Meillä penkki valtaa makuuhuoneen, joudumme nukkumaan olohuoneessa!Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Mä oon joskus aikoinaan treenaillu penkillä, kun kävin vielä salilla. Nykyään mä punttaan vaan kotona ja jalat, selkä yms. onnistuu mulla vielä ihan hyvin ilman tankoa, kropan omalla vastuksella.
Mut jotenkin ärsyttää se käsipainojen kilistely. Täytyy alkaa sitä penkkiä etsiin, vaikka huutiksesta.
Hmm. Kuinkahan se sopii mun sisustukseen ? Ehkä sijoitan sen kylppäriin.
Wau!!!!! Mahtava kroppa!!Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:http://www.aijaa.com/v.php?i=6282472.jpg
Minä ja onkimato
Tyytyväinen saat kyllä ollakin! Koitappa innostua niistä käsipainoista!! Ja penkkipunnerrus kapealla otteella on kuningasliike ojentajille!Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Thanks
Mä koitan syödä ahkerasti, ettei käy kuin joskus kävi :ashamed:
Oon nyt hirveen tyytyväinen selkä- ja hanuriosastoon, mut noille käsivarsille on ¤&)kele tehtävä jotain ja pikkusen hätäseen.
Toivottavasti saat selvää! Hauistreenin tulokset alkaa näkyä nopsasti, kokeile!Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Pitäis saada nopeasti tuloksia, niin mä voisin innostuakkin. Siis innostua oikein kunnolla. Se käsien treenaaminen on ollu aina mulle sellasta pakkopullaa.
Mä oon menossa nyt kympiltä kiropraktikolle, joka on entinen ja nykyinen painonnostaja, sillä on hyviä vinkkejä, täytyy kysellä siltä vähän. Ainoo vaan, et se puhuu niin epäselvästi, etten tahdo saada selvää :ashamed:
Noi on niin jäätävätAlkuperäinen kirjoittaja She-na THE STRANGER:Tonginpa vielä arkistoista jotain, nuo uusimmat kuvat on niin karmeita.. Tässä viikon takaa vähän parempi:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6282551.jpg
Mitkä??!Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Noi on niin jäätävät
Tissit tietenkinAlkuperäinen kirjoittaja She-na THE STRANGER:Mitkä??!Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Noi on niin jäätävät
Kiitos! Mun aa:t on kyllä melekoset.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Tissit tietenkin
Heh heh, ei vaan koko paketti, lihakset
onks jo päättäjäiset??! Ollu vähän kiirettä! Olen vielä 2 viikkoa tiukalla sitten lomalle! Hienosti on menny teillä, upeita kuvia.Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE STRANGER:Kiitos, Sone! Mitäs me nyt sitte tehdään? Alotatko sie vai mie sen uuden ketjun? Jotenkin niin haikealta tuntuu nyt...
Miksei Bizmo tullu päättäjäisiin??