¤¤¤¤ KESÄKUNTOON 2010 ¤¤¤¤

She-na THE PUNKROCKER
Alkuperäinen kirjoittaja Sone Sinful:
No minusta tässä ei olis pömppöä ollenkaan jos ryhti oli suora :) Siis selkä notkolla niin korostuu alavatsa. Eipä siun vatsa varmaan paljoo kapeempi vois olla kun on noin paljon lihasta ympärillä, ja ei taida kuitenkaan olla kovin pitkä? En tiedä mutta olen näin kuullut että suorien vatsojen treenaus isontaa vyötäröö ja syvien pienentää.
Just siksi seison noin takakenossa, kun se vähän nosti sitä alamahapussia! :D Joo kyllähän lihakset paksuntaa, mulla on ne syvät jääny aika vähälle.. :ashamed:

She-na THE PUNKROCKER
Voi hyvänen aika ku ei meinaa pystyä kävelemään! Eilen oli jalkareeni, enkä edes mitään kovin kummosta tehny. Kyykkäystä ilman mitään painoja ja suorinjaloin maastavetoa 10kg käsipainoilla. Pitkiä sarjoja. Lopuksi vielä tovi crossarilla. Vähällä sitä saa ittensä liikuntakyvyttömäksi! :eek: :D

Sone Sinful
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Voi hyvänen aika ku ei meinaa pystyä kävelemään! Eilen oli jalkareeni, enkä edes mitään kovin kummosta tehny. Kyykkäystä ilman mitään painoja ja suorinjaloin maastavetoa 10kg käsipainoilla. Pitkiä sarjoja. Lopuksi vielä tovi crossarilla. Vähällä sitä saa ittensä liikuntakyvyttömäksi! :eek: :D
Joo, mie en taasen pysty nostaa käsiä ylös :LOL: Hitto et on vaikee saaha takki päälle!! Just suunnittelin että tän päivän treeni taitaa olla pyöräily ;)

She-na THE PUNKROCKER
Joo, mie en taasen pysty nostaa käsiä ylös :LOL: Hitto et on vaikee saaha takki päälle!! Just suunnittelin että tän päivän treeni taitaa olla pyöräily ;)
:D Ei väkisin kannatakaan tehä mitään punttijuttuja, jos on kovat tuskat!

Sone Sinful
:D Ei väkisin kannatakaan tehä mitään punttijuttuja, jos on kovat tuskat!
Jep, seuravaan kerran v.loppuna sit puntteja, käväsin kyl pyöräilee jo tossa vajaan tunnin lenkin! Hyvää teki!!!

She-na THE PUNKROCKER
Siis eks meitä ole ketään muita enää tässä ketjussa treenailemassa kesäkuntoon kun She-na, Bizmo, laine-ja minä?????
Samaa tässä ihmettelin! Ainakin yksi on siirtynyt tuohon kilpailevaan ketjuun.. :D Mutta missä esim. Ruskolilja, Emilyn..?

Sone Sinful
Siis eks meitä ole ketään muita enää tässä ketjussa treenailemassa kesäkuntoon kun She-na, Bizmo, laine-ja minä?????
Samaa tässä ihmettelin! Ainakin yksi on siirtynyt tuohon kilpailevaan ketjuun.. :D Mutta missä esim. Ruskolilja, Emilyn..?
Niinpä!!????

Pitäsköhän käydä tsiigaamassa kilpaileva ketju ;)

Bizmo
Täällä ollaan vaikka treenivinnkejä otinkin "kilpailevalta" ketjulta! paino oli tänää 57,6! ehkä sittenkin..Rasvaa on meinaan paljon vaikka normaalipainoinen olenkin. Lihakseksi yritetään osa muuttaa

Bizmo
Bizmo! Kävin kattomassa sen Jutan jumpan, hyvältähän se näytti! Ja varmasti ihan tehokastakin. =)
on kyllä tehokas koska tein sen tiistaina 3 kertaa läpi ja tänään on vielä kipeemmät lihakset! ja pitäs tänään tehdä taas treeni;)

She-na THE PUNKROCKER
Perjantaipunnitus: 57,1kg eli 2,7 on lähteny. Muuten ihan kiva, mutta tuo vaa'an lukema on taas tullut liian tärkeäksi.. :( Lihasten menettämisenkin uhalla olen kärvistellyt 1000-1200 kcallilla, vaikka vähintään 1600 aioin syödä. Kerran häiriöinen, aina häiriöinen.. :'(

Mä olen täällä.
Mulla kotiläppäristä meni johto poikki ja uusi saapuu ties milloin, joten nihkeästi on tullut kirjoiteltua.
Olin saikulla issiasvaivan/prolapsin takia, mutta nyt selkä on taas hyvä. Siihen malliin ollut murhettakin, ettei ruokakakaan oo maistunut :ashamed:

Kävin huvikseen punnitsemassa itseni ja vaaka täällä töissä näytti nyt 54,6kg ja olen koko yön syöny ja juonu vettäkin tosi reilusti, joten kai se vähän vähemmän olis oikeesti.

Nyt alkaa mulla massakuuri, muuten näivetyn yhtä kamalaksi kun jokunen vuosi sitten :wave:

Oon mä käynyt lenkillä ja fillaroinut työmatkat, mutta kotona painojen kilistely on jäänyt. Pitää ottaa pieni ryhtiliike, sen verran alkoi kasvot kateudesta vihertään kun noita Shenan käsivarsia katselin ;)

Sone Sinful
Ei vitsi että on tehny mieli vetää kaikkee mässyy monta päivää, punkkua ja juustoja tekis mieli! Pe vähän repesinkin , punkkua vähän ja pari keksi juustolla!! :) Eilen ostin kg-lehden ja sain motivaatiota lisää, herkkujen tilalta menikin hedelmiä :) Mies veti irtokarkkeja ja olutta illalla, sit sil oli maha niin kipee ettei pystyny liikkuu , tuli itelleenkin taas muistutus siitä että miks haluu syödä terveellisesti!! :flower:

Tuloksia on tullut, reidet on huomattavasti paremmat, ei läheskäään niin löllöt kun ennen! Ihanaa! Ei ne tosin vielkään mitkään rantakuntoset, mutta so what ;)

Kohta treeneille ja sit syömään ulos :heart: Hyvää äitienpäivää kaikille :)

Bizmo
Äääääääääääh.........kakkua tuli syötyä ja viiniä ruoalla äitienpäivän kunniaksi äidillä ja päivän kalorit hujahti huikeisiin lukemiin. Huomenna paluu tiukkaan arkeen...

She-na THE PUNKROCKER
Kiitokset Glorialle! :D
Mulla meni koko viikonloppu syömisen merkeissä, hirvittävästi tuli extra-kcalleja. :ashamed: Enkä edes treenannu yhtään!! :eek: Vaikka luulenpa että hyvää vain tekee välillä tommoinen "vapaus", niin treenistä kuin kaloreitten laskemisestakin. Nyt taas tiukalle kuurille kuun loppuun asti, vielähän tässä on kolme viikkoa aikaa. Ja mikäpä estää tarvittaessa jatkamasta dieettiä vielä kesäkuussakin? =)
Paranemisia Bizmolle! :hug:

She-na THE PUNKROCKER
Alkuperäinen kirjoittaja Bizmo:
ja punnitus: 58,3kg. ylläri. taas turvotus kausi päällä, ja v...aaa kaikki! Eikä pääse treenaan kipeenä, niin kova motivaatiokin ois..
Koitahan malttaa odottaa tervehtymistä! :hug: Muistan hyvin itsekin miten tympi treenitauko flunssassa, mutta oikeasti se tekee ihan hyvää!

Mulla oli paino tänään tasan 57!! :D

She-na THE PUNKROCKER
Tein uuden treeniohjelman. Kädet ja olkapäät tulee kahdesti viikossa, rinta, selkä ja jalat kerran. Huomenna uskaltaudun päivän tai kahden nestedieetille, pitää vain jollain konstilla yrittää saada tarpeeksi kuituja..

Sone Sinful
Eilen treenattu, tänään lepo. Tainno meen kohta töihin ja hieron kasiin asti, joten tulee käsille treeniä, siks en uskaltanutkaan tänään ostella painoja, ei muuten kestä kädet tehdä töitä ;) Uusimmassa kg:ssa oli hyvä vatsatreeni, tein sen eilen, ja todella kävi syviin vatsalihaksiin!

Tiputatko sie siis vielä painoo She-na, kun mehudietille käyt? Miun pitäs varmaan kans, mut en kyl yhtään haluu olla syömättä, ehkä mie vaan tyydyn treeneihin ja herkuttomaan ruokavalioon.

Yhteistyössä