 hammasta eikä sen jälkeen oo yhtäkään tullut.Ajan kanssa,mut kun nuo hampaat tuntuu olevan tiukassa meiän neidillä...Kiukkunen kun ampiainen :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bamse:
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Mulle kans!Ei muuten,mut esikoisen uhma ottaa välille koville... :kieh: :headwall:

Ursu :hug: Voi itku,ajoitko ihan turhaan 25km päähän?Nyt ainakin sielläkin tiedetään,ettet turhaan valita.

MP :hug:

Meillä vissiin tehdään hampaita.Ainakin yöt on levottomampia.Olishan niitä hyvä tulla lisääkin,kun 6kk ikäsenä tuli alas 2 hammasta eikä sen jälkeen oo yhtäkään tullut.Ajan kanssa,mut kun nuo hampaat tuntuu olevan tiukassa meiän neidillä...Kiukkunen kun ampiainen :/
Juu, mulle tänään tuntuu just et tuo huone olis tarpeen, hui ku on niiiiiiin väsy, tuli vähän lisää univelkaa reissates..
 

Yhteistyössä