Pyydän anteeksi!......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sä oot niin kiltti:), pakko myönnä, että minunkin mies ei halua suomalaista naista juuri tään takia, jooko liian vakavia tai vihaisia kaikille, no on muitakin syitä, vaikka ei kaikki mutta monet, käyttäytyminen persestä ja netin kauttaa purkkaa oma vihaa saa kun ei kasvoille voi sanoa

Sä oot oikeassa!!! Suomalaiset naiset on USEIN erittäin v-mäisiä. Olen kuullut monen ulkomaisen miehen suusta saman!

Itse olen kyllä suomalainen, mutta tiedän että harvassa maassa äidit on toisilleen yhtä inhottavia. Enkä tarkoita palstakäyttäytymistä vaan ihan irl!

(rajoita kuitenkin venakko sun juttuja vähän, niin kaikki pysyy tyytyväisinä! vähän vähemmän aloituksia.)

Musta ap:n aloitukset on ihan kivoja. :) Täytyykö kaikkea aina niin vakavasti ottaa, kai joskus voi jutella kevyemmistä aiheista? Enkä mä ainakaan ajattele, että se tarkoittaisi vaatteiden yms. olevan ap:n koko elämä, jos tykkää niistä jutella.

Missä ne käytöstavat on? Jos ap nyt on omanlaisensa höpsö, niin mitä te olette tuollaisilla tavoillanne ketään kritisomaan? Hyi ja hävetkää aikuiset (?) naiset.

Tuossa osuit kyllä nappiin, Milanna. Täällä ainakin tuntuu ihmiset olevan joko liian vakavia tai vihaisia kaikille, osa molempia.

Miksi me ollaan niin vihaisia koko ajan? Tosi pysäyttävä ajatus. Me ollaan koko ajan täällä vihaisia. Mikä mättää?

Näinpä ja yleensä kun avaan suu ja sanon suoraan niin mua haukkutaan, myös tuntu ettei suomalaisista saa sanoa mitään, mutta venäläisiä saa huoritella niin paljon kun halua ja kuka on vielä narsisti tässä tapauksessa, esim. minäkö?, niin kuin mua kutsutaan

Milanna, sanon suoraan sen, että sun ja mun maailmat on niin erilaiset, että tuskin monessa asiassa meidän mielipiteet kohtaisivat. Sulla on paljon sellaisia aloituksia, jotka ei henk. koht. mua kiinnosta lainkaan. Jätän silti kommentoimatta, enkä sua haukkuisi.

Se nimittely ym. on sellaista mitä en voi ymmärtää. Todellakin noloa aikuisilta naisilta. Eli: Vaikka en pidä sun kirjoituksista, en koe tarvetta sua alkaa haukkumaan. Juuri siksi, että tämä on kaukana irl- elämästä. En tiedä ymmärsikö kukaan mitä tarkoitan? :D

Ei tarvii pyytää anteeks, et ole ketään loukannut! :) Monilla olis syytä pyytää SULTA anteeks!!! Sua on kohdeltu törkeästi ja vaan siks koska uskallat olla erilainen. Ole rohkeasti oma ittes! Kunhan muistat lapsistas huolehtia! :)

Näinpä ja yleensä kun avaan suu ja sanon suoraan niin mua haukkutaan, myös tuntu ettei suomalaisista saa sanoa mitään, mutta venäläisiä saa huoritella niin paljon kun halua ja kuka on vielä narsisti tässä tapauksessa, esim. minäkö?, niin kuin mua kutsutaan

Toikin on ihan totta. Suomalaisilla on alhainen itsetunto , ja itseään ei saa kehua.
Mutta sun jutut on kyllä pikkusen narsistisia, sitä mieltä olen minäkin,sen myönnän.

mitä välii kuin monta alotusta tekee päivässä? kuitenkin te kaikki janoatte lukea näitä savannan juttuja ja sitten haukutte joka ketjussa. sitten itkette että milloin se palaa kun saa bannit.. ihme menoa. tää on kuitenkin keskustelufoorumi jonne saa kirjottaa just niin paljon ku haluaa. ei varmaan tarvii avata sen alotuksia jos ne niin häiritsee?

Kyllä mielestäni Venakon pitäisi mennä sinne rajan taakse. 13.3. on talvisodan päättymispäivä, mutta sitähän te tampiot ette tiedä.

Jos ryssät olisivat päässeet Suomen valloittamaan niin ette te kantturat palstailisi tässä vaan järsisitte paleltuneita perunoita Siperiassa.

