Hei kaikkille! Muutama pv vierähtäny välissä kun en oo saanu kirjoitettua. Olen lukemassa kyllä käynyt, mutta on tuo yskä ja flunssa edellen päällä ja yltyi uudelleen pahemmaksi.
Yhdyn muiden mielipiteeseen täällä ketjussa on ollut todella kiva käydä
.
vielä äidiks 34vi.. Toivottavasti et saa oksutautii enään päälle tuohon huonoon oloon. Ultrassa kaikki menee varman hienosti =). Tulle tosiaan sitten kertomaan kuulumiset.
Griffski73 Mulla on kramppeja aika usein tai sanotaan niin että mä en tiedä mitä ne on koska ne on olleet jo ennen odotusta.
Olen asiasta joskus kysynyt lääkäriltä, hän ei asiaa noteerannut oikein mitenkään. Hänestä se oli normaalia.
Itse en vaan pidä normaalina, kysyin nyt asiaa neuvolassa ja hän oli sitä mieltä että ei kuulosta normaalilta.
Tunnen kyseisen olo tilan aina kun se tulee ja jos joudun silloin aivastamaan tai yskäisemään niin kipu on aivan valtava. Jos en ehdi yhtään varautumaan niin polvilleni putoan. Haittaa aika hyvin tuota normaali elämää, kiva kieriä jossain kaupan lattialla ja asiakkaat katsovat pitkiin.
Nyt on ihan samaa, mutta joudun miettimään välillä että onko kohdun supistelua vai mitä.
Jouluun on tosiaan enään muutamia päiviä
.
Keskiviikkona olis lasten joulujuhlat ja siittä se jouluun rauhoittuminen saa alkaa.
Calumet + :heart: 15+3