She-na THE PUNKROCKER
Joo.. kyllä mie vielä pudottelen.. :ashamed: Jospa te määräisitte mulle jonku alarajan, niin yritän totella!
Joo, paitsi mie vaan syön liikaa, ihan liikaa, ei ainakaan paino tipu yhtään. En oo kyl käyny vaa`as, mut tietäähän sen ilmankin. Pitäs vaan saada noi reidet viel parempaan kondikseen ja tiedän että ne sais pienellä dietillä vähärasvasemmiks, mut ei yhtään yhtään yhtään huvita. Kai sitä treenilläkin saa rasvan lihakseks, ajan kanssa??Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:Enkä todellakaan suosittele mitään nestejuttuja kellekään, Sonen systeemi on ehdottomasti järkevin!
Kiitos! Itsekin EHKÄ olen sitä mieltä, että nyt alkais olla sopivat rasvat. Eli todellakin syömään nyt kunnolla, ja kovaa treeniä! =)Alkuperäinen kirjoittaja Bizmo:muista shena että jos treenaat syöt enemmän! älä vähenä ruokaa yhtään. Näytät jo niin kesäkuntoselta että!
Voi! Toivottavasti lapsesi ovat kuitenkin kunnossa ja terveenä, vaikka itselläsi jotain, mikä treenauksen estää. Ihanaa kesää lapsukaisillesi ja itsellesi.Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mun kesäkuntoon treenaus jäi luovalle tauolle, syistä ei sen enempää kun täällä on kytistelijöitä oikeastakin elämästä :/ Olen muutenkin harmaantunut palstalle ja se on hauskaa, miten kukaan ei noteeraa tekstejäni enää kun niitä kirjoittaa ilman nikkiä! Ehkä tuun joskus salakavalasti uutena mustana takasin
Kiitos, lapset voivat oikein hyvinAlkuperäinen kirjoittaja burberry..:Voi! Toivottavasti lapsesi ovat kuitenkin kunnossa ja terveenä, vaikka itselläsi jotain, mikä treenauksen estää. Ihanaa kesää lapsukaisillesi ja itsellesi.Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mun kesäkuntoon treenaus jäi luovalle tauolle, syistä ei sen enempää kun täällä on kytistelijöitä oikeastakin elämästä :/ Olen muutenkin harmaantunut palstalle ja se on hauskaa, miten kukaan ei noteeraa tekstejäni enää kun niitä kirjoittaa ilman nikkiä! Ehkä tuun joskus salakavalasti uutena mustana takasin
Sori, mie oon vahingossa saattanu napata sun itsekurisi.. :ashamed: Tuossa, ole hyvä, saat sen takaisin! Aion nimittäin tänään syödä pitkästä aikaa yli kulutuksen. Tosin jo eilen ja toissapäivänä meni pitsaa, pullaa, suklaata ym. mutta miinukselle jäi kuitenkin!Alkuperäinen kirjoittaja Sone Sinful:Onks joku nähny miun itsekuria häh???? :headwall: :headwall: |O |O
Jätski on HYVÄÄ!!!
No ei se mitn, ruodussa ollaan taas Jätin sit illan syömingit vähemmälle sen päiväsen ratkeemisen takii! Kohta salille ja treenialen jalat!Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:Sori, mie oon vahingossa saattanu napata sun itsekurisi.. :ashamed: Tuossa, ole hyvä, saat sen takaisin! Aion nimittäin tänään syödä pitkästä aikaa yli kulutuksen. Tosin jo eilen ja toissapäivänä meni pitsaa, pullaa, suklaata ym. mutta miinukselle jäi kuitenkin!Alkuperäinen kirjoittaja Sone Sinful:Onks joku nähny miun itsekuria häh???? :headwall: :headwall: |O |O
Jätski on HYVÄÄ!!!
Eilen aloitin kreatiinin pitkän paussin jälkeen, se todnäk nostaa vähän painoa. Mutta ei haittaa! Mun alkuperäinen tavoitehan oli mahdollisimman korkea bmi pienehköllä rasvaprossalla.
Nii, ei varmaan tulis sit vedettyy ittensä niin pinkeeks sit treenin jälkeen kun on hirvee nälkä....Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:Jep, peili sekä rasvapihdit!
Eihän ne palautusjuomat mitään pakollisia ole. Imeytyvät vain nopeammin kuin kiinteä ruoka.
Mulle ei edes ruoka maistu heti treenin perään. Palkkari naamaan ja murkinaa sitten vähän myöhemmin!Alkuperäinen kirjoittaja Sone Sinful:Nii, ei varmaan tulis sit vedettyy ittensä niin pinkeeks sit treenin jälkeen kun on hirvee nälkä....