¤¤¤¤ KESÄKUNTOON 2010 ¤¤¤¤

Sone Sinful
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Enkä todellakaan suosittele mitään nestejuttuja kellekään, Sonen systeemi on ehdottomasti järkevin!
Joo, paitsi mie vaan syön liikaa, ihan liikaa, ei ainakaan paino tipu yhtään. En oo kyl käyny vaa`as, mut tietäähän sen ilmankin. Pitäs vaan saada noi reidet viel parempaan kondikseen ja tiedän että ne sais pienellä dietillä vähärasvasemmiks, mut ei yhtään yhtään yhtään huvita. Kai sitä treenilläkin saa rasvan lihakseks, ajan kanssa??

Shena, Ehkä nyt alkas pikkuhiljaa olla jo rasvaprossat kohillaan, en usko et siun kannattaa enää puottaa painoo, ainakaan noin rankoilla keinoilla. Ettei mee pakkomielteen puolelle? Anteeksi suorapuheisuuteni, mutta siulla on kuiteski jo toi rasvaprossa alle normisuositusten, eikö vaan?? Ja siun kroppa näyttää tosi hyvältä!! :p

Sone Sinful
Vielä She-nalle Sanoisin että ihan viiminen alaraja on siulle se 55kg, vai mitä mieltä oot ite? Mie tässä mietin että pitäsköhän sit käydä kesän kunniaks ihan vaa`assa , siis sit kesäkuun alussa :) Mikäs se meidän valmistujaispäivä sit on?????

She-na THE PUNKROCKER
Joo kyllä te oikeessa ootte siinä, että ei mun enää tarttis pudotella, mutta.. Se on aina se mutta. Jospa yritän pitää sen 55 rajana, tai siis lupaan.

Sone, kyllähän se fakta on, että jos syöt yli kulutuksen, niin tulee sitä rasvaakin vähän lihaksen lisäksi. Tuntuisko semmonen ajatus pahalta, että söisit pääsääntöisesti kulutuksen verran, ja välillä pienillä miinuksilla?

Niin tosiaan, milloinkas me valmistutaan? Mulla oli ajatuksena kesäkuun 1, mutta toki sittenkin vielä treeni ja tarvittaessa myös toisinaan dieetti jatkuvat.

Ostin muuten bikiniyläosan, jos kehtais siihen sonnustautua valmistujaiskuviin.. :ashamed: Tietystikin myös joku alaosa!! :D

Sone Sinful
Luultavasti miulla menee aikalailla niin että kulutan sen minkä syön tällähetkellä, eli se on vähän liikaa. Pitäs sit varmaan parina päivänä syödä miinuksilla, niinkun ehdotit , hmmm, siinä on jo haastetta miulle :D Jospa jättäsi iltapalalla leivän pois, syön yleensä 2palaa ruisleipää ja hedelmiä tai jogua. Pelkällä hedelmillä/jogulla jää nälkä, joten jospa sitä kärsis parina iltana viikossa sen näläntunteen??

Vai valmistuttaisko sillon 4.6, sehän perjantai, eikö vaan? ;) Pidetään sit bileet ;) Hehee, miulla on seuraavana päivänä ylä-asteen luokkakokous :D Treeni toki jatkuu miulla samalla tavalla jatkossakin, mutta aion kyllä kesällä jäätelöitä syödä ja grillailla, tietty kohtuudella.

No tottakai otat kuvat sitten uusilla bikineillä :) Joku kiva ala-osa kans sit :D

Nyt viimiset rutistukset ja tiukkaa treeniä kesäkuuhun saakka, innostukaa nyt muutkin ja kirjotelkaa enenpi tänne!!!

ps. Tunnin treeni takana, ja opettelin penkkii 15*30 levee ote 15*50 kapee ote 15*30 levee ote, ja rauhallisilla otteilla.

She-na THE PUNKROCKER
Kyllä sä Sone pienen nälän kestät! Kun menee nälkäsenä nukkumaan, on aamulla niiiiiiiiiiiiin hoikka olo! :D
4.6. passaa mainiosti, on vieläpä liputuspäiväkin!

Todellakin, kaikki nyt reippaasti mukaan! :)

She-na THE PUNKROCKER
No niin, näin pitkälle jo pötkitty Naturdiet- ja protskujuomilla. Kurkkua myös söin, mutta sen rouskuttaminen jo kuluttaa siinä olevan olemattoman energian. Leseitä olen ripotellut juomiin, ettei mahan toiminta loppuis ihan kokonaan, kammottavia kokemuksia nimittäin on! :eek:
Kohta vedän kevyehkön ojentaja-hauis-olkapää -treenin, kovin raskasta näillä eväillä ei jaksa.
Ja sitten lisää urheilua, lätkää nimittäin! :D

Mun kesäkuntoon treenaus jäi luovalle tauolle, syistä ei sen enempää kun täällä on kytistelijöitä oikeastakin elämästä :/ Olen muutenkin harmaantunut palstalle ja se on hauskaa, miten kukaan ei noteeraa tekstejäni enää kun niitä kirjoittaa ilman nikkiä! Ehkä tuun joskus salakavalasti uutena mustana takasin ;)

She-na THE PUNKROCKER
Voi kiesus kun mulla on nälkä!!!!!!! |O Eilen meni n. 850 kcal, tänään tulee vähän reilu 1000. Tiiän kyllä että on aivan liian vähän, ja yritänkin jatkossa syödä enemmän.

