Lähteekö teillä puolisot innolla mukaan neuvolaan / ultriin? Yllätyin kun oma puoliso (tämä 5 lapsi) ilmoitti että tottakai haluaa mukaan neuvolaan ihan kyllä kun tulee
Meillä miehelle eka, mä oon nyt käynyt nää ekat ultrat yksin kun mies ei ole päässyt, keskiviikkona tulee mukaan. Senkin takia että jos tulee huonoja uutisia niin ei tarvi sitten olla yksin.Lähteekö teillä puolisot innolla mukaan neuvolaan / ultriin? Yllätyin kun oma puoliso (tämä 5 lapsi) ilmoitti että tottakai haluaa mukaan neuvolaan ihan kyllä kun tulee
Meillä se oli hänelle oletus, että tulee mukaan ja kun kysyin ni hämmentyi vähän et miks hän ei tulisi mukaan. Et oli innolla mukanaLähteekö teillä puolisot innolla mukaan neuvolaan / ultriin? Yllätyin kun oma puoliso (tämä 5 lapsi) ilmoitti että tottakai haluaa mukaan neuvolaan ihan kyllä kun tulee
Täällä mies osallistuu kyllä ultriin, mutta ei käy neuvolassa, ellen sitten erityisesti pyydä mukaan. Eipä tuo tainnut hirveästi käydä silloin ihan ensimmäistä odottaessakaan, kun en edes itse jotenkin nähnyt hänen läsnäoloa kovin välttämättömäksi. Plus helpompi sopia käyntejä, kun riittää omien menojen mukaan sumpliminen.Lähteekö teillä puolisot innolla mukaan neuvolaan / ultriin? Yllätyin kun oma puoliso (tämä 5 lapsi) ilmoitti että tottakai haluaa mukaan neuvolaan ihan kyllä kun tulee
Onpa kiva Meillä tulee ainakin ultriin ja sanoi että tulee kyllä neuvolakäynneillekin, jos haluan. En vain tiedä kannattaako esim ekalle käynnille miehen tulla, saako se mitään irti sieltä? Terveydenhoitaja sitä käyntiä varatessa varoitteli että keskitytään paljon äitiin siinä ekalla käynnillä... Niin en nyt osaa päättää pyydänkö miehen mukaan vai en.Lähteekö teillä puolisot innolla mukaan neuvolaan / ultriin? Yllätyin kun oma puoliso (tämä 5 lapsi) ilmoitti että tottakai haluaa mukaan neuvolaan ihan kyllä kun tulee
Meil otettiin nyt ekalla käynniklä mieskin huomioon ja hänen kanssaan käytiin läpi samanlailla asioita kuin minukin kanssa ja samoin kummallekkin annettiin influenssarokote.Onpa kiva Meillä tulee ainakin ultriin ja sanoi että tulee kyllä neuvolakäynneillekin, jos haluan. En vain tiedä kannattaako esim ekalle käynnille miehen tulla, saako se mitään irti sieltä? Terveydenhoitaja sitä käyntiä varatessa varoitteli että keskitytään paljon äitiin siinä ekalla käynnillä... Niin en nyt osaa päättää pyydänkö miehen mukaan vai en.
Meillä eka lapsi, tulee varmasti mukaan ihan kaikkialle ja hyvä niinLähteekö teillä puolisot innolla mukaan neuvolaan / ultriin? Yllätyin kun oma puoliso (tämä 5 lapsi) ilmoitti että tottakai haluaa mukaan neuvolaan ihan kyllä kun tulee
Meillä mies tulee (käsittääkseni) mielellään mukaan, tänään juuri oltiin ensimmäisellä käynnillä toki jos joku käynti jäisi vaikka töiden takia väliin niin en pitäisi kamalana asiana mutta jos vaan pääsee niin on se mielestäni kiva kun osallistuu kun kaikki vielä ihan uutta molemmilleLähteekö teillä puolisot innolla mukaan neuvolaan / ultriin? Yllätyin kun oma puoliso (tämä 5 lapsi) ilmoitti että tottakai haluaa mukaan neuvolaan ihan kyllä kun tulee
Ultriin tulee, neuvolaankin sanoi haluavansa ainakin jollekin käynnille vaikka mun puolesta sais mielummin lapsia katsoa mutta kai ne käynnit onnistuu koko perheen keskenkinLähteekö teillä puolisot innolla mukaan neuvolaan / ultriin? Yllätyin kun oma puoliso (tämä 5 lapsi) ilmoitti että tottakai haluaa mukaan neuvolaan ihan kyllä kun tulee
Meille se "määrättiin" ja luulin, että on joku automaatio nykyään?Mitä mieltä ootte ASA lääkityksen aloittamisesta? Monenko riskitekijän jälkeen se olisi syytä ottaa?
