KESÄ 2010 hoidot

Kiitos teille! :heart:

barbapörrö: Varmasti helpottaa, kun saa avautua jollekin joka ymmärtää oikeasti näistä asioista! Ihana hoitaja sulla siellä!

Eintelille onnittelut ja pöh tollasille lääkärin kommenteille!

Itseasiassa lääkäri sanoi samaa kuin Mansikkatyttö. Kuulemma olen haasteellinen tapaus, kun ei ole koskaan aiemmin hoitanut mun kaltaista (siis tällasta ongelmaa) :O Mut ens kerralla ei ainakaan laiteta Decapeptyliä, kun sanoi sen kypsyttävän huonommin munasoluja. Jos ruetaan jossittelemaan, niin JOS punktio ois ollu huomenna (niinkun se lääkäri eilen sitä aluks suunnitteli), niin nuo 2 ois ollu ainakin kypsiä sillon..... :(:$

Mut eikun leukarintaan ja kohti uusia murheita...vai miten se nyt meni.

Miimii, aivan loistavaa, nyt peukut tanassa, että suoli pysyy rauhallisena ja labratki näyttää hyvältä. :)

Eintel, sovitaan, et sun lääkäri on tosiaan täys moukka, kuten muut jo kirjotti. Mun lääkäriä sen sijaan on sunkin uskominen. Se sano ekassa ultrassa (jossa mä olin siis ihan sairaan paniikissa), että nyt alatte iloita raskaudesta ja tuutte sitten tänne meille näyttämään vauvaa tai lähetätte ainakin kuvan. Onnea ihan valtavasti, siellä se pikkuinen kuule nyt vauhdilla kasvaa ja kehittyy :)

Despe, mulla on nyt 11+5. Varhaisultran lisäks on vaan ekassa neuvolassa viikolla 8+5 ultrattu. Ens viikolla 3.11. on seuraava ultra, jota odotetaan kuin kuuta nousevaa. Välillä oon ollu peloissani, että onks pieni enää hengissä, mut viime viikonloppuun asti sen verran on ollut heikotusta, että se on pitäny onneks aika hyvin uskoa yllä. Kyllä osaa jo nauttiakin :), vaikka ei kaiken aikaa, kun on monenlaisia pelkoja (voi grrr niille.. :kieh:)

Mä kans oon kaipaillu meiän Shaynaa ja Susua!
Ja gabi, mitenköhän jakselet :hug:

Liput korkeelle leidit, ootte ihania :heart:

Tännekin päivitystä:
Se jännittämäni puhelu sitten tuli tänään.. Kaikki muut arvot kunnossa paitsi yksi reilusti pilvissä huiteli, mut lääkäri tuumas että ei haittaa jos olo hyvä, ja mullahan on nyt melko normaali olo. Sairaus ei vaikuta hedelmöityshoitoihin, se voi vaikuttaa yleisesti hedelmällisyyteen, mutta meillähän ei muutenkaan itsekseen hedelmöitytä joten vielä vähemmän vaikutusta meidän tapauksessa. Lääkitystä EI SAA lopettaa vaikka ja varsinkin jos raskaus alkaa, lääke on hyvin tutkittu ja hänellä kuulemma tälläkin hetkellä useampia koliittipotilaita raskaana. Arvauskeskuslääkäreiden silkkaa valveutumattomuutta tuo pelottelu raskausajan lääkityksen haitallisuudesta kuulemma. Eli päästään siirtoon ensi kuussa (mikäli alkiot selviää sulatuksesta ja limis kasvaa ja muita yllätyksiä ei ilmaannu), ja seuraava kontrollikäynti gastropolilla on joulukuussa.

Ette usko kuinka helpottunut olen!!! Seuraavaksi sitten alkaa limakalvon kasvatuksen ja alkioiden hengissä selviämisen jännäys! Olis kamalaa jos kaikki viisi tuhoutuisivat.. mutta mahdollistahan se on.

Viimeksi muokattu:
Täälä ollaan muruset :heart:
Ja mä oon virallisesti PANIIKISSA!!! Mulla pitäis olla punktio tällä viikolla ja mulla on aivan liikaa folleja. Pelkään hyperiä niin paljon että itkin koko eilisen! Miksi piti taas alkaa tähän, mä oon varmaan teholla kohta:'( Viimeksi oli 15 follia, nyt on varmaan lähemmäs 30. Oon aivan lamaantunu ja voin pahoin kun pelottaa:'( Olo on niin tukala ettei meinaa voida olla. Enää ei edes kiinnosta lopputulos kun oon varma etten ole edes hengissä ensi viikolla. Mä vaan haluun että tää on ohi...

