¤¤¤¤ KESÄKUNTOON 2010 ¤¤¤¤

Sone Sinful
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Alkuperäinen kirjoittaja Sone Sinful:
Joo täytyy katella , vois ollakin joku litku hyvä ottaa... :)

Tänään meinasin illal tehdä itelleni jalkahoidon, ja aamulla pääsen kampaajalle laitattaa pidennykset kuntoon niin avot!!!
Kivalta kuulostaa! =) Kuvaa!! Ainakin tukasta, ja miksei jaloistakin! :D
Karseet jalat :whistle: :$ :snotty: :saint: :D

pitkästä aikaa ilmoittaudun :wave:

tehän olettekin oikein himotreenajia ja tosi hyviltä näytette, mitä äsken selailin. mä olen tällainen täysin amatööri teidän rinnalla.

olen jättänyt ruokavaliosta ylenmääräiset hampurilaiset ja pitsat pois ja koettanut muutenkin hieman katsoa, että en ota jokaista töissä tarjolla olevaa pullaa ja kakkua tai karamellia vaikka on niitäkin mennyt, tälläkin viikolla kaksi munkkia, joitain keksejä...

kävin tänään vaa'alla ja kaikki vaatteet ulkotakki mukaan lukien painoa oli 52,6 eli mulla on paino kohdillaan, olen pieni ja siro ja painanut aikuisiässä usein myös alle 50 ja silti en ole näyttänyt tippaakaan liian hoikalta, olen siis siroluinen luonnostaan.

olen myös käynyt kävelyllä muutaman kerran ja tehnyt hyvin niukasti vatsalihasliikkeitä ja juuri siihen tartteisin nyt teidän apua:

miten tehdään vatsalihaksia niin, että ne syvät mahan alaosassa olevat vatsalihakset treenaantuu? tai millä siis saisin alamahassa olevan rasvan pois? eli mulla on alavatsassa rasvaa, ei roikkuvaksi asti mutta siten, että näyttää ällöltä ja tuntuu, että kun olen tehnyt hieman niitä vatsalihaksia, mitä siis en ole aiemmin tehnyt niin ne vatsalihakset on nostaneet sen löllön kasaksi tuohon eteen, ennen se oli tasaisemmin ja nätimmin ympäri vyötäisiä :D

oisko teillä joku täsmäliike mun ongelmaan? bikinilomaan aikaa 3 viikkoa....

Sone Sinful
Moi lai-ne!!!

Mie just mietinkin eilen että missäs kaikki muut luuraa, kesä jo kohta ovella ;) Miun vatsa treenit menee aika pitkälti pallon päällä (ei rasita selkää, niskaa), ja yritän nyt keskittyy sivuihin enenpi. Lisäks teen silleen et käyn selälleen pitkälleen ja nostan jalat ylös, lasken hitaasti alas, käy alavatsaan hyvin, luulisin että tää auttais siihen siunkin ongelmaan. Sit yks hyvä on että käyt vatsalleen ja nouset kyynärien ja varpaiden varaan, jännität koko vartaloa, tosi rankkaa. Ja jos haluu keskivartalon parempaan timmiin, niin täytyy treenata takapuoleltakin, eli selkä lihakset :) She-na vois jatkaa ja korjailla tästä, löytyy varmaan tietoa lisää ;)

Ps. Saat varmasti hyvät tulokset nopsaan kun kilot on jo valmiiks kohillaan :)

She-na THE PUNKROCKER
Perjantaipunnitus: 57,9. Mie en älyä miksi tuo ei laske! Näillä syönneillä (1200-1500) pitäis laskea, koska lihasta ei isommin voi tulla miinuskaloreilla. (paitsi vasta-alkajilla, enkä mielestäni enää sellainen ole) No, huomenna mättöpäivä, jospa se pistäis vähän vauhtia! =)

Noissa Sonen mainitsemissa jalkojennnostoissa voi käyttää nilkkapainoja, todella tehokasta! Lisäksi vanhat kunnon rutistukset käyvät myös koko suoriin vatsalihaksiin, kuten nuo jalannostotkin. Eli eivät pelkästään joko ala- tai yläosiin, vaan kauttaaltaan mutta eri suunnasta. Rutistukset tuntuvat tehokkaammin, kun laittaa kädet suoraksi pään yli, ja pitelee vaikka pientä painoakin lisäksi.
(pahoittelen, olen tosi huono selittämään liikkeitä..)

