Mä en vielä ollutkaan miettinyt sairaalakassia, täältä saa kyllä hyviä vinkkejä
Voitteko kuvitella, että mä en oo edes tajunnut että sairaalaan voisi ottaa jotain omaa syötävää
Aiemmissa synnytyksissä kun on päässyt tiputuksesta pois niin sairaalan ruoka on kyllä ollut musta tosi hyvää, en oo mitään omaa syötävää osannut kaivata. Mut nyt kun sanoitte niin lakuja täytyy ottaa ehdottomasti, luulen et muuta en tarvii. Aiemmilla kerroilla perhe, sukulaiset ja ystävät on sitten tuoneet sairaalaan herkkuja mulle kun ovat tulleet katsomaan vauvaa. Miten muuten tuo vierailu käytäntö nykyään edes menee? Mä oon aiemmilla kerroilla ollut sen verran monta päivää sairaalassa että kaikki läheiset on käyneet siellä katsomassa vauvaa, ja sitten kun on päästy kotiin on ollut ihanaa ettei ketään ole ihan heti änkemässä kylään, vaan saa perheen kesken rauhoittua. Mut ei taida nyt korona-aikana onnistua, plus se että omassa kotikunnassa ei ole enää synnäriä, niin välimatka sairaalaankin on pitempi. Pääseekö edes oma perhe (isä ja sisarukset) vauvaa katsomaan sairaalaan?
Mulle on tullut tällä viikolla joku tajuton väsymyskohtaus, nukahdan kesken työpäivienkin, kun en vaan pysy hereillä 🥱
Onko muilla samaa, onko normaalia? Yöuni on kyllä tosi katkonaista. Mut en oo varmaan koskaan eläissäni ollut näin väsynyt, en ainakaan muista. Täytyy ensi viikolla jutella tästä kun on neuvola. Voihan se koronakin vielä kai viedä voimia...Vielä 3 viikkoa töitä (yht. 12 työpäivää kun on 4 päiväisiä viikkoja), joista 2 viimeistä viikkoa kriittistä, kun pitäisi mennä työpaikalle kouluttamaan mun tulevaa sijaista. Joten sairaslomallekaan ei oikein voisi jäädä. Toivottavasti menis suurin väsy ohi. Enää noin 8 viikkoa synnytykseen jos ei jouduta aikaistamaan sektiota.