Hei Miimii-75, viitsitkö kertoa, mitä lääkettä käytät ? Minulla myös vatsaongelmia ja kesällä ihoon määrätty kortisoni-kuuri sai vatsan toimimaan todella hyvin ja rauhoittumaan. Jotkut naiset ovat syöneet Prednisonia myös raskaana ollessa.

Miimii:hienoa, hienoa!!! sulla rupee ny sitte rullaamaan asiat taas alamäen jälkeen=) Koska sulla mahtas sitte olla se pas jos kaik menee niinko suunnitelmien mukaan?
Shayna kulta kiva kuulla et oot "hengissä" eläkä turhaan panikoi sitä hyperiä, mulla punktoitiin 36 rakkulaa ja saldo oli sitte sen mukanenkin eli kuten oot huomassa pääsin 4 passiinkin niillä samaisilla soluilla:whistle:Mulla meni se lievä( oli siis vain ja ainoostaan lievä, enemmänkin mun omaa paniikkia) ohi pelkällä levolla ja otin iisisti, veriarvot ei koskaan menny ns hyperin puolelle vaikka olin noilla määrillä ja mun ylivilkkailla munasarjoilla oikeen esimerkki tapaus hyperist.muistat vaan juoda jo ENNEN punkiota ihan sikana vettä( vedin varmaa 3 litraa päiväs) ja lekuri sanokin et se yleensä jo ennalta ehkäsee asiaa.olin itekin sillon paniikissa mutta oikeesti näitten keskustelupalstojen hyperihommat on aika harvinaisia ja lekurit tekee kyllä sen punktion ennen kuin on ns liikaa niitä rakkuloita, ainakin mulla oli niin.millä annostuksella käytät puregonia? vai onko sulla se vai muu? ja hei aattele positiivisesti sun roppa toimii hyvin kun vaste horkuille on noin hyvä, niin lekuri muakin lohdutteli:heart:ja sitäpaitsi enemmänkin on porukoilla folleja ollut ja silti säästyny hyperiltä.toivottavasti jeesas ny tää vähän ees!! taikasana on siis se juominen ja lepo!!!!!!!!
On:täällä taas uneton yö mahakipujen takia lähinnä tuo keltarauhanen kiukuttelee ja mä oon jo ihan varma että ens viikolla ultrassa näkyy vaan tuulimuna!!! ootteko kukaan tietonen et onko tuulimuna yleinenkin näissä hodoissa tms ylipäätänsä??en osaa yhtään olla ilonen, kauhee paniikki vaan päällä.pliis kertokaa jotain positiivista tänne suuntaan!!!
mikäs teillä muilla tytsyillä tilanne? onko kellään mitään uutta ja järisyttävää tapahtunut sitten viimeaikoina ? mielellään positiivisia asioita tietty täällä kuultaisiin:attn:

Mansikkatyttö: Mulla on käytössä Pentasa, otan 1000mg kolmesti vrk:ssa. Nyt reilu kuukauden mennyt tällä annostuksella, oireet hävinneet/helpottaneet, ja tällä myös jatketaan toistaiseksi. Jotkut colitis ulcerosa -potilaat käyttävät ylläpitolääkityksenä koko elämänsä. Kysyin myös kortisonista, jotkut tosiaan syövät sitäkin läpi raskauden suolen kurissa pitämiseksi, kun aattelin että auttais samalla myös alkion kiinnittymisessä mutta ei suositellut, kun tuo Pentasa kerta auttaa, eli ei 'varalta vaan' saa kortisonia käyttää. Tietty jos lapsettomuuslääkäri haluaa sen niin sitten varmaan eri asia.

Siirto olisi vkolla 47-48 kai jos kaikki menee hyvin. Koitahan despe rauhoittua siellä, ei saa stressata, ei tee hyvää teille kummallekaan :) Ja shaynalle kans jaksuja, kyllä se siitä!

Kävin tänään ultrassa, follikkelit kasvaa hitaasti. Vain viisi on kasvanut 14-15mm, 8 on 10mm. Punktio siirrettiin maanantailta torstaille ja siirto olisi maanantaina (8.11). Jännittää kerkiääkö noi pienemmät mukaan. Puregonia pistelen vielä maanantaihin asti. Oletteko te olleet punktion jälkeen kuinka kipeitä? Itse yritän mennä viikonlopuksi töihin, toivottavasti pystyy.

