¤¤¤¤ KESÄKUNTOON 2010 ¤¤¤¤

She-na THE PUNKROCKER
Mahtavaa, vuoden ensimmäinen juoksulenkki takana! Tai no, hölkkäämistä ja välillä kävelyä, mutta silti. Mulla ei niin kovin kaksinen ole tuo juoksukunto, mutta ihan samat matkat jaksoin kuin viime syksynäkin. Nyt pitäis vielä jaksaa selkä- ja takaolkapäätreeni. Aika voimaton olo kun on näin kuuma.. Kcalleja kertyy tänään lähes 3000! :D

She-na THE PUNKROCKER
Kiitokset, vaikka ei tuo oikeesti mikään kovin kummonen pala ole! :D

Bizmo, kyllä ne alliliikkeetkin alkavat tuottaa tulosta! Mullakin on kestänyt huomattavasti kauemmin saada ojentajat edes vähän esiin, kuin hauis. Hyvä, pysy jatkossakin peilin kannalla! :) Ja todellakin kuvaa kehiin!!

Sone, älä nyt kuitenkaan liian kärvistelyksi pistä. (minähän se olen paraskin puhumaan..)

Sone Sinful
No ei miulla oo itsekurii ees liikaan kärvistelyyn :LOL:

Eilinen esim:

2 palaa leipää, kahvi, tuoremehu

peruna, paistettuja sieniä ja sipulia, kanaa, tomaattia ja kurkkua sekä 1dl ananas rahkaa

hedelmiä töissä

tomaattia, kurkkua, kanaa

leipäpala 1,dl ananasrahkaa

Ruokailu on vähän miten kerkee kun on töissä

Sone Sinful
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Eihän tuossa mitenkään mahottomasti ollu evästä!
No ei miustakaan, koska normisti syön PALJON! Ja noissa kanoissa olis ehkä n 100g syötävää osuutta. Sieniin uppos kyl vähän koskenlaskijaa :whistle:

Sone Sinful
Ei oo treeni kulkenu miullakaan nyt alkiuviikosta, on sen verran kuuma ollu :| V.loppuna otan sit takas, tietty vähän höllömmin kun syö vähempi.

Kannattakohan millasta treeniä tehä nyt, oisko lenkkeily parempi kun painot??? Ihan bläkautti mitä tekis! Ehdotuksia seuraavalle kolmelle viikolle???

ps. 2pv on menny tosi hyvin , pystyny pitää kontrollia ;) Huomena my frined Vaaka, heti aamusta :eek: :whistle: :D

She-na THE PUNKROCKER
Suosittelisin sekä lenkkeilyä että painoja. Mie teen dieetillä yleensä (tosi) pitkiä sarjoja pienillä painoilla. Välillä toki isommillakin lyhyitä sarjoja. Mutta pääosin pienillä painoilla pienillä tauoilla, tai ilman taukoja. Toki aina kroppaa kuunnellen! :)

Ja sitten vaa'an lukemat heti tänne!! :D

Sone Sinful
No juurikin tota mietin ettei ottas nyt mitään isoja painoja kehiin samaa aikaa kun syö vähempi.. :)

Vähän pelottaa kyl toi huominen aamu, siitä on aika kauan kun oon mitannu painon. Yleensä se on ollu 62-63kg.... Ei tarviis olla enenpää vaikka lihas oliskin kasvanu. Sen tiedän ainakin että rasvaa ei oo tullu enenpää, paljon timmimpi kokonaisuus on nyt kun alkuvuodesta. :)

She-na THE PUNKROCKER
Kuinka pitkä Sone olet? Varmasti näytät upealta! :)

Perjantaipunnitus näytti mulla 57,2. Tällä kertaa olen tyytyväinen! :D

Vielä viimeiset 2 viikkoa! Ekan viikon syön vain vähän alle kulutuksen, toisella viikolla sitten viimeiset kärvistelyt.. Jos pääsis vaikka 56 kiloon.

SONE ei pääse kirjautuu
Oon about 172cm, en kyl tosta upeesta niin menis vannomaan ;) Mutta pääasiahan se on että itse on tyytyväinen, eikö vaan?? :)

Jos meinaat pästä tohon 56kg niin pakkohan miunkin nyt kiristää tahtia!!! Tavote vois olla toin 61-62kg. Tänään on menny ruuaks aamulla jogurrti ja laipäpala, tuoremehu ja kahvi. Lounaaksi tonnikala-papu-feta salaatti ja sama annos iltaruuaks äsken. Paljon vihanneksia! Iltapalaks hedelmiä ja ehkä vähän luonnonjogua.

Apo
Saanko tulla vielä mukaan harmaana, koska en ole rekisteröitynyt, vaikka oon käynytkin jo rannalla..... :)
Nimimerkillä Apo (mullekin keksi tän lapset:D) ?
pituuteni 163 ja painan 67,4 kg. Haluaisin päästä AINAKIN alle 65 kg.....

Sone Sinful
Tervetuloa Apo!!! :flower: Ja tsemppiä pudotukseen! :)

Pakko raportoida, eilen hierottiin töis miun jalat (eteeriset öljyt mm.), kerää nesteitä ihan älyttömästi, oli muuten tänä aamuna paino tasan 63kg, eli kilon heitto eiliseen! Juoksin eilisen illan vessassa vartin välein. Vähänkö lähti aineenvaihdunta toimimaan.

Sone Sinful
Treeni on ollu vähissä, työt on vieny suuriman osan ajasta.. No jospa sitä kerkeis loppuviikosta nyt paremmin kun on aamuvuoros :)

Vyötäröltä vaan sentit karisee , mut ei reisistä!!!! :kieh:

Joo ja dietti on pitänyt ihan hyvin, vaikka epäilinkin kovasti itsekuriani :)

Sone Sinful
Jippiiiii!!! Housut jopa lököttää vähän, niinkun joskus vuosia sitten!! :) Lantio ja reidet vähän kaventunu, en kyl mee vannoo et se on rasvaa mikä olis hävinny, voi olla turvokkiakin. Mut paino oli tänä aamuna 62.8 joten olen tyytyväinen! Tähtään että ens pe olis 62kg tasan :)

She-na THE PUNKROCKER
No niin.. Toiseksi viimeinen perjantaipunnitus: 56,7 kg. Ei paha. Mulla on siis 100g vähemmän pudotettavaa kuin Sonella! :D ;)

Laitanpa vielä tähän väliin selkävertailua. Eka kuva on otettu 10. päivä ja toka eilen. Niissä on siis 17 päivää väliä ja mielestäni vinha ero..

Yhteistyössä