Niin paljon voimia!Ei tule kesäkuistakaan meille. Syke lakannut 9+1. Kolmas kerta putkeen, ei ollut lääkityksestä apua.
Niin paljon voimia!Ei tule kesäkuistakaan meille. Syke lakannut 9+1. Kolmas kerta putkeen, ei ollut lääkityksestä apua.
Ihan hurjan isot halit . En osaa edes kuvitella .Ei tule kesäkuistakaan meille. Syke lakannut 9+1. Kolmas kerta putkeen, ei ollut lääkityksestä apua.
Oon niin pahoillani.. 🤍Ei tule kesäkuistakaan meille. Syke lakannut 9+1. Kolmas kerta putkeen, ei ollut lääkityksestä apua.
Kiiitos kannustuksesta, sitä kai tarkoitit sanoaOn se niin väärin, että juuri hän, joka eniten oli jalat maassa ja eli raskautta päivä kerrallaan, suhtautuen siihen tarvittavalla nöyryydellä tässä kohtaa, sai huonoja uutisia, ja samaan aikaan täällä porukka jo miettii nimiä ja jopa ristiäisiä sekä tilailee jo vaunuja...
Hmm. Et sitten omalla nimimerkillä uskaltanut kommenttiasi jättää? Olisiko siis mielestäsi enemmän oikein, että raskaus menee kesken jollakin, joka on uskaltanut miettiä ja suunnitella pidemmälle ja tuoda niitä ajatuksia esille? Tässä vaiheessa raskautta mielestäsi ei saa siis vielä liikaa miettiä tulevaa vauvaa vaan parempi pelätä pahinta? Tiesitkö, ettei sillä ostaako joku vaunut rv10 tai tekeekö hankinnat vasta vauvan syntymän jälkeen ei oo mitään vaikutusta raskauden jatkumisen kannalta? Jokainen varmasti tietää, että edelleen ollaan kriittisillä viikoilla, mutta mikään ei ole varmaa edes viikon 12 jälkeen. Lapsen voi menettää myös myöhemmillä viikoilla, synnytyksessä, myöhemmin elämässä. Ei meille oo kukaan luvannut edes huomista... Jos joku haluaa suunnitella ja haaveilla nimiäisiä tai vaikka lapsen rippijuhlia heti positiivisen raskaustestin jälkeen, niin siihen on täysi oikeus. Se ei oo keneltäkään pois. Monella myös on lapselle nimi valmiina jo vuosia ennen kuin koko lasta on edes suunnitteilla, miksi sitä ei saisi kertoa, kun on vielä kriittiset viikot?On se niin väärin, että juuri hän, joka eniten oli jalat maassa ja eli raskautta päivä kerrallaan, suhtautuen siihen tarvittavalla nöyryydellä tässä kohtaa, sai huonoja uutisia, ja samaan aikaan täällä porukka jo miettii nimiä ja jopa ristiäisiä sekä tilailee jo vaunuja...
Paljon voimia Toivottavasti pääsette tutkimuksiin, kun niin monta menetystä jo peräkkäin. Hirveän surullista.Ei tule kesäkuistakaan meille. Syke lakannut 9+1. Kolmas kerta putkeen, ei ollut lääkityksestä apua.
Olipa törkeä kommentti. Vaikka ihmettelisit toisten "liian aikaista" iloa ja toimintaa, ei sitä tarvii tänne tulla kertomaan. Toivottavasti et oo siinä Facebook-ryhmässä, koska en halua liittyä sellaseen ryhmään, jossa on noin epäempaattisia jäseniä. Varsinkin, kun siellä puhutaan omalla nimellä ja naamalla.On se niin väärin, että juuri hän, joka eniten oli jalat maassa ja eli raskautta päivä kerrallaan, suhtautuen siihen tarvittavalla nöyryydellä tässä kohtaa, sai huonoja uutisia, ja samaan aikaan täällä porukka jo miettii nimiä ja jopa ristiäisiä sekä tilailee jo vaunuja...
Tää tyyppi varmaan kyl on joku, joka on seurannu tätä keskustelua jonkin aikaa, kun osaa kertoa miten kukakin on raskauden nyt ottanut. Tai "osaa ja osaa". Ois kiva saada edes anonyyminä häneltä vastaus, et kuuluuko Facebook-ryhmään vai ei. Pitäis ainakin tuntea pisto omatunnossa.Noiden nimettömien huutelijoiden takia se faceryhmä on kyllä ihan kiva
Haaveilulla, suunnittelulla ja raskauden jatkumisella kun ei ole mitään tekemistä keskenään. Itse ihan alussa lisäsin varmaan jokaiseen lauseeseen että "jos vaan kaikki menee hyvin", ja se kävi sen verran raskaaksi että haluan uskoa ja toivoa että kaikki menee hyvin, kuten onneksi todennäköisempää on. Jos ei mene niin se ei ole omissa käsissä. Ymmärrän huolen ja pelon kaikilla, ja vielä enemmän jos on taustalla keskenmenoja, mutta ei se että yrittää nauttia myös alkuraskaudesta sen verran kun pystyy ole keneltäkään pois.