Nyt kun on hetki enemmän aikaa niin pitää aivan sanoa, että jestas sentään! Meidän ketju on kyllä outoja tapahtumia täynnä:O Universumi tekee pilaa meidän kustannuksella! Oon hieman pihalla kaikkien tarkasta tilanteista ja siitä aivan kauhean pahoillani, mutta sen verran lukaisin, että PAAAALJON on kaikkea tapahtunut. Olen yrittänyt pitää mielen tasaisena ja positiivisena ja siksi ollut niin paljon pois täältä, olette kaikki rakkaita, mutta olen itse viime aikoina reagoinut kaikkiin uutisiin niin voimakkaasti. Tuntuu melkein kuin kaikki mitä teille tapahtuu, tapahtuisi itselle. Otan kaiken pahan maailmassa niin raskaasti. En oikein tiedä mistä se johtuu, jotkut tuntosarvet sisälläni ovat herkistyneet, siltä ainakin tuntuu. Mä olen niin pahoillani kaikkien puolesta joilla hoito ei ole mennyt niin kuin piti. Meilläkin 1.IVF oli niin vähällä epäonnistua ja siis epäonnistumisella tarkoitan tässä yhteydessä ettei pääse siirtoon. Sekin oli jo aivan kamalaa. Musertavaa. Tuntui sitten aivan uskomattomalta kun pääsikin piinailemaan ja jo sekin tuntui siunaukselta. Nega sitten vetäisi maton taas jalkojen alta. Mutta me kaikki selvitään! Eikä saakeli luovuteta. Meille ei voi olla pelkkää pskaa varattuna elämässä, sieltä on hyvääkin tulossa!!! Onnea myös onnistuneille täydestä sydämestä, toivottavasti piina palkitaan ja ensi vuonna saatte tuhisevat nyytit syliinne ja sitä ennen uskallatte nauttia möhömahailusta =) Me ei voida tietää tulevaa, joten nautitaan täysillä tästä päivästä, sitä ei meiltä kukaan voi viedä :heart:

Omaa napaa sitten hieman.... hyperiä edelleen odotellessa:headwall: Mutta turha kai pelätä kun on tiedätte-kyllä-mitkä jo housussa, odotellaan ja katsotaan. Punktio oli tänään, nyt on hieman kipeämpi olo kuin viimeksi, mutta huilaillaan ja litkitään vettä niin eiköhän tästä elämä voita. Saatiin huimat 21 munasolua, olen aivan äimänä. Vielä en tosin tiedä oliko kypsiä jne. Viimeksi saatiin 15 joista 13 kypsää, mutta lopussa siis vain 1 hyvä alkio. Silloin oli kauhea pettymys, kun odotukset oli että saadaan vaikka kuinka paljon. Eli en nyt odotakaan mitään mahtavaa alkiosaldoa, vaan rukoilen että edes jokunen noista ponkaisisi ja päästäisiin siirtoon. Nautin nyt kuitenkin tästä uutisesta enkä murehdi tulevasta, se kun on korkeamman kädessä. Ja kun nuo hyvät uutiset omassa elämässä on ollu aika kortilla, niin nautin edes tästä yhdestä. Mitä ikinä huominen sitten tuokaan tullessaan.
Olen nyt kuitenkin sellaisen ihanan positiivisen ajatuksen hankkinut itselle, minkä voimalla aion selvitä kaikesta mitä seuraavat viikot tuo tullessaan. Nimittäin varasimme koiranpennun, jonka saamme kotiin jouluna! Ihanuutta :heart: Toiveissa on tietenkin vielä se suurinkin lahja, jota toivon niin että sydän halkeaa, mutta laskettakoon tämä toiseksi suurimmaksi. Onnen väristyksiä se saa aikaan joka tapauksessa ja aion sen voimalla selvitä synkistä hetkistä!

