¤¤¤¤ KESÄKUNTOON 2010 ¤¤¤¤

She-na THE STRANGER
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Mä oon joskus aikoinaan treenaillu penkillä, kun kävin vielä salilla. Nykyään mä punttaan vaan kotona ja jalat, selkä yms. onnistuu mulla vielä ihan hyvin ilman tankoa, kropan omalla vastuksella.
Mut jotenkin ärsyttää se käsipainojen kilistely. Täytyy alkaa sitä penkkiä etsiin, vaikka huutiksesta.

Hmm. Kuinkahan se sopii mun sisustukseen :D ? Ehkä sijoitan sen kylppäriin.
Meillä penkki valtaa makuuhuoneen, joudumme nukkumaan olohuoneessa! :D

Mä koitan syödä ahkerasti, ettei käy kuin joskus kävi :ashamed:
Oon nyt hirveen tyytyväinen selkä- ja hanuriosastoon, mut noille käsivarsille on ¤&)kele tehtävä jotain ja pikkusen hätäseen.

She-na THE STRANGER
Mä koitan syödä ahkerasti, ettei käy kuin joskus kävi :ashamed:
Oon nyt hirveen tyytyväinen selkä- ja hanuriosastoon, mut noille käsivarsille on ¤&)kele tehtävä jotain ja pikkusen hätäseen.
Tyytyväinen saat kyllä ollakin! Koitappa innostua niistä käsipainoista!! Ja penkkipunnerrus kapealla otteella on kuningasliike ojentajille! :D

Pitäis saada nopeasti tuloksia, niin mä voisin innostuakkin. Siis innostua oikein kunnolla. Se käsien treenaaminen on ollu aina mulle sellasta pakkopullaa.

Mä oon menossa nyt kympiltä kiropraktikolle, joka on entinen ja nykyinen painonnostaja, sillä on hyviä vinkkejä, täytyy kysellä siltä vähän. Ainoo vaan, et se puhuu niin epäselvästi, etten tahdo saada selvää :ashamed: :D

She-na THE STRANGER
Pitäis saada nopeasti tuloksia, niin mä voisin innostuakkin. Siis innostua oikein kunnolla. Se käsien treenaaminen on ollu aina mulle sellasta pakkopullaa.

Mä oon menossa nyt kympiltä kiropraktikolle, joka on entinen ja nykyinen painonnostaja, sillä on hyviä vinkkejä, täytyy kysellä siltä vähän. Ainoo vaan, et se puhuu niin epäselvästi, etten tahdo saada selvää :ashamed: :D
Toivottavasti saat selvää! :D Hauistreenin tulokset alkaa näkyä nopsasti, kokeile! :)

She-na THE STRANGER
Voi hyvänen aika kun meinasi unohtua..! :eek: Elikäs suuret kiitokset tämän ketjun ap:lle! :flower: Tämä on ollut loistava tsemppari ja motivaattori, kun välillä vähän usko itseensä ollut vähillä.
Kiitokset myös kaikille mukanaolleille! :flower: Erityiskiitos Sonelle! :hug:

She-na THE STRANGER
Mie nyt lätkin näitä kuvia tänne oikein urakalla.. Tässä on vähän paksummat käsivarret. Paljastettakoon kuvan ulkopuolelta, että pitelen pieniä käsipainoja.. :ashamed: :D

She-na THE STRANGER
Ja vielä yksi, jota kyllä suuresti häpeän... :ashamed: :ashamed: Toivon silti rehellistä palautetta juuri tästä, koska tuo kyseinen kehonosa on aina ollut mulle suuri häpeän aihe.. :(

Sone Sinful
Noniin, nyt miekin kerkesin tänne!!! Shena ja GLoria mahtavia kuvia! :flower: :flower: Ja kiitos mahakehuista, se onkin ainoo kohta mitä kehtaan esitellä, oon niin kade noista teidän kuvista että!!! :)

She-na toivoi palautetta tosta viimisestä kuvasta! Ehdottomasti siun paras kuva!!! Reidet ja peba näyttää sikahyviltä, ja alaselän lihaksetkin erottuu hienosti! :flower: :flower: Siulla ei kyl yhtään huomaa etttä oisit laihduttanut paljon, miunlla huomaa käsistä ja reisistä, siks onkin viel paljon työtä :)

Kiitos vaan kaikille tsemppaamisesta, en olis muuten kyl pystyny pitää itsekuria, varsinkaan treenien suhteen, täältä on saanu vähän potkuu persiille :)

Bizmo
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE STRANGER:
Kiitos, Sone! :) Mitäs me nyt sitte tehdään? Alotatko sie vai mie sen uuden ketjun? Jotenkin niin haikealta tuntuu nyt... :(

Miksei Bizmo tullu päättäjäisiin?? :(
onks jo päättäjäiset??! Ollu vähän kiirettä! Olen vielä 2 viikkoa tiukalla sitten lomalle! Hienosti on menny teillä, upeita kuvia.
Itsekin sain kuulla tutulta että olen laihtunut, joten peili on ollut oikeassa! On löytynyt uusi hyvä, terveellinen elämäntapa:) (vaikka ei ikinä huono ole ollutkaan:) )

Onnea kaikille ja hyvät jatkot!!!!!! Hyvää kesää kiitos vinkeistä ja tsempeistä! NAUTTIKAA ELÄMÄSTÄ:)

Sone Sinful
ALota sie vaan she-na se uus ketju :) Mie en kykene ajattelemaankaan , tuli juhlittuu ihan vimosen päälle lauantaina :whistle: Onneks oon lomalla tän viikkoo, saa palautuu ja sit taas alkaa reenailla. :)

She-na THE STRANGER
Bizmolle tsempit, laita sitte valmistujaiskuvat uuteen ketjuun! :)

Hienoa, Gloria! Eikös olekin ihanan tuskallista! :D

Miepä alotan sen ketjun ja yritän linkittää sen tänne.. jos osaan... :ashamed:

Yhteistyössä