Olipa mahtavaa käydä lenkillä kun tuntui niin kesäiseltä! Hikeä puski trikoissa ja hihattomassa paidassa, vaikka en edes juossut.

Huomenna perjantaipunnitus, pakko olla tippunu etten turhaa ole kärvistelly!! :D

Sone Sinful
Heti kun mie mietin liikaa, ja yritän vähentää syömisiä niin se tyyliin tuplaantuu!! Nyt kahtena iltana ollu ihan himonälkä.... :0

She-na, syöt LIIAN VÄHÄN, siis todella!

She-na THE PUNKROCKER
No niin.......................
Perjantaipunnitus: tasan 57. En viitti sen kummemmin alkaa spekuloimaan, tympäsee niin pirusti! |O :headwall:

Sone olet täysin totaalisen oikeassa!

She-na THE PUNKROCKER
Alkuperäinen kirjoittaja Bizmo:
muista shena että jos treenaat syöt enemmän! älä vähenä ruokaa yhtään. Näytät jo niin kesäkuntoselta että!
Kiitos! Itsekin EHKÄ olen sitä mieltä, että nyt alkais olla sopivat rasvat. Eli todellakin syömään nyt kunnolla, ja kovaa treeniä! =)

burberry..
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Mun kesäkuntoon treenaus jäi luovalle tauolle, syistä ei sen enempää kun täällä on kytistelijöitä oikeastakin elämästä :/ Olen muutenkin harmaantunut palstalle ja se on hauskaa, miten kukaan ei noteeraa tekstejäni enää kun niitä kirjoittaa ilman nikkiä! Ehkä tuun joskus salakavalasti uutena mustana takasin ;)
Voi! Toivottavasti lapsesi ovat kuitenkin kunnossa ja terveenä, vaikka itselläsi jotain, mikä treenauksen estää. Ihanaa kesää lapsukaisillesi ja itsellesi.

Emilyn harmaa ei jaksa kirjautua
Alkuperäinen kirjoittaja burberry..:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Voi! Toivottavasti lapsesi ovat kuitenkin kunnossa ja terveenä, vaikka itselläsi jotain, mikä treenauksen estää. Ihanaa kesää lapsukaisillesi ja itsellesi.
Kiitos, lapset voivat oikein hyvin :)

She-na THE PUNKROCKER
Alkuperäinen kirjoittaja Sone Sinful:
Onks joku nähny miun itsekuria häh???? :headwall: :headwall: |O |O :p :p

Jätski on HYVÄÄ!!!
Sori, mie oon vahingossa saattanu napata sun itsekurisi.. :ashamed: Tuossa, ole hyvä, saat sen takaisin! :D Aion nimittäin tänään syödä pitkästä aikaa yli kulutuksen. Tosin jo eilen ja toissapäivänä meni pitsaa, pullaa, suklaata ym. mutta miinukselle jäi kuitenkin!

Eilen aloitin kreatiinin pitkän paussin jälkeen, se todnäk nostaa vähän painoa. Mutta ei haittaa! Mun alkuperäinen tavoitehan oli mahdollisimman korkea bmi pienehköllä rasvaprossalla.

Sone Sinful
Onks joku nähny miun itsekuria häh???? :headwall: :headwall: |O |O :p :p

Jätski on HYVÄÄ!!!
Sori, mie oon vahingossa saattanu napata sun itsekurisi.. :ashamed: Tuossa, ole hyvä, saat sen takaisin! :D Aion nimittäin tänään syödä pitkästä aikaa yli kulutuksen. Tosin jo eilen ja toissapäivänä meni pitsaa, pullaa, suklaata ym. mutta miinukselle jäi kuitenkin!

Eilen aloitin kreatiinin pitkän paussin jälkeen, se todnäk nostaa vähän painoa. Mutta ei haittaa! Mun alkuperäinen tavoitehan oli mahdollisimman korkea bmi pienehköllä rasvaprossalla.
No ei se mitn, ruodussa ollaan taas :) Jätin sit illan syömingit vähemmälle sen päiväsen ratkeemisen takii! Kohta salille ja treenialen jalat!

Mie en oo vielkää muistanu ostaa niit palautusdrinksuja, ihan kokonaan unohtunu! Oon vaan keskittyny syömään mahdollisimman terveellisesti ka monipuolisesti.

Ei kantsi sitä vaakaa niin tuijotella, vaikka tietää et se painonnousu on lihasta niin silti siit tule vähän sellanen iso olo, ainakin miulle. Peili on hyvä! :)

Sone Sinful
Jep, peili sekä rasvapihdit! :D
Eihän ne palautusjuomat mitään pakollisia ole. Imeytyvät vain nopeammin kuin kiinteä ruoka.
Nii, ei varmaan tulis sit vedettyy ittensä niin pinkeeks sit treenin jälkeen kun on hirvee nälkä.... :whistle: :whistle:

She-na THE PUNKROCKER
Nii, ei varmaan tulis sit vedettyy ittensä niin pinkeeks sit treenin jälkeen kun on hirvee nälkä.... :whistle: :whistle:
Mulle ei edes ruoka maistu heti treenin perään. Palkkari naamaan ja murkinaa sitten vähän myöhemmin! :)

Yhteistyössä