Haleja ja voimia kaikille, olette ihania :heart:

Viimeksi muokattu:
Wilma: ehkä hyvä että siirsivät sun punktio aikaa, kasvavathan sitten follit ainakin vielä paremmin.Monet sanoo että mitä vähemmän punktoitavaa ni sitä nopeammin toipuu,eli luulisin et jos oot la menossa töihin ni varmaa jo kykenet.tietty aina nii yksilöllistä.panadolit on in ne jeesaa ainakin jos kipuja tulee jälkikäteen!!zemppiä, hyvin se menee:hug:
Shayna : Wautsi mikä määrä folleja sulle saatiin .nyt kaikki varpaat pystyyn et tulee hyvä saldo viel hedelmöittyneitä ja siirtokelposii!!!!Voi ihana joululahja teille tulossa!!! sitten saat ainakin sitä hauvavauvaa( vaikkei tietty korvaa mitään) helliä ja hemmotella yllin kyllin , meillä ainakin koira niin hemmoteltu kaiken tän ns tyhjän sylin takia että oikeen hävettää heh.oikee lellivauva on meijän hauveli.Otan sun ohjeista vaarin ja koitan kans iloita päivä kerrallaan siitä mitä on silläkin hetkellä, huomista kun on turha suunnitella mihinkään suuntaan.Kun luin ton sun kirjotuksen ni tajusin et itekin aina murehdin ihan liikaa ja välillä ihan tyhjästäkin.Mua tää ketju sen sijaan oikeestaan on jeesannut siinä mie ]essä, että oon tajunnu etten oo se yks ja ainoo joka on kamppaillut näiden lapsiasioiden kanssa ja ei tunnu enään niin yksinäiseltä.Sen verran on tää aika kuitenkin arpia jättänyt etten voi ees ajatella tällä hetkellä siirtyväni tuonne ns odottajien puolelle koska ei tunnu yhtään siltä että oisin ees raskaana.Jos tätä karmeeta turvotusta ei ois ni oisin jo varmaan unohtanu koko jutun ja menossa hoitoihin taas heh:headwall:
Lakka:meinaatteko yrittää ny vielä ennen joulua uutta ivf.ää??

kaikki muutkin tulkaahan päivittämään kuulumisia , on jotenkii niin hiljasta täällä:(

Viimeksi muokattu:
Moi!

Lakka: mullakaan ei ole ollut kuukautiskiertoa muutamaan vuoteen. Minun "kierto" laskettiin procrenin käytön mukaan, eli siinä taisi olla piikin ja menopurin pistämisen välissä 18 päivää väliä. Verta ei tullut pisaraakaan, ja ihmettelinkin kun lääkäri ei sanonut yhtikäs mitään kuukautisten alkamisesta. Sanoi vaan että "tänään aloitat piikittelyn" . Ja minä kiltisti aloitin :)

Kivaa kun täälläkin on vaihteeksi positiivisempia uutisia!

Oikein hauskaa viikonloppua! :heart:

Hei kaikki!
Olen käynyt lueskelemassa teidän kuulumisia, mutta ei ole vaan jaksanut kommentoida tai omaakaan tilannetta päivittää. Eihän tästä hyvä seuraa, edelleen seurantalinjalla ollaan, mutta kyllähän jo ihan tavallinen maalistollokin tajuu ettei tää normaalisti etenevä raskaus ole. Huomenna vielä polille ja sit haluan jo itsekin että keskenmenoa nopeutetaan. Ei vaan hermot enää kestä tätä touhua. Ja meillä taitaa käydä "Gabit"... mä en vaan voi sietää silmissäni miehen lapsia entisestä liitosta...ja miehellä ei oo minkäänlaista tilannetajua tällä hetkellä mitä helvettiä mä käyn läpi. Kannan jotain pas.... sisuksissani mikä ei ymmärrä itsekseen lähteä vuotamaan. Mä en vaan jaksa! Töissä olen vielä jaksanut käydä, tykkään työstäni onneksi ja tavallaan tää työ on henkireikä, pois sieltä kotioloista, jossa on niin helvetin rauhatonta ja täys härdelli koko ajan menossa. Eilen illalla sain olla ihan vaan omien lasteni lasteni kanssa rauhassa ja ilta meni hyvin ja mulla oli hyvä olla niiden kanssa kotona. Mutta kun mies tulee siihen lastensa kanssa niin silloin kilahtaa... ja mä en vaan voi sille mitään. Kyllähän tässä on varmasti vielä monet ja isot itkut edessä.

Eintelille onnitteluit hyvistä ultranäkymistä! :flower:

Ihanaa Miimii että PAS:ssin pääsette vihdoin! Johan olet saanutkin sitä odotella..

Toivotaan wilma että ne pienimmätkin ehtisi mukaan ja että mahdollisimman moni olisi kypsiä, kun kerran punktiotakin siirrettiin myöhemmäksi!

Kivan saaliin soluja saitte Shayna! Mulla on peukut tosi korkealla että mahdollisimman moni nyt vielä hedelmöittyisi ja jakaantuisi! Saisitte tällä kertaa "tavaraa" pakkaseen saakka! Onnittelut hauvavauvasta!

