Kesäkuntoon kotitreenillä! Huhtikuun startti!

"Sari"
Ripped week 2 menossa, olen laskuissa sekaisin, oliskohan nyt 6. päivä. Lisäksi 4,6 km hölkkä-kävelylenkki. Puhti on nyt täysin pois, mutta pakko on treenata, kun en jaksa olla tiukkana ruokavalion kanssa.
 
"Paa"
Shred on siis täällä tehty ja aluksi paino tosiaan nousi, mutta se mikä tuli on jo mennyt. Ja laskusuunta näyttää jatkuvan. Vyötäröltä lähti 4 cm, reisistä 2 cm, pohkeista 1 cm. Muita mittoja en ottanukkaan, kun niistä en ole kovin kiinnostunut. Oon ihan tyytyväinen, mutta nyt houkuttelee ripped, jos sillä saisi lisää läskiä lähtemään :D

Kannattaa muuten tosiaan pitää niitä lepopäiviä, kuten yllä jo mainittiin. Lenkilläkin jaksaa parin lepopäivän jälkeen pakertaa taas ihan uudella tavalla.
 
"Sari"
Eilen alkoi uusi treeni ja se oli suorastaan tappavan karmea jaloille ja käsivarsille. En kyennyt tekemään kaikkia liikkeitä kunnolla, mutta niinhän se on ollut melkein joka kerta, kun olen siirtynyt treenissä uuteen leveliin. Nyt siis alkoi JM rippedin week 3. Sen päälle tein vielä pienen hölkkälenkin.

Tänään on ollut laiskottelu- ja mässäilypäivä. Tulkaa antamaan mulle nuijanukutus, kun en vaan pysty pitämään näppejäni erossa herkuista.
 
Sello harmaana
Ripped week4 korkattu tänään parin taukopäivän jälkeen.
Oli vähän samantyyppinen kuin Shredin kolmoslevel. Paljon hyppyjä ja lankkua :/
Ekalla kertaa ei saanut kaikkia tehoja itsestään irti, mut vatsalihaksissa tuntuu, kun melkeen joka liike vaikutti niille suunnille jotenkin.
Odotan, että saan tämän haasteen pakettiin ja sitten alan kyllä tehdä joka päivä jonkun eri ohjelman (tai siis en ihan joka päivä, taukoja väliin, mut.. you know). Niin tylsää tämä saman tahkoaminen.

Nyt en ole hetkeen mittaillutkaan itseäni, mut mun entiset tiukkisfarkut (jotka ei meinannu mennä tammikuussa edes kiinni) lököttää ja roikkuu ja kohta saan ne kai jalasta avaamatta nappeja ollenkaan :eek:

Sari: *PAM!* Auttoiko? :D
 
"Anne"
30day shred 17/30 tehty. Tänään jaksoin jo koko jumpan vaikeimman kautta. Huhhuh, hiki virtaa silti silmiin jumpan aikana ja kauhulla ootan 3leveliä :D :D Paino pudonnut 1kg tämän aikana, muita en ole nyt mitannut.
 
"Viva"
Tuli sitten pakollinen treenitauko. Pitkään vaivannut poskiontelon- ja otsaontelontulehdus palasi korvatulehdus kaverinaan. Huokaus, antibiootteja taas kerran ja lepäilyä. Just kun pääsi hyvään vauhtiin, niin tulee jotain tällaista tylsää. No, onneksi ensi viikolla erikoislääkärin puheille, tutkitaan vähän paremmin. Mieleni tekisi syödän ketutukseen, mutta vielä en ole antanut periksi kuin itsetehdyille suklaisille energiapatukoille.
 
"Paa"
En sitten osaa linkittää..

No kuitenkin, kyseessä on Jillian Michaelsin Killer Buns & Thighs, level 2: https://www.youtube.com/watch?v=mCBeOv890to ja level 3: https://www.youtube.com/watch?v=SLgZyn4SVzE&feature=youtu.be

Olisin aloittanut jo tänään, mutta ehdin tehdä jonkun random cardio-abs-homman youtubesta, joten huomenna siis! Mitat ylös ja tavoitteeksi sutjakka peffa & reidet :p Tällä kertaa tosin pidän 1-2 välipäivää viikossa, että lihaksetkin ehtii huilia.
 
"Anne"
Nytpä tiedän mitä jumppaan kun 30days shred on läpi. Itse asiassa aijon jo huomenna aloittaa 30shredin rinnalle. Löysin Lose your mummy tummy-jumppaohjeita ja youtube pätkiä ja aijon sitä alkaa tekemään. Vatsalilhakset erillään edelleen niin jos tuosta saisin apua.
 
"Random"
Loppu sit jumpat 30ds lvl 2 jälkeen, kun iski lonkkaan nivelpussin tulehdus... Ollu jo toista viikkoa kipeä, milloin enemmän ja milloin vähemmän. Harmi! Nyt en uskalla jatkaa ihan äkkiä... :(
 
Huutelen puskista
Mie tein eilen ripped week 1:n ja tänään week 2:n. En ole tosiaan ilmoittautunut mihinkään kesätreenillä kuntoon -systeemiin, mutta olen noin muuten ihan innokas kotijumppaaja :). Huomenna luvassa sen verran aktiivinen päivä ilman jumppiakin, että ajattelin kokeilla ripped week 3:a ehkäpä ylihuomenna. Kivoja ovat ja kun tahti on melko sähäkkä, tajuaa vasta jossain 20 minuutin kohdalla, että huh miten nopeaa aika hurahti!
 
"Sari"
Kiitos Sello, kyllä auttoi. Nyt päätin, etten osta enää yhtään karkkia kaappiin, koska se ei siellä säily. Herkuttelun tuloksena läskit löllyy taas kiitettävään malliin, joten ryhtiliike tulee nyt enemmän kuin tarpeeseen.

Vapunaattona mulla oli laiskottelupäivä. Eilen ja tänään olen tehnyt JM rippedin week 3:n 2. ja 3. päivän. Huomaa, että jalat ja kädet on mulla edelleen heikossa kunnossa, kun tiukille ottaa.
 
"Sari"
Rippedin week3, day 4 tehty heti aamutuimaan. Tuntuu edelleen ihan sikarankalta. Reidet ja käsivarret on selvästikin mulla heikoin lenkki. Vatsalihasliikkeet siinä välissä tuntuvat ihan levolta.

Eilen kävin pyöräilemässä n. 40 min lenkin. Taidan lähteä kohta uudelle lenkille, kun pyöräily tuntui pitkästä aikaa mukavalta. Kivaa vaihtelua hölkkäämiselle.
 
"Paa"
Mä jouduin perjantaina viisaudenhampaan poistoon ja sitten iski hirvee flunssa. Oon syöny viikon aikana karkkia ja sipsejä ja jäätelöä. Annan flunssalle keskiviikkoon asti aikaa häipyä, sitten jatkuu Killer B&T :)
 
"Anne"
Viikonloppuna meni aika ympäripyöreää päivää kouluhommia tehdessä ja vikat pari päivää on olleet aika pitkiä niin ei ole ehtinyt 30shrediä tekemään.
Loma alko än yy tee nyt, joten joka arkipäivä ehdin jumppaamaan taas :) kahden viikon ja parin päivän päästä on 30day shred "läpi" ja pääsee vertailemaan alkukuviin.
Ihan hyvin on tuntunut menevän, kun ei yritä edes 7päivää viikossa tehdä, että ehtii palautumaan, tuo kuitenkin hidastaa selvästi palautumista kuntosalin jalkapäivän jälkeen.
 
"Anne"
No vihdoinkin! Level2 taputeltu pois päiväjärjestyksestä. Enää 10 päivää jälellä!! Alkoi kyllä tosiaankin jo tympäistä. Pitäisi olla joko lyhyemmät levelit tai sitten vuorotellen noita treenejä tai jotain.
 
"Paa"
Flunssa äityi niin pahaksi, etten vieläkään oo päässy tekeen mitään :( Päätin aloittaa alusta koko homman, kun en sitä ehtinyt tehdä kuin pari päivää ennen sairastumista. Eli aloitan Jillianin Killer Buns & Thighsin huomenna + vatsalihastreeni/cardio siihen lisäksi.

Vieläkö porukka jaksaa hikoilla, täällä on niin hiljaista nykyään!
 
"Anne"
30days shrediä 23/30 tehty! Onko muut jo saanut koko 30 päivää tehtyä kun kenestäkään ei enää mitään ole kuulunut? Mä kuitenkin ajattelin laittaa sitten kuvat ja mitat kun vika päivä on tehty, kun tuli ne alkukuvatkin otettua.
 
"Sari"
Mulla on jäänyt koko viikon ajalta treenit väliin ja kaikki muukin liikunta. Ensin olin vatsataudissa ja viikonloppu meni vieraita kestitessä. Nyt kunto on romahtanut ja mässyttelyjen seurauksena läskit tursuaa joka paikasta. Nollapisteestä pitää siis aloittaa. Huomenna jatkat ripped week 3 treeniä.
 
"Sari"
JM ripped week 3 menossa. Eilen tein viikon tauon jälkeen day 5:n ja kohta aloitan day 6:n. Tein eilen lisäksi 100 kyykkyä ja 1,5 min lankutusta. 2,3 km hölkkä-kävelylenkki. Kunto on rapistunut pahasti.
 
"Anne"
Päivä 25/30 tehty! Tänään jaksoin jo kaikki kävelypunnerrukset molemmissa osioissa. Jalkojen+käsiennostovatsoja en jaksa tehdä vaikeimmalla, alaselkä irtoaa niin helposti maasta :S
Huomenna jos yrittäisi lantionnostot tehdä vaikeimmalla.
5päivää enää!!! Kauan nämä 30päivää minulla onkin kestänyt :D :D
 
Onko täällä kaikki jo kuntokuurit vetäneet vai onko toukokuussa innostuneita? Itse aloitin viime viikolla vatsalihasten etsimisen 30 days shredin ja lankkuhaasteen kautta. Lisänä, että yritän syödä fikususti n. 1200 kcal /päivä (normikulutus n. 1500kcal).
 

Yhteistyössä