[QUOTE="vieras";23284780]Kyllä mielestäni Venakon pitäisi mennä sinne rajan taakse. 13.3. on talvisodan päättymispäivä, mutta sitähän te tampiot ette tiedä.

Jos ryssät olisivat päässeet Suomen valloittamaan niin ette te kantturat palstailisi tässä vaan järsisitte paleltuneita perunoita Siperiassa.[/QUOTE]

Suus kiinni! Se mikä oli silloin, oli silloin ja mikä on nyt, on nyt. Sotia syttyy kun ihmiset käyttäytyy toisistaan piittaamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja Veteraanin jälkeläinen;23284814:
Suus kiinni! Se mikä oli silloin, oli silloin ja mikä on nyt, on nyt. Sotia syttyy kun ihmiset käyttäytyy toisistaan piittaamatta.
Enpä sulje suutani. Hieman kunnioitusta veteraaneille. Et sinäkään olisi ilman heitä ylensyönyt läski.

[QUOTE="vieras";23284837]Enpä sulje suutani. Hieman kunnioitusta veteraaneille. Et sinäkään olisi ilman heitä ylensyönyt läski.[/QUOTE]

Tuollako tyylillä ja käytöksellä sinä heitä kunnioitat? Vähänpä olet oppinut. Suosittelen, että keskustelet veteraanien kanssa, ennen kun heidän puolestaan huutelet. Saatat yllättyä. Tai lue kirjoja, elämänkertoja. Lue vaikkapa Adolf Ehrnroothista ja opettele käyttäytymään. Kunnia tarkoittaa jotain ihan muuta kuin suun pieksämistä.

"Ei koskaan enää yksin"

Nää sun jutut.. sori vaan Milanna, on vailla minkäänlaista todellisuuspohjaa... Mä kuvittelisin, että jos olisin miljonäärin vaimo/avokki niin mua kiinnostais paljon muut jutut kun istua koneella ja palstailla jossain hemmetin kaksplussa kehuskelemassa mitä mikäkin tuote taas on maksanut... Susta ei oikeesti ota selvää oletko lintu vai kala, eli puhutko totta vai onko kaikki fiktiota...

sä oot niin kiltti:), pakko myönnä, että minunkin mies ei halua suomalaista naista juuri tään takia, jooko liian vakavia tai vihaisia kaikille, no on muitakin syitä, vaikka ei kaikki mutta monet, käyttäytyminen persestä ja netin kauttaa purkkaa oma vihaa saa kun ei kasvoille voi sanoa

Kylläpä teillä on suppea näkemys suomalaisista naisista. Meitä on moneksi, kuten myös niitä suomalaisia miehiä. Minusta sun käyttäytyminen on perseestä, sorry vaan.

Minä en tarvitse alkoholia pitääkseni hauskaa, nauru raikaa monta kertaa päivässä, ja huumori on keino myös jaksaa. Lisäksi mulle on sanottu, että mun naurusta kuulee, että se tulee sydämestä. Eli en oo todellakaan vakava, enkä vihainen kenellekään. Miksi ihmeessä olisin.

Mutta ei, en todellakaan halausi sun elämääsi, en edes pientä osaa siitä. Katsos se ero on minussa ja sinussa selkeästi, että minä tulen toimeen myös omillani, en tarvitse miestä elättämään itseäni ja tuomaan taloudellista turvaa. Mulla on mies, koska häntä rakastan, koska haluan jakaa elämäni ja erityisesti arjen hänen kanssaan. Koska voin luottaa siihen, että hän on vierelläni vaikka rypistyn, koska hänelle on pintaakin tärkeämpää se, mitä löytyy sydämestä ja myös se, että hän pystyy keskustelemaan myös työasioista kanssani.

Jos esim. kaikki ne alkoholin nauttimiskerrat josta mainitset ovat totta, tai ne kerrat kun lapsesi ovat hoidossa. Niin niistä 99 prosenttia on mun mielestä liikaa. Jos elämän ilo ei tule kuin siitä materiasta, bailaamisesta ja hienostelusta, niin musta on jotain tosi pahasti pielessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Veteraanin jälkeläinen;23284887:
Tuollako tyylillä ja käytöksellä sinä heitä kunnioitat? Vähänpä olet oppinut. Suosittelen, että keskustelet veteraanien kanssa, ennen kun heidän puolestaan huutelet. Saatat yllättyä. Tai lue kirjoja, elämänkertoja. Lue vaikkapa Adolf Ehrnroothista ja opettele käyttäytymään. Kunnia tarkoittaa jotain ihan muuta kuin suun pieksämistä.

