Kesäkuiset 2023

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on kans yleensä jo heti alussa tullut pari kiloa, ja niin on nytkin. Silti painonnousu on ollut kaikissa raskauksissa ihan normaalia, edellisessä jopa melko maltillista. Mulla on kans ihan järkky turvotus, kunnon pömppömaha jo. Ja niin on ollut aiemmissakin, eikä se mulla ole edes hävinnyt missään vaiheessa, vaan on vaan sit muuttunut lopulta oikeaksi vauvamahaksi 😄
Mulla oli ihan sama edellisessä raskaudessa, turvotuspömppö muuttui vauvamasuksi 🤭

@Esikoinen92 aa okei, kiitos suosituksesta! 😍
 
@Ofelia88 mulla on kans järkyttävä turvotus päällä 😶
Ostin just semmosen jatkopalan housuihin, ihan vaa sillä et saa vähä löysättyä näitä työhousuja. Nää ei todella ole kovin miellyttävät päällä 🙈

Me kerrottiin tänään teineille 🤭
Laitoin molemmille kahvipöytään eiliset ultrakuvat ja sanoin et arvatkaa mitä.

Tytär tajusi heti ja pojalla kesti hetki kunnes tajusi et hei musta tulee isoveli!

Olivat molemmat iloisia tästä tulokkaasta ja tytär erityisesti mietti jo kaikkea shoppailua. (😂😂😂)

Mutta joo oli aika kivutonta ja oon super ylpeä siitä et teinit otti tän näin hyvin 😊
Kiva kuulla, että siellä on isosisarukset noin innoissaan! 😍 mistä tuommoisia jatkopaloja saa ostaa? Täytyy varmaan ostaa itsekin 😊
 
vierailija
Voin perustaa ryhmän Facebookiin, jos ei nyt millään kukaan muu innostu. 😁 Laittakaa nimi yksityisviestillä, niin pyydän kaveriksi. Muistaakseni salattuun ryhmään sai kutsuttua vain kavereita, ellei tämä ole muuttunut.

Edit: komento takaisin! Jos haluat liittyä, laita viestiä, niin saat linkin jolla ryhmä löytyy. Ryhmä on silti piilotettu, eikä näy esimerkiksi hakemalla ulkopuolisille.
 
Kiva että on ollut hyviä uutisia ultrissa niin monella :) ❤ Paha olo aaltoilee täälläkin, ja huomaan että aamulla pitäisi melkein vaan lähteä liikenteeseen, koska raitis ilma helpottaa. Eilen jäin liian pitkäksi aikaa kotiin ja huono olo kesti pitkälle iltapäivään … Ruuan kanssa on vähän hankalaa kun yhdessä hetkessä saattaa tehdä kovasti mieli jotain tiettyä ja seuraavaksi jo jotain muuta. Liha ällöttää ja olen alkanut tehdä vain kasvisruokia. Sitten toisaalta yhtäkkiä saattaa iskeä vaikka himo hampurilaiseen. Ei mitään logiikkaa tässä. Ja tietysti päänsärky lisänä kun en voi juoda kahvia ja taisi iskeä siitäkin vieroitusoireet.
Onko muillakin välillä aivan jäätävä nälkä ? Mulla saattaa tulla yhtäkkiä ihan kamala nälkä ja ruokaa on saatava sillä sekunnilla tai suunnilleen pyörryn :D
 
Kiva että on ollut hyviä uutisia ultrissa niin monella :) ❤ Paha olo aaltoilee täälläkin, ja huomaan että aamulla pitäisi melkein vaan lähteä liikenteeseen, koska raitis ilma helpottaa. Eilen jäin liian pitkäksi aikaa kotiin ja huono olo kesti pitkälle iltapäivään … Ruuan kanssa on vähän hankalaa kun yhdessä hetkessä saattaa tehdä kovasti mieli jotain tiettyä ja seuraavaksi jo jotain muuta. Liha ällöttää ja olen alkanut tehdä vain kasvisruokia. Sitten toisaalta yhtäkkiä saattaa iskeä vaikka himo hampurilaiseen. Ei mitään logiikkaa tässä. Ja tietysti päänsärky lisänä kun en voi juoda kahvia ja taisi iskeä siitäkin vieroitusoireet.
Onko muillakin välillä aivan jäätävä nälkä ? Mulla saattaa tulla yhtäkkiä ihan kamala nälkä ja ruokaa on saatava sillä sekunnilla tai suunnilleen pyörryn :D
On kauhee nälkä usein, mut samalla oksettaa. Jos tää ei helpota, ni joudun kyl varmasti johonkin tiputukseen. Pissallakaan en oo käyny ku kahdesti tänään - ja nekin kerrat olleet pissahädättömiä kertoja.
 
  • Surullinen
Reactions: jekkis87
Jospa tässä uskaltaisi jo hypätä mukaan keskusteluun. VIime viikolla tehty postiivinen raskaustesti varhaisen keskenmenon jälkeen (vuoto alkoi 12.9), menkkoja ei tullut välissa. Jännää. Viikot siis toki hieman hämärän peitossa. Ensimmäistä siis yritetään ja tuo ensimmäinen olikin ihan ekasta yrityksestä, mutta meni kesken jo viikolla 6. Veikkaan, että suunnilleen samassa kohtaa mennään nyt. Raskaustestin viiva oli kyllä todella tumma ja tuli näkyviin heti, aiemmassa oli huomattavasti hailakammat viivat. Onko täällä muita heti keskenmenon jälkeen plussanneita?
 
