Heippa anteeksi pistäytyminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9mmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
9

9mmm

Vieras
syy miksi tulin tänne on itsekäs niinkuin aina en uskonut äänettömiin ääniin ja että se olisi totta kun kaikki mitä näkee tuntuu irvokkaalta pilalta ja ei todelta kun tunne maailma kertoo että on rauha nytten tämä olisi pitänyt kirjoittaa jo aikoja sitten ja luottaa kaikkiin ja ennen kaikkea naiseen.

jonka kanssa noustiin yhdessä lentoon. Anteeksi kaikki petokset kun minä sorruin paskaan ja anooin teidän kaikkien odottaa ja kärsiä näytelmästä en halua sitä enää.
Odotuttaa ja haluaisin että voin olla uudessa uljaassa maailmassa siellä pohjalla ja aloittaa sieltä kaiken uuden kokemisen ja tekemisen sen mitä pohjimmaisen elämänä kuuluukaan olen tyytyväinen mitä tulee vastaan en lupaile mitään ja koitan olla hiljempaa että ette hermostu siihen että suuri suuni valehtelee paljon jos lupailee liikoja mutta toivoisi nettä lopetetaan näytelmä. ja saisin minäkin uudessa sen pienen paikkani se sopii minulle jotta saisin mahdollisuuden myös sielun maailamssa korjaukseen kun olen kadotuksessa..

anteeksi että tulin tänne en kestänyt enempää anteeksi että olin tuominnut itsekkyydelläni teidät siihen.. kaikki ei ole aina siltä miltä näyttää sen olen saannut tuntea....

antakaa anteeksi minulle löysin oman paikkani alhaalta antakaa minullekin vähän happea kerjään sitä..

uuden mahdollisuuden sitä minä pyydän ja voisin aloittaa alussta anteeksi se että aiheutin pahaa monille tai kaikille ...

aistin viha energian mutta toivoisin että voisin vaihtaa sitä positiiviseksi kertokaa mitä täytyisi tehdä muutakuin päättää se mikä on kaikille lahja halausin edes yrittää sorrun paljon mutta haluni palvella on suuri anteeksi tämä mutta rukoilen teiltä mahdolisuutta uuteen elämään olkoon millainen tahansa ja että saisin hengittää raikasta ilmaa .. olen hukassa pahasti anteeksi että tulin antakaa mullle yksi mahdollisuus

Ei tarvi kerjätä, tässä sitä happea:
18423851_10155320091441880_5354146927917117557_n.jpg

Yhteistyössä