Evitalle :hug:

Täällä on vuoto alkanut, eli kaikki tähän mennessä mallillaan! Ensi viikolla (ke) nollaultra ja katsellaan onko kaikki OK pistosten aloittamista varten! Toivotaan, toivotaan!

Mua jotenkin on alkanut kauheasti pelottamaan että kaikki ei mene meilläkään putkeen.. Liikaa kai lukenut täällä epäonnistumisista. Pelkään että vaikka kypsiä soluja saataisiinkin, niin silti ei siirtoon saakka päästä tms.

Mehän ollaan selittämättömiä ja pelkään että tämä ensimmäinen IVF paljastaa jotain, mikä on estänyt raskauden alkamisen. Esim. jokin munasolujen hedelmöityshäiriö jne.

Heippa kaikille! Pikaisesti vaan käväsen... en oo kauheesti jaksanu käydä kommentoimassa, jotenki vaan tympii kaikki, tämäkin... mutta käyn teidän kuulumisia kuitenkin joka päivä lueskelemassa.

evita: Eipä taas oikein sanoja löydy lohduttamaan, joten :hug:

Miimii: Hienoa, että pääsette taas tositoimiin! Mähän sanoin, että kyllä se siitä vielä iloks muuttuu! :heart: Paljon tsemppiä!

Eina: Me mennään sitten ihan samoissa! :) Paitsi että mulla ei kyl oo vuoto alkanu... millonkohan sen piti alkaa ton pistoksen jälkee? :O Kun sumuissahan se oli niin, että viikko- kaks alotuksesta, eikö? Mutta ultrapäivä mulla myös ke! Pidetään toisillemme sitte peukkuja :D Ja ihan samat on pelot täälläkin, kun selittämättömiä ollaan! Mitä jos YKSIKÄÄN munis ei oo hedelmöittymiskelponen tai jotain muuta kauheeta?? :headwall: Toisaalta taas on sellanen olo, että ainakin saadaan vihdoin jotain lisätietoa asiasta. Ja jotenkin toivon, että mulla ne röörit ois tukossa, ja kaikki muuten kunnossa... no, pian ollaan viisaampia :) Eikö sua sitten yhtään helpota se, että sulla jo yksi lapsi on, että kaiken pitäis siis toimia normaalisti, ettei ainakaa mitään ihan totaalista hedelmättömyyttä voi olla kyseessä? Tsemppiä meille molemmille! :heart:

Onko meidän Gabi nyt ihan kokonaan kadonnu? :(

Pakko hehkuttaa: Mulla alkoi tänään menkat!!??=) Viikko vasta punktiosta ja nyt jo alkovat. No eihän mulla keltarauhashormoonia ollu ees käytössä, kun raskaus ei ollu ees teoriassa mahdollista. Nyt sit huomenna soittelen lääkärille ja todennäköisesti ehitään joulukuussa tehä vielä toinen IVF :)

Shayna, ihan hirmuisesti toivotaan, että pääsette siirtoon ja pääsette pii-pii-piinailemaan, iso hali sulle, ihana kun susta kuulee :)

Evita, sulle tosi paljon jaksamista! Kuulostaa siltä, että ei oikein meinaa teillä löytyä miehen kanssa yhteistä aikaa surra ja käydä läpi tätä nykyistä tilannetta.. (joka on jostain niiin syvältä, kun ei tiiä, että missä on vika) Voi, toivon niin sulle voimia! Tää on jo valmiiks ehkä mahdoton ehdotus, mutta pääsisittekö miehen kaa mitenkään vaikka jonneki viikonloppuhotellireissulle olemaan ihan kaksin? Jotenki aattelisin, että tartteisitte sitä, toisianne, lähellä oloa. iso hali :hug:

Lakka, huippua, jos vielä ennen joulua pääsette tositoimiin! :)

Ja kaikille muillekin tasapuolisesti :hug:
Olen ja elän hengessä mukana!

Gabi :hug:

Voimia sinulle jaksaa elämässä eteenpäin, vaikka nyt tuntuu hirveältä.
Meilläkin itse asiassa yhtä pitkä yritysaika kuin teillä ja eropapereita laitettiin jossain vaiheessa. Kuukauden erillään asuminen sai kuitenkin miehen tsemppaamaan taas. Toivottavasti teilläkin asiat vielä selkiytyvät.

