Onnittelut Kurkkunaamiolle! :flower:
Voih Nannaliina, jaksuja teidän koko perheelle! Toivottavasti pysyt itse terveenä ja vauva vielä massussa! :hug:
Gladiogus, kiva kun vauva kääntynyt! =)
Paranemisia Tsirpukalle! :heart:
Mä kävin tänään äitiyspolilla. Vauvalla kaikki hyvin, painoarvio nyt 2,9 kg, eli täysaikaisena noin 3,5-4kg, eli ei onneks varmaan mikään kauheen iso, vaikka se massu iso onkin. Sen sijaan se oli kurjaa, että sain kuulla, etten saa edes mennä Vammalaan synnyttään vaikka haluaisin, koska eivät mua uskalla sinne ottaa. Kun eka laps joutu syntyessään teholle, pelkäävät samaa nyt ja haluavat, että synnytän Taysissa. Ja mulla on niin kaameet antipatiat paikkaa kohtaan, että tänäänkin pyörrytti ja huimas ja paineet oli koholla pelkästään siitä äitiyspolilla käynnistä. Itkeskelin siellä sitten ja sain vielä ajan pelkopolille jutteleen kätilön kanssa, jos pääsis vähän yli tosta Tays-kammosta. Muuten kaikki siis hyvin ja oli vielä kiva kattella Nöksyä ultrassa.
Kävin tänään myös työkavereita moikkaamassa, ku oli saunailta. Oli hauska nähä heitäkin, ku oon ollu jo aika kauan erinäisillä lomilla.
Leenuliinukka + Nöksy 36+1