Moikka!
Oon käynyt lueskelemassa, mutta oon niin laiska kirjoittelemaan...anteeksi!
Nannaliina mulla kans sama virsi...eli maitoa tullut aina tosi hyvin edellisillä lapsukaisilla, mutta nyt tuntuu ettei millään meinaa riittää. Pumpulla ei tule maitoa tosiaan kuin tuo 20ml hikiseen, mutta aina kun vauveli imee, niin jo nousee. Neukkatäti saa mut taas hulluuden partaalle...ja olemme käyneet painoseurannassa. Vauveli on tosi tyytyväinen kokoajan...kait oletetaan että jos syntyy yli 5 kiloisena, niin tässä vaiheessa pitäis painaa jo 8 kg
. Eli meillä ollaan tällä hetkellä reilut pari kuisia ja painetaan 6,5kg hujakoissa...hitaasti mutta varmasti...ja vauva on tyytyväinen...nukkuu, syä ja vaipat on märkiä.
Meillä ei oo viel ollut ristiäisiä...olis vasta elokuun 21.jos kaikki menee hyvin.
Mulla itsellä on ollut ongelmia toipumisen kanssa. Synnytyksessä istukka todettiin täydelliseksi ja kokonaiseksi...mutta viime vkolla jouduttiin kaapimaan istukkaa, kun sieltä löytyi yllärinä istukan palanen kuitenkin. Hirvittävä kuume nousi ja tulehdusarvot olivat pilvissä...arvasin ettei kaikki oo hyvin. Lääkäri tyhmänä kyseli, että voisiko olla vatsavaivoja (ummetusta)...joo, se varmaan aiheuttaa hirveet kivut ja kuumeen. Kohtu oli supistunut sillai oudosti, että palanen oli jäänyt johonki poukamaan, eikä se näkynyt ultratessa...
Ootteko muuten perustaneet jotakin uutta ryhmää...vai jatkuuko juttu vaan tässä ketjussa?
Kyselee Mamma Muu+tyttönen