Tää viesti oli varmaan mulle. Tiedoksi että niitä vaunuja tarvitaan nyt myös tälle 1v lle kun vanhat hajosi. Mutta kiitos mä poistun nyt täältä.On se niin väärin, että juuri hän, joka eniten oli jalat maassa ja eli raskautta päivä kerrallaan, suhtautuen siihen tarvittavalla nöyryydellä tässä kohtaa, sai huonoja uutisia, ja samaan aikaan täällä porukka jo miettii nimiä ja jopa ristiäisiä sekä tilailee jo vaunuja...
Voi ei. Voimia paljon!Ei tule kesäkuistakaan meille. Syke lakannut 9+1. Kolmas kerta putkeen, ei ollut lääkityksestä apua.
Näitä tuntuu olevan joka foorumilla joku, ja en kyllä hetkeäkään jaksa uskoa että olisi joku joka tänne nimimerkilläkin kirjoittaa tai olisi faceryhmässä. Paras tapa olisi varmasti ignoorata tollaset viestit kokonaan ja olla reagoimatta mitenkään niin jäisi sen kirjoittajalta "palkinto" saamatta mutta enpä siihen itsekään pystynyt.Tää tyyppi varmaan kyl on joku, joka on seurannu tätä keskustelua jonkin aikaa, kun osaa kertoa miten kukakin on raskauden nyt ottanut. Tai "osaa ja osaa". Ois kiva saada edes anonyyminä häneltä vastaus, et kuuluuko Facebook-ryhmään vai ei. Pitäis ainakin tuntea pisto omatunnossa.
Koen, et oon itekin ollu asian kanssa hyvin jalat maassa, vaikka kyselinkin ihmisten ristiäisistä/nimiäisistä. Jokainen ottaa asiat miten ottaa eikä se oo miulta pois, jos joku yrittää kuunnella sykkeitä jo vaikka viikolta 4 lähtien tai jos haluaa olla käymättä varhaisultrassa.
Voi ei!! ihan kauheeta! isosti voimia!Kiiitos kannustuksesta, sitä kai tarkoitit sanoa
Ei muiden ilo ja innostus ole multa pois. On tää niin väärin mutta kaikki saa hössöttää oman tahtinsa mukaisesti. Olishan se kiva, jos vielä raskaudun, osata olla rauhassa ja nauttia raskaudesta eikä olla tällainen sykkyrässä pelkäävä tressipesä.
Iloitkoon rauhassa he keillä siihen syytä on, jokaisella on elämässään omat murheensa ja vastoinkäymisensä kuitenkin.
Ei tule kesäkuistakaan meille. Syke lakannut 9+1. Kolmas kerta putkeen, ei ollut lääkityksestä apua.
Paljon sulla on RV ja mistä kohdin löytyi?Eilen kuului kotidopplerilla sydänäänet. Tää on mulle ollut paljon mielenrauhaa tuova jo esikoisen aikaan, kun ihan ensimmäinen raskaus päätyi kkm 9+ viikolla.
Mulla on nyt 10+1. Toissapäivänä ei vielä saatu kuuluviin. Mä makasin pahoinvoivana ja mies etsi sitä kohtaa. Tosi alhaalla häpyluun kohdilla, sinne saa aika kovaa painaa ja kaivella. Vähän enemmän oikealla, mutta kuitenkin aika keskellä.Paljon sulla on RV ja mistä kohdin löytyi?
Mä en löydä mitään
Mulla ois aikaa etsiä nyt kun oon mystisesti tullu kipeeksi viime yönä.
Mä heräsin aamuyöllä siihen et tukehdun kuumuuteen. Kuumetta, korvaa särkee ja kurrku kipee
No täytyy alkaa ettii ku mul ois tänää 10+1Mulla on nyt 10+1. Toissapäivänä ei vielä saatu kuuluviin. Mä makasin pahoinvoivana ja mies etsi sitä kohtaa. Tosi alhaalla häpyluun kohdilla, sinne saa aika kovaa painaa ja kaivella. Vähän enemmän oikealla, mutta kuitenkin aika keskellä.
Kerrohan miten kävi! Kokeiltiin myös kosteusrasvalla ensin, mutta selvästi liukkari oli parempi. Kaikki kuului selvemmin sillä. Sitä geeliä mulla ei ole.No täytyy alkaa ettii ku mul ois tänää 10+1
En mä mitää tällä AngelSounds dopplerilla löytänyt, tosin tässä sanotaan et +12vk että täytyy jatkaa yrittämistä..Kerrohan miten kävi! Kokeiltiin myös kosteusrasvalla ensin, mutta selvästi liukkari oli parempi. Kaikki kuului selvemmin sillä. Sitä geeliä mulla ei ole.