U
ugugybuy
Vieras
Kaksi viikkoa sitten tapahtui jonkinlainen kännisekoilu tutun miehen kanssa. Miehellä ei aluksi meinannut ottaa eteen joko humalatilan, väsymyksen tai jännityksen vuoksi mutta hän kuitenkin täysin yllättäen laukesi, vaikka hänellä oli lähes veltto kulli. Tämän jälkeen hän sai välittömästi täyden stondiksen ja yritti työntyä ilman kumia mun sisään. Hänen spermasta kostea kalunsa käväisi ehkä 4cm mun sisällä, mutta homma ei ottanut onnistuakseen jonkun asentosäätämisen takia. Käännyin toisin päin, hänen kosketellessaan itseään, jolloin hän laukesi uudelleen rinnoilleni. Siis totaalisen nolo jurripano...
Anyway, hänen spermasta kostea kullinsa käväisi vain kerran n. 4cm sisälläni ja siinä kaikki. Siitä noin viikon päästä rintani alkoivat särkeä todella paljon samalla tavalla, kun olin ekan kerran raskaana (mikä johti aborttiin). Turvotuskipua on jatkunut nyt kaksi viikkoa. Mitä olette mieltä, eihän noin pienestä voi tulla raskaaksi? En ole tehnyt raksaustestiä, koska olen täysin peeaa tällä hetkellä.
Anyway, hänen spermasta kostea kullinsa käväisi vain kerran n. 4cm sisälläni ja siinä kaikki. Siitä noin viikon päästä rintani alkoivat särkeä todella paljon samalla tavalla, kun olin ekan kerran raskaana (mikä johti aborttiin). Turvotuskipua on jatkunut nyt kaksi viikkoa. Mitä olette mieltä, eihän noin pienestä voi tulla raskaaksi? En ole tehnyt raksaustestiä, koska olen täysin peeaa tällä hetkellä.