Mä olen jo suunnitellut omani aika pitkälle, en halua jättää sitä taakkaa läheisilleni, mutta haluan että heille jää hyvä mieli siitä että minä olen poissaAlkuperäinen kirjoittaja elämä jatkuu:Kuulostaa hyvältä. Mä olen ajatellut että olisi mukava suunnitella omat hautajaiset jo valmiiksi niin ei tarvitse sitten jäljelle jääneiden mahdollisesti surutyötään tekevien ruveta kaikkea järjestämään. Luulen että elämme mieheni kanssa vielä pitkän tovin (tätähän ei tietenkään koskaan tiedä ), joten joskus 70+ vuotiaana vois kävellä käsi kädessä hautaustoimistoon ja sopia kaikki hommat valmiiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Seanna:Tähän on pakko heittää oma kommentti, joka ei sitten millään tavalla vastaa ketjun kysymykseen...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hautajaiset ovat ennenkaikkea tilaisuus, jossa ihminen saatetaan haudan lepoon ja sen jälkeen häntä lämmöllä muistellaan. Hiljainen tilaisuus.
Ei mitkään häät, joissa tanssitaan ja riemuitaan ja tangotaan pöydillä.
Mä en halua itkuvirsi- hautajaisia itselleni. Tossa joku aika sitten eräs vanhempi mies menehtyi ja hänen hautajaisissaan oli tanssiaiset, boolia ja kunnon pippalot. Mä päätin et minäkin haluan sellaiset hautajaiset, missä juhlitaan sitä että minä elin x-määrän vuosia