Sone Sinful
Mie oon kans hyvin syöny ja juonu näin vapun jälkeen, mut ei kyl yhtään oo morkkis silti, olin tod ansainnu ne herkut!!! Mut eilen tuli jo käytyy lenkillä, treeneille ei uskaltanu viel, ollu hieman kipee olo, eikä pelkästään perjantain kuohareiden johdosta. Aattelin josko pitäs tän viikon ihan vaan lenkkeily painotteisena. Su sit alkas taas tiukat treenit.

Hyvä et mainihit She-na, noista jalkapainoista!! Olin ihan unohtanut että meilläkin sellaset varastosta pitäs löytyy!!! :)

She-na THE PUNKROCKER
Alkuperäinen kirjoittaja Bizmo:
punnitus: 58 kg. Paino ei meinaa tippua enaa ja 3 kiloa ois jäljellä, ei kai voi treenata sit...
vyötärö 70cm, rinnan ympärys 70cm
reisi 57cm
Tottakai voit treenata! Tärkeämpää kai se on, miltä päällepäin näyttää, kuin mitä vaaka sanoo. Muista että ne lihakset painaa ihan oikeasti! =)

She-na THE PUNKROCKER
Kääk! Vaaka näytti aamulla rasvaprosentiksi 18,3!!! Eilen tein pihtimittauksia, joiden mukaan olis n. 16!!!!! :eek: :eek: Mulla kyllä näkyy lihakset, luut ja suonet ihan kohtalaisesti, mutta voisko se olla noin vähän?? Pakko päästä oikeaan mittaukseen, hyvällä tuurilla sais lopettaa dieetin! :D (ennenkuin pääsee mopo karkuun..)

Bizmo
Kääk! Vaaka näytti aamulla rasvaprosentiksi 18,3!!! Eilen tein pihtimittauksia, joiden mukaan olis n. 16!!!!! :eek: :eek: Mulla kyllä näkyy lihakset, luut ja suonet ihan kohtalaisesti, mutta voisko se olla noin vähän?? Pakko päästä oikeaan mittaukseen, hyvällä tuurilla sais lopettaa dieetin! :D (ennenkuin pääsee mopo karkuun..)
Äläs liikaa diettaa, pitää rasvaaki vähän olla!
Mitä mieltä oot goJuttagon kotitreenistä? tein sen 3x ja tuntu ok!

Bizmo
ja voiko sen tehdä joka pv vai välipäivä välissä?

Moi lai-ne!!!

Mie just mietinkin eilen että missäs kaikki muut luuraa, kesä jo kohta ovella ;) Miun vatsa treenit menee aika pitkälti pallon päällä (ei rasita selkää, niskaa), ja yritän nyt keskittyy sivuihin enenpi. Lisäks teen silleen et käyn selälleen pitkälleen ja nostan jalat ylös, lasken hitaasti alas, käy alavatsaan hyvin, luulisin että tää auttais siihen siunkin ongelmaan. Sit yks hyvä on että käyt vatsalleen ja nouset kyynärien ja varpaiden varaan, jännität koko vartaloa, tosi rankkaa. Ja jos haluu keskivartalon parempaan timmiin, niin täytyy treenata takapuoleltakin, eli selkä lihakset :) She-na vois jatkaa ja korjailla tästä, löytyy varmaan tietoa lisää ;)

Ps. Saat varmasti hyvät tulokset nopsaan kun kilot on jo valmiiks kohillaan :)
kiitos SONE, koklailin jo tuota sun liikettä, ainakin tuntuu... taidan olla aika rapakunnossa koska en pysty sitä tekemään kuin ihan hetken mutta teen sinnikkäästi edes hetken joka päivä.

kiitos myös she-na, mä en mitään painoja, mua naurattaa ajatuskin. jos tietäisitte mun kuntoilutaustan (jota ei siis ole) niin olisitte ihmeissänne kun edes koetan tehdä jotain.

lenkillä käyty tänään tunti ja tehty hieman vatsoja. tuloksia ihme kyllä näkyy, mutta se alavatsan löllö senkun korostuu:(

