huhhuh
Etkö itse nyt mene hieman asian vierestä? Kysehän oli vauvoista/pienistä lapsista. Ne kaikki saman perheen 8 tuskin ovat kaikki imeväis-tai taaperoikäisiä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On oikeasti PAKKO hokea, kun jatkuvalla syötöllä kommentoidaan johónkin IHAN muuhun kuin itse aloitukseen / kysymykseen.Alkuperäinen kirjoittaja afis:Hoet muille, että LUKEKAA, mutta itse sivuutat kokonaan kaikki syyt mitä sinulle esitetään.
Lapset otetaan mukaan koska he ovat osa elämää eikä heitä nakata aina hoitoon silloin kun olisi muuta tekemistä. Ideana on, että lapset tuntisivat olevansa osa perhettä ja yhteisöä. Jos he kulkevat pienestä asti mukana, he todennäköisemmin osaavat isompina käyttäytyä tulevissa tilaisuuksissa.
Ihan yksi lysti onko haudattava läheinen vai kaukaisempi. Yleensä jos vanhemmat kutsutaan tämänkaltaisiin tilaisuuksiin, kannattaa olettaa, että he tulevat perheensä kanssa ellei ole erikseen perustellusta syystä pyydetty jättämään lapsia kotiin.
Taas vääristelet ja vihjailet; "eikä heitä nakata aina hoitoon silloin kun olisi muuta tekemistä"..Kuka näin on tehnyt tai sanonut tekevänsä? Onko hautajaisia joka viikko?
YLEENSÄ hautajaisten rajakin on vedettävä johonkin, KAIKKIA ei voida millään kutsua, ihan rahakysymyskin se jo on...Mutta tottakai itsekkäät mammat ajattelevat, että syötetään siellä nyt Takkusten rahoilla kaikki 8 lasta...