H
hillahippo
Vieras
Yritystä takana 3 vuotta ja ehkä noin puoli vuotta olen ollut luovutus asenteella ettei tästä mitään tule, mutta nyt tekisi taas mieli alkaa yrittämään kunnolla. cb:n ovulaatiotstejä olen käyttänyt varmaan lähemmäs 1,5 vuotta ja seksiä harrastettu siis otollisempaan aikaan mutta se ei taida meidän tapauksessa riittää. Inseminaatiot ja clomifenit kokeiltu. Mies ei halua lähteä kokeilemaan IVF:ää joten se on poislaskuista.
Kotikonsteista olen kokeillut:
-Syön Multitabs raskausvitamiineja, sinkkiä, helokkiöljykapseleita ja pellavansiemenöljyä kokoajan.
-Greippimehua ja maccajauhetta on kokeiltu.
-Kokeilin muutamassa kierrossa, että otin ovulaation jälkeen lasillisen punaviiniä illassa.
-Ollaan kokeiltu kiinalaista akupunktiota.
-On kokeiltu seksiä joka päivä ja jokatoinen päivä, olen makoillut seksin jälkeen paikoillaan.
- Ollaan "unohdettu" asia kokonaan eli esim. viimeiset puolivuotta olen ollut luovuttaja fiiliksellä/ en ole takuulla stressannut asialla.
- Kumpikaan meistä ei tupakoi, emme ole yli- tai alipainoisia (minun BMI 22), liikuntaa tulee harrastettua noin 3 kertaa viikossa ja muutenkin mielestäni meillä on suht terveelliset elämäntavat.
Lapsettomuustutkimuksissa ei muta vikaa löytynyt kuin minun alhainen keltarauhashormonin toiminta (menkat alkaa aina noin 9 päivää ovulaatiosta) ja on paljon kiertoja joissa munasolu ei irtoa vaikka kasvaakin.
Nyt siis lisää kotikonsteja joilla raskaaksi tulemista voisi edistää
Ikää meillä 29 kummallakin ja aikaisempia lapsia ei ole. Ikinä en ole saanut edes mahdollisuutta, että miettisin kannattaako jo tehdä raskaustesti.
Kotikonsteista olen kokeillut:
-Syön Multitabs raskausvitamiineja, sinkkiä, helokkiöljykapseleita ja pellavansiemenöljyä kokoajan.
-Greippimehua ja maccajauhetta on kokeiltu.
-Kokeilin muutamassa kierrossa, että otin ovulaation jälkeen lasillisen punaviiniä illassa.
-Ollaan kokeiltu kiinalaista akupunktiota.
-On kokeiltu seksiä joka päivä ja jokatoinen päivä, olen makoillut seksin jälkeen paikoillaan.
- Ollaan "unohdettu" asia kokonaan eli esim. viimeiset puolivuotta olen ollut luovuttaja fiiliksellä/ en ole takuulla stressannut asialla.
- Kumpikaan meistä ei tupakoi, emme ole yli- tai alipainoisia (minun BMI 22), liikuntaa tulee harrastettua noin 3 kertaa viikossa ja muutenkin mielestäni meillä on suht terveelliset elämäntavat.
Lapsettomuustutkimuksissa ei muta vikaa löytynyt kuin minun alhainen keltarauhashormonin toiminta (menkat alkaa aina noin 9 päivää ovulaatiosta) ja on paljon kiertoja joissa munasolu ei irtoa vaikka kasvaakin.
Nyt siis lisää kotikonsteja joilla raskaaksi tulemista voisi edistää