"Ei koskaan enää yksin"
En yleensä muuta luekaan kuin elämäkertoja.. laidasta laitaan.

Joskus vaan lipsuu, kun lukee näiden oppimattomien nuorten (?) juttuja. Suuresti kunnioittamani edesmennyt pappani kävi sodan.

Tee vähemmän aloituksia. Laita kaikki sun söhellykset samaan nippuun ja jauhakaa kaikki halukkaat siinä, mut älä saastuta palstaa sun provo-otsikoilla. Sä oot kuin rikkaruoho.

[QUOTE="vieras";23285035]En yleensä muuta luekaan kuin elämäkertoja.. laidasta laitaan.

Joskus vaan lipsuu, kun lukee näiden oppimattomien nuorten (?) juttuja. Suuresti kunnioittamani edesmennyt pappani kävi sodan.[/QUOTE]

Kyllä sulla lipsuu, mutta muita on turha syyttää. Jokainen seisoo omien sanojensa takana ja aikuinen valitsee myös sanansa. Nimittelet, oletat ja käyttäydyt asiattomasti. Haukut oppimattomaksi nuoriksi ihmisiä tällä foorumilla, käytät rasistisia ilmaisuja ja käyttäydyt itse kuin kakara. Minua haukuit ylisyöneeksi läskiksi. Käytät ylilyöviä raflaavia ilmaistuita kuten syödä jäätynyttä perunaa Siperiassa ja kohteena on nuori, Suomessa asuva venäläissyntyinen nainen.

Suomalaisethan tekivät sodassa natsien, siis monin kerroin globaalisti tuomitun kansanyhteisön kanssa sotilaallisen liittouman, joka aiheutti sen, että puoli eurooppaa julisti sodan meitä vastaan. ME olimme viimeisimmässä maailmansodassa niiden pahojen kanssa liittoumassa kun taas mainitsemasi ryssät liittoutuivat euroopan vapauttajien kanssa. Tämän me suomalaiset kovin mielellämme unohdamme kun puhutaan sodistamme. Kunnia ja sota on kovin hatara yhdistelmä. Häpeä ja kunnia on yksilöissä, ei kansakunnissa. Joskus joudutaan tekemään likaisia päätöksiä oman edun nimissä, kuten mekin, mutta kunniakast se ei ole.

Sinun pappasi kävi sodan, niin minunkin, molemmat. Toinen heistä kaatui. Olen (oppimattomasta ja nuoresta 43v iästäni huolimatta) oppinut heiltä kunnioitusta täysin eri tavalla, miten sinä sen näet. Sodasta selvinnyt, nyt jo edesmennyt vaarini toimi sodan jälkeen kansainvälisissä tehtävissä aina eläkeikäänsä saakka ja sen jälkeenkin kunniatehtävissä. Olen häneltä ja työnikin puolesta tavannut lukuisia suomalaisia ja ulkomaalaisia veteraaneja. Heidän viestinsä meille kaikkien sotamuistojensakaan jälkeen ei suinkaan ole sinun ilmaisemasi "kunnia" tai muiden kansojen halveeraaminen vaan rauha ja ihmiselämän kunnioittaminen ihmisen piirtämien rajojen ulkopuolellakin.

En voi mitenkään ymmärtää, että käyttäydyt kuten käyttäydyt ja puhut kunniasta, oppineisuudesta. Kohdallasi ainakaan oppi ei ole mennyt perille, näin voin sanoa ja käytöstavoissa ne alkeellisimmat perusasiat katoavat pullistelun tieltä. Hienoa, että luet. Opi lukemasi arvo ja edusta sitä mitä peräänkuulutat, niin siitä on hyötyä kaikille - myös itsellesi.

Terveisin se 43 vuotta täyttänyt 52kg painava ylisyönyt läski.

[QUOTE="vieras";23285035]En yleensä muuta luekaan kuin elämäkertoja.. laidasta laitaan.

Joskus vaan lipsuu, kun lukee näiden oppimattomien nuorten (?) juttuja. Suuresti kunnioittamani edesmennyt pappani kävi sodan.[/QUOTE]

Ja ajattelit sitten tulla näyttämään miten homma hoidetaan asiallisesti? Sääli ettei pappasi "ampunut tyhjillä" kun mummosi tapasi.

Yhteistyössä