Mulle kanssa sanottiin että pitäisi aloittaa viikolla 12, mutta käsitin jos kaksi riskitekijää täyttyy niin riittää. Mulla riitti jo ensisynnyttäjyys ja painoindeksi, verenpainetta pitää vähän seurailla kun alapaine oli korkeahko, tosin on ollut sitä aina muualla kun kotona mitatessa ja kotona hyvissä lukemissaMeille se "määrättiin" ja luulin, että on joku automaatio nykyään?
Mulla on ens viikon tiistaina, jos säilyn sinne saakka terveenä. Skeptinen olen, päiväkodista kaikki taudit kiertää kotiin Esikoinen tuli kipeäksi, raasulla kova kuume . Torstaina olis päiväkotikuvaus ja kovasti toivoisin, että siihen mennessä parantuisi.Eikö kellään ole ultria lähiaikoina?
Kiva, laitan yv:nMulla hei vois olla semmoinen jatkoapalasetti myytävänä! Laita vaikka yv jos kiinnostaa
Täällä samoin. En koe, että sen tarvisi neuvolakäynneille mukaan tulla. Ei tarvi olla sitten töistä pois niiden vuoksi. Nt-ultrassa oon joitakin kertoja käynyt yksin. Myös silloin, kun tuli tosi huonoja uutisia. Jatkossa menenkin ultraan vaan miehen kanssa. Tosin, varhaisultrassa viime viikolla kävin yksin.Täällä mies osallistuu kyllä ultriin, mutta ei käy neuvolassa, ellen sitten erityisesti pyydä mukaan. Eipä tuo tainnut hirveästi käydä silloin ihan ensimmäistä odottaessakaan, kun en edes itse jotenkin nähnyt hänen läsnäoloa kovin välttämättömäksi. Plus helpompi sopia käyntejä, kun riittää omien menojen mukaan sumpliminen.
Okei kiva kuulla! Ehkä mies vois sitten ekalle käynnille tulla, ja tuo influenssarokote on kyllä hyvä pointti! Saisi molemmat sen kerralla.Meil otettiin nyt ekalla käynniklä mieskin huomioon ja hänen kanssaan käytiin läpi samanlailla asioita kuin minukin kanssa ja samoin kummallekkin annettiin influenssarokote.
Mitä ne riskitekijät on? Mulla siis asa käytössä muutenkin ja inhixa piikit myös.Meille se "määrättiin" ja luulin, että on joku automaatio nykyään?
Kuten myös. Saa osallistua tavalla, joka tuntuu hänelle luontevalta. On myös erittäin osallistuva vanhempi, ollut jo vanhan vanhempainvapaasysteemin aikaan osan vanhempainvapaasta kotona jne. En koe, että neuvolakäyntien skippaaminen tekisi isästä vähemmän osallistuvaa.Täällä samoin. En koe, että sen tarvisi neuvolakäynneille mukaan tulla. Ei tarvi olla sitten töistä pois niiden vuoksi. Nt-ultrassa oon joitakin kertoja käynyt yksin. Myös silloin, kun tuli tosi huonoja uutisia. Jatkossa menenkin ultraan vaan miehen kanssa. Tosin, varhaisultrassa viime viikolla kävin yksin.
Muoks. Koen silti, että mies on ollut raskaudessa "mukana" ja hoitanut vauvaa alusta lähtien yhtä lailla.
Taaperoa odottaessa oli osassa neuvolakäyntejä mukana, mut ei kaikissa. Nyt ei ainakaan eilen ollut ekalla käynnillä, mut varmasti ainakin johonkin käyntiin taas tulee osallistumaan. Ultriin oon sanonut, että haluan miehen mukaan ja mies oli samoilla linjoillaLähteekö teillä puolisot innolla mukaan neuvolaan / ultriin? Yllätyin kun oma puoliso (tämä 5 lapsi) ilmoitti että tottakai haluaa mukaan neuvolaan ihan kyllä kun tulee