Alkuperäinen kirjoittaja -Lyydia-:
Haluaisin todella tietää, mistä sen Sielunveljen tunnistaa. Minusta kun useimmiten näyttää siltä, että siinä vaan peitellään petosta puolisoa kohtaan ja yritetään saada jokin oikeus pettämiselle vetoamalla sielunveljeyteen.
Ja yks toinen juttu, täällä kirjoitellaan, että me( tai minä) rakastetaan niin kovasti, yli kaiken. Ihanko totta? Minkäslaista se tunne oikein on ja mitä se saa teidät tekemään?
Muistaakseni on olemassa suomalainen bändi nimeltään Sielun veljet. Kannattaa googlettaa netistä bändin keikkakiertue. Siellä niitä veljiä sitten voi kuunnella eikä ole huono omatunto salasuhteesta.
Kristallipallopalstalla sielunkumppanuus on tuttu puheenaihe. Ehkä olen pikkusieluinen, mutta en usko sielunkumppanuuteen.
Ihmisellä on sosiaalinen tilaus rakastumiseen. Jotkut rakastuvat vain rakastumisen takia.
Muistan aina hullunkurisen tilanteen. Olen siitä ehkä joskus kirjoitellut Ellien palstoilla.
Mies sekosi ja vaihtoi maisemaa. Sitten koitti elatusmaksujen neuvottelupäivä.
Sosiaalivirkailija kysyi mieheltä miten paljon hän suostuu maksamaan elatusmaksua.
Vastaus oli, että ei yhtään. Sitten hän jatkoi samaan syssyyn "voi että minä olen rakastunut." Kohdetta hän ei ilmoittanut. Joku Kallion ruusu kai se oli lähikuppilasta.
Miehen silmät muljahtelivat päässä ja menivät ristiin kuin piirretyissä elokuvissa.
Minua sieppasi, mutta en kommentoinut asiaa. Jatkoimme neuvottelua ja vihdoin viimein päädyimme pitkin hampain minimielatusmaksuun.
Voi kun minäkin rakastuisin oikein rikkaaseen mieheen. Kulkisin silmät ristissä ja toitottaisin sielunkumppanuutta kylillä, toreilla ja ihan joka tuutissa.
Olen taas rahallisesti tiukilla. Jälkikasvu lähetti tekstiviestin. Täällä töissä on tylsää ja palkka on niin pieni. Ensi viikolla en tule enää tänne. Laita minulle 10 euroa tilille.
Vastasin siihen. Kai niitä töitä löytyy jostakin muualta. Laitan 10 euroa tulemaan.
Jos uskoisin rakastumiseen, kirjoittaisin rakkausromaaneja sielunkumppanuudesta.
Mutta hörhönä en usko tuollaiseen höpötykseen.
Ihmisillä on vain liikaa aikaa. Johonkin se energia on laitettava.
Ellien Kahvitunnilla on hauska viestiketju. Kerroin siellä eilisen kotimatkan tunnelmat.
Ehkä olisi sittenkin kannattanut kerätä ne pullot talteen. Kai sielunkumppanuutta on monenlaista. Tämä on niin laaja aihe, että jätetään sen pohtiminen Sielun veljet bändille.
Makuja on monenlaisia. Nightwish bändin uuden solistin taidoista ollaan monta mieltä.
Jokainen laulaa äänellään. Laulujen aiheet olivat vähissä, jos kaikki olisivat superrealisteja.