Jospa tässä uskaltaisi jo hypätä mukaan keskusteluun. VIime viikolla tehty postiivinen raskaustesti varhaisen keskenmenon jälkeen (vuoto alkoi 12.9), menkkoja ei tullut välissa. Jännää. Viikot siis toki hieman hämärän peitossa. Ensimmäistä siis yritetään ja tuo ensimmäinen olikin ihan ekasta yrityksestä, mutta meni kesken jo viikolla 6. Veikkaan, että suunnilleen samassa kohtaa mennään nyt. Raskaustestin viiva oli kyllä todella tumma ja tuli näkyviin heti, aiemmassa oli huomattavasti hailakammat viivat. Onko täällä muita heti keskenmenon jälkeen plussanneita?
Hep 👋🏻 Minullakaan ei kerennyt tulla menkkoja väliin. Kävin sitten omakustanteisesti varhaisultrassa. Vastasi sitä mitä vuodon alkupäivän perusteella ajattelinkin. Minulla myös siis varhainen keskenmeno. Ei siis kovin pitkälle kerennyt mennä. Nyt menossa 8+5.
 
  • Tykkää
Reactions: Annamaija 76
vierailija
Hep Minullakaan ei kerennyt tulla menkkoja väliin. Kävin sitten omakustanteisesti varhaisultrassa. Vastasi sitä mitä vuodon alkupäivän perusteella ajattelinkin. Minulla myös siis varhainen keskenmeno. Ei siis kovin pitkälle kerennyt mennä. Nyt menossa 8+5.
Sun nimimerkki muuten kuulostaakin tutulta, taisin seurata Toukokuiset 2023 -keskustelua (olitkohan just siellä?), mutta en sitten yhtäkään viestiä tullut kirjoittaneeksi, kun ehti mennä kesken.

Laskitko tuon siis keskenmenon vuodon alkupäivän perusteella, eli samalla tavalla kun laskettais menkoistakin?

Kiva kuulla, että sun raskaus on edennyt nyt hyvin! :)
 
Täällä vu viikon päästä. Nyt ollu pari päivää tasasta yökötystä, mut siedettävää kun ei tuu ylös, tänään siis rv 6+6. Ruokia vain vaikea miettiä, kun mikään mitä vaikka eilen söi ei maistu tänään vaa aiheuttaa puistatuksen. Mut väkisin syön sitä mikä vaan tuntuu menevän milläkin hetkellä, saa nähdä paheneeko tästä..
 
Sun nimimerkki muuten kuulostaakin tutulta, taisin seurata Toukokuiset 2023 -keskustelua (olitkohan just siellä?), mutta en sitten yhtäkään viestiä tullut kirjoittaneeksi, kun ehti mennä kesken.

Laskitko tuon siis keskenmenon vuodon alkupäivän perusteella, eli samalla tavalla kun laskettais menkoistakin?

Kiva kuulla, että sun raskaus on edennyt nyt hyvin!
tämä oli siis mun lähettämä, unohdin vaan näköjään kirjautua sisään

Täällä vu viikon päästä. Nyt ollu pari päivää tasasta yökötystä, mut siedettävää kun ei tuu ylös, tänään siis rv 6+6. Ruokia vain vaikea miettiä, kun mikään mitä vaikka eilen söi ei maistu tänään vaa aiheuttaa puistatuksen. Mut väkisin syön sitä mikä vaan tuntuu menevän milläkin hetkellä, saa nähdä paheneeko tästä..
Mulla täysin sama tilanne, ja parhaiten tän huomaa siitä, että kahvia ei tee mieli yhtään (ja oon kuitenkin kahvihifistelijä, vaikken ehkä suurkuluttaja). :D Ostin myös viikonloppuna ainekset suklaakakkuun, sillä oon jo jonkin aikaa halunnut kokeilla yhtä reseptiä, mutta jostain kumman syystä ajatus siitäkin etoo. Trendi näyttäisi siis olevan, että vahvat maut ei uppoa. Sen sijaan kreikkalainen jugurtti, marjat ja hedelmät yms. kaikki raikas kyllä maistuu.
 
Sun nimimerkki muuten kuulostaakin tutulta, taisin seurata Toukokuiset 2023 -keskustelua (olitkohan just siellä?), mutta en sitten yhtäkään viestiä tullut kirjoittaneeksi, kun ehti mennä kesken.

Laskitko tuon siis keskenmenon vuodon alkupäivän perusteella, eli samalla tavalla kun laskettais menkoistakin?

Kiva kuulla, että sun raskaus on edennyt nyt hyvin!
Joo, olin siellä ryhmässä. Samalla tavalla laskin. Vain yhdellä päivällä heitti varhaisultrassa la. Meinasi kuitenkin, että nt-ultrassa vasta katsotaan se "oikea" la.
 
  • Tykkää
Reactions: jennnna_
Voi että.😕 Olen kuullut, että jotkut on tehneet vedestä, mehusta tmv jääpaloja ja imenyt niitä, jos ei ole kovin muuta pystynyt syödä tai juoda.
Mehukeittoa yritän välillä saada alas, mut sekin yököttää usein 😅. En oo syöny kunnon ruokaa yli viikkoon. Noh, toivottavasti tää nyt tästä helpottais eikä ois enää tolkuttoman montaa viikkoa.
 

Yhteistyössä