Viimeksi muokattu:
Voi Gabi:'( olen todella pahoillani teidän puolesta.Elämä on niin julmaa ja koettelee välillä ihan liian kovaa.Voimia lähetän ja rutistan kovaa:hug:

Evitalle myös iso halaus:hug:,elätte tekin nyt tosi vaikeita aikoja ja toivon niin,että teilläkin asiat järjestyisi vielä parhainpäin.

Muille myös jaksamisia omiin vaiheisiinne :heart:

Täällä ollaan kanssa ihan mielettömän pahoillaan teidän kummankin puolesta Gabi ja Evita, halauksia ja voimia ja ennen kaikkea uskoa positiivisempaan huomiseen.ihmiset jotka eivät joudu käymään läpi näitä lapsettomuushoitoja kaikkine paskoineen päivineen eivät ikinä voi ymmärtää miten koetuksella suhde on.Éi ole kyse vaan siitä lapsen hankinnasta ja sen yrityksestä vaan jokainen päivä keskellä näitä hoitoja on jo sinällään suuri kriisi ennenkaikkea parisuhteelle.
Koittakaa tytöt jaksaa ja ootte mun mielessä kummatkin, Gabi:kaikkea hyvää sulle ja koita jaksaa uskoa parempaan tulevaan, vaikka vaikeaa onkin:'(

Gabi :hug: Olen niin pahoillani. En edes tiedä mitä sanoa. Olet tärkeä ja ihana ihminen, enkä ikipäivänä olisi halunnut tällaista tapahtuvan. Tuntuu niin musertavalta puolestasi, voisimpa tehdä jotain enemmän. Toivon, ettet kamalista kolhuista huolimatta hukkaa itseäsi, vaikka nyt on kaikki oikeus lamaantua. Minua itseä usein lohduttaa A-M Kaskisen runo, ja laitan sen tähän siinä toivossa, että edes sekunnin ajan sinulle tulisi parempi olo :heart:

"Kerran vielä merkityksen saavat
kaikki itkut, kaikki lyödyt haavat!
Aika kutoo suurta salaisuutta:
kivun kautta Jumala luo uutta.
Mikään vaihe ei voi mennä hukkaan,
kyyneleetkin puhkeavat kukkaan.
Vaikkei silmä vielä nähdä saata:
tuskakin on toivon kasvumaata."

Me ollaan silti täällä sua varten. Jos yhtään tuntuu, että tarvitset, niin me ollaan täällä :heart:

kielo Täällähän minä =) Olet ajatuksissani tosi usein ja harmittaa kun olen ollut niin vetäytynyt. Olet tärkeä ja ihana kun jaksat tsempata meitä, se merkitsee ainakin minulle tosi paljon :heart:
Sera ja Eina ihana kun menette niin yhtä matkaa :heart: Nuo pelot on niin tuttuja, mutta sanon nyt teille, mitä yksi viisas ystäväni sanoi minulle muutama viikko sitten =) Tämä on vuoristorata. Miksi kankeana täristen ja silmät kiinni pitäisi kiinni kaiteesta, kun voi nostaa kädet ilmaan ja antaa tuulen puhaltaa hiuksissa =) Minua ajatus on auttanut jaksamaan aivan valtavasti. Koska se on niin totta. Nyt tytöt kädet ilmaan vaan ja katsotaan mitä tapahtuu, nautitaan hetkestä eikä murehdita sellaisista mihin ei voida vaikuttaa :heart: Ja sitä paitsi mä olen varma, että kaikki menee hyvin!
lakka Aivan loistavaa :hug: Mitä vähemmän odottelua, sen ihanampaa!! Ja sen halvempaa myös, kun saatte maksukaton paukkumaan =)
Miimii En ole vielä ehtinyt sanoa, kuinka valtavan onnellinen olen, että toivo on tullut teidän nurkille kyläilemään :heart: Aivan kertakaikkisen ihanaa, kaikki vielä kääntyy hyväksi, saatpa nähdä :heart:

Gabi ja evita :hug: Mitkään sanat ei varmasti nyt lohduta.

shayna: Maksukatto on paukkunu jo keväällä, joten ilmasilla lääkkeillä ollaan menty pidemmän aikaan.

Tänäänlääkäri soitti ja meen sit huomenna tarkistusultraan:O Jos munasarjat on rauhottunu ja tilanne ok, niin alotetaan samantien clomit ja sit perään menopurit. Toka ivf tulis sit näin nopeella aikataululla....

Yhteistyössä