Sone Sinful
Vähän kipee olo viel mut kyl se täst, takapakkii vaan tullunna nyt!!! |O Tunnin lenkki aamusilla ja puolen tunnin penkki/vatsa treeni :) Nyt tuntuu hassulta käsissä :D

lai-ne: Kyl se rupee siit ajan kans alavatsakin kiinteytymään. Kun alottaa treenaa niin aluks voi vaattet jopa puristaa :)

She-na THE PUNKROCKER
Häpeillen tunnustan etten ole yhtään perehtyny tuohon Jutan hommaan.. Mutta jos se hyvältä tuntuu, niin eiköhän se ihan ok ole. Kyllä Jutta asiansa osaa! =)

She-na THE PUNKROCKER
Tommonen maha on ja pysyy, vaikka kuinka treenais ja polttais rasvaa. Mutta toisaalta, en ole enää mikään nuori, ja kolme vauvaa tuolla on asustellut, niin pitäiskö vaan hyväksyä.. Kun ei oikein muutakaan voi! :/

Sone Sinful
Eks sais ees 5cm jättää :whistle: :whistle: ??? :)
No jos siihen asti saat niin kai se vielä sen 5cm menee. =) Pienemmät painot ja tekniikka ensin kunnolla haltuun! :D
Joo, voip olla että tekniikka pitää hio "vähän" pienemmillä painoilla , mie en nimittäin oo laskenu ihan alas asti. Siis tuleeksen olla tyyliin hipasu rinnalla ja jatkuvalla liikkellä, am i right?

She-na THE PUNKROCKER
Joo, voip olla että tekniikka pitää hio "vähän" pienemmillä painoilla , mie en nimittäin oo laskenu ihan alas asti. Siis tuleeksen olla tyyliin hipasu rinnalla ja jatkuvalla liikkellä, am i right?
Pienillä painoilla onnistuu nopea hipaisu, mutta raskaammilla tulee väkisinkin pieni "pysähdys". Mutta suosittelen että niillä kevyemmilläkin teet aluksi ikäänkuin tekisit raskailla, eli vähän hitaammin ja "harkiten". Sillä saat sen tekniikan sisäistettyä.

Sone Sinful
Pienillä painoilla onnistuu nopea hipaisu, mutta raskaammilla tulee väkisinkin pieni "pysähdys". Mutta suosittelen että niillä kevyemmilläkin teet aluksi ikäänkuin tekisit raskailla, eli vähän hitaammin ja "harkiten". Sillä saat sen tekniikan sisäistettyä.
Kiits, ehkä se siitä lähtee sujuu pikkuhiljaa! Taidan tehdä suraavat treenit 22kg painoilla, se on varman aika passeli :D Vähänkö oli muuten kädet ihan hyytelönä tänään :D

She-na THE PUNKROCKER
Kiits, ehkä se siitä lähtee sujuu pikkuhiljaa! Taidan tehdä suraavat treenit 22kg painoilla, se on varman aika passeli :D Vähänkö oli muuten kädet ihan hyytelönä tänään :D
Teet muutaman pitkän sarjan tuolla painolla, pienillä pausseilla, niin saattaa kädet hyytelöityä siitäkin! :D

Sone Sinful
Tommonen maha on ja pysyy, vaikka kuinka treenais ja polttais rasvaa. Mutta toisaalta, en ole enää mikään nuori, ja kolme vauvaa tuolla on asustellut, niin pitäiskö vaan hyväksyä.. Kun ei oikein muutakaan voi! :/

No minusta tässä ei olis pömppöä ollenkaan jos ryhti oli suora :) Siis selkä notkolla niin korostuu alavatsa. Eipä siun vatsa varmaan paljoo kapeempi vois olla kun on noin paljon lihasta ympärillä, ja ei taida kuitenkaan olla kovin pitkä? En tiedä mutta olen näin kuullut että suorien vatsojen treenaus isontaa vyötäröö ja syvien pienentää.

Sone Sinful
Teet muutaman pitkän sarjan tuolla painolla, pienillä pausseilla, niin saattaa kädet hyytelöityä siitäkin! :D
3o toistoo??

Yhteistyössä