Nyt kun on hetki enemmän aikaa niin pitää aivan sanoa, että jestas sentään! Meidän ketju on kyllä outoja tapahtumia täynnä:O Universumi tekee pilaa meidän kustannuksella! Oon hieman pihalla kaikkien tarkasta tilanteista ja siitä aivan kauhean pahoillani, mutta sen verran lukaisin, että PAAAALJON on kaikkea tapahtunut. Olen yrittänyt pitää mielen tasaisena ja positiivisena ja siksi ollut niin paljon pois täältä, olette kaikki rakkaita, mutta olen itse viime aikoina reagoinut kaikkiin uutisiin niin voimakkaasti. Tuntuu melkein kuin kaikki mitä teille tapahtuu, tapahtuisi itselle. Otan kaiken pahan maailmassa niin raskaasti. En oikein tiedä mistä se johtuu, jotkut tuntosarvet sisälläni ovat herkistyneet, siltä ainakin tuntuu. Mä olen niin pahoillani kaikkien puolesta joilla hoito ei ole mennyt niin kuin piti. Meilläkin 1.IVF oli niin vähällä epäonnistua ja siis epäonnistumisella tarkoitan tässä yhteydessä ettei pääse siirtoon. Sekin oli jo aivan kamalaa. Musertavaa. Tuntui sitten aivan uskomattomalta kun pääsikin piinailemaan ja jo sekin tuntui siunaukselta. Nega sitten vetäisi maton taas jalkojen alta. Mutta me kaikki selvitään! Eikä saakeli luovuteta. Meille ei voi olla pelkkää pskaa varattuna elämässä, sieltä on hyvääkin tulossa!!! Onnea myös onnistuneille täydestä sydämestä, toivottavasti piina palkitaan ja ensi vuonna saatte tuhisevat nyytit syliinne ja sitä ennen uskallatte nauttia möhömahailusta =) Me ei voida tietää tulevaa, joten nautitaan täysillä tästä päivästä, sitä ei meiltä kukaan voi viedä :heart:
Omaa napaa sitten hieman.... hyperiä edelleen odotellessa:headwall: Mutta turha kai pelätä kun on tiedätte-kyllä-mitkä jo housussa, odotellaan ja katsotaan. Punktio oli tänään, nyt on hieman kipeämpi olo kuin viimeksi, mutta huilaillaan ja litkitään vettä niin eiköhän tästä elämä voita. Saatiin huimat 21 munasolua, olen aivan äimänä. Vielä en tosin tiedä oliko kypsiä jne. Viimeksi saatiin 15 joista 13 kypsää, mutta lopussa siis vain 1 hyvä alkio. Silloin oli kauhea pettymys, kun odotukset oli että saadaan vaikka kuinka paljon. Eli en nyt odotakaan mitään mahtavaa alkiosaldoa, vaan rukoilen että edes jokunen noista ponkaisisi ja päästäisiin siirtoon. Nautin nyt kuitenkin tästä uutisesta enkä murehdi tulevasta, se kun on korkeamman kädessä. Ja kun nuo hyvät uutiset omassa elämässä on ollu aika kortilla, niin nautin edes tästä yhdestä. Mitä ikinä huominen sitten tuokaan tullessaan.
Olen nyt kuitenkin sellaisen ihanan positiivisen ajatuksen hankkinut itselle, minkä voimalla aion selvitä kaikesta mitä seuraavat viikot tuo tullessaan. Nimittäin varasimme koiranpennun, jonka saamme kotiin jouluna! Ihanuutta :heart: Toiveissa on tietenkin vielä se suurinkin lahja, jota toivon niin että sydän halkeaa, mutta laskettakoon tämä toiseksi suurimmaksi. Onnen väristyksiä se saa aikaan joka tapauksessa ja aion sen voimalla selvitä synkistä hetkistä!
Haleja ja voimia kaikille, olette ihania :heart: