:xmas: heipat kaikille =) juu miekin oottelen vaan että päästään kuulemaan edes ne ekat sydän äänet noin 2 viikon kuluttua vasta :kieh:.. kunhan se kutsu sinne varhaisultraan eka tulee,, ooteko te ottaneet niitä seula tutkimuksia? mitä ne sielä sitten tarjoaa ? mietittiin miehen kanssa että kannattaako sellaiseen ryhtyä jos muuten kaikki ultrassa näyttää olevan ok...
. joo.. mulla kuvottava olo on vaihtunut sitten vielä ihanampaan yökkimiseen.. nousen sohvalta tai sängystä yökin.. joku haju tulee yökin.. yökin ja yökin :x.. sit mielialat ne vaihtelee tänään oon onnellisin nainen päällä maan ja kappas seuraavana päivänä jo kuvittelen ettei mies enää välitä pahoinvoivasta eukostaan ym...
.. tää on niin erilainen raskaus kun mikään mun kolmesta aiemmasta ikinä :heart:, en tiiä mitä siitä sitten pitäis ajatella?! mut hei.. hyviä vointeja teille kaikille :hug:
Griffinski73 mie oon pystyny syömään oikeestaan vaan mandariineja/appelsiineja tän 9 viikkoo, nyt tuntuu siltä että yökkimisien välillä voi jopa syödä oikeeta ruokaakin =), moi moi rv 9+1
ai niin ja samaa mieltä itsekkin en voisi hommata kotiin laitetta jolla saisin kuunneltua pikkuisen sydän ääniä, tulisin varmaan hulluksi jos joku pv. en kuulisikaan :O.. mutta joku tykkää ja toinen ei =)