Kertokaa parhaimmat kotikonstit tulla nopeammin raskaaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hillahippo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiedä keneltä niitä teroluteja voisi vielä pyytää, ehkä pitäisi mennä johonkin muuhun kaupunkiin gynelle. kotikaupungissani on kaksi yksityistä lääkäriasemaa ja kummassakin olen käynyt (ennen lapsettomuustutkimuksia) ja ihmetellyt kun menkkani alkavat, alkoivat siis silloin 7-9 päivää ovulaatiosta ja kysynyt olisiko teroluteista tai vastaavista hyötyä. Silloin toinen sanoi, että yritystä on niin vähän vasta takana ettei mitään kannata vielä tehdä. Tuolloin siis yritystä takana aikatarkkaan vuosi. Toinen gynekologi oli jo eläkkeellä oleva ja vähän ehkä omasta mielestäni "höpsähtänyt" tai ainakin vanhoja käsityksiä omaava joka sanoi, että viikko riittää ihan hyvin koska alkio kiinnittyy viikossa. Lapsettomuuspolille ei siis ole enää käyntejä koska hoidot on lopetettu. En siis kehtaisi taas mennä saman ongelman kanssa samoille gynekologeille kun tuli sellainen olo, että olen vain rasittava asiakas joka vaatii jotain mitä ei oikeasti tarvitse.

No tuossa ei ole mitään kehtaamista. Olettehan yrittäneet jo 3 vuotta! Tuossa välissä on ollut kuitenkin 2 vuotta yritystä tuloksetta ja sama ongelma on ja pysyy. Joskus vaan itse pitää sinnikkäästi vaatia, että asiat lähtee eteenpäin.

Julkisella ollaan oltu muuten hoidoissa mutta "perus käynneillä" olen käynyt yksityisellä kun löytyy kaupungista jossa asutaan. Lapsettommuspolille taas matkaa noin 70 km. Siksi kyselen kotikonsteja kun tuntuu, että lääkäreillä ei ole enää mitään keinoja auttaa koska mieheni ei halua hoitoja jatkaa.

Tuossahan se menee niin, ettei miehen tarvitse sitä spermaakaan antaa kun kerran/keräys (jos vaan on ok. laatuista, mitä teillä varmasti on kun olette niitä inssejäkin "saaneet"), kun siitä saadaan usein jo monta munasolua hedelmöitettyä, jotka sitten pakastetaan seuraavia siirtoja varten. Eli sinänsä ivf on miehelle helpompikin kuin inseminaatio. Inseminaatio on vielä sen verran tyyristä touhua, että tekevät kyllä kaikkensa että siirrot onnistuisivat, eikä se ollut ihan niin liukuhihnatouhua kuin inssi. Minullekin (tämä plus) siirto tehtiin julkisella lauantaina!!! Miehenhän ei tarvitse edes olla mukana siirroissa ellei halua.

Kannattaisi ehkä selittää että alkionkuoresi voi vaatia avausta tai ISC:tä tms. Eli eipä niihin kotikonstit auta.

[QUOTE="vieras";26597915]Tuossahan se menee niin, ettei miehen tarvitse sitä spermaakaan antaa kun kerran/keräys (jos vaan on ok. laatuista, mitä teillä varmasti on kun olette niitä inssejäkin "saaneet"), kun siitä saadaan usein jo monta munasolua hedelmöitettyä, jotka sitten pakastetaan seuraavia siirtoja varten. Eli sinänsä ivf on miehelle helpompikin kuin inseminaatio. IVF on vielä sen verran tyyristä touhua, että tekevät kyllä kaikkensa että siirrot onnistuisivat, eikä se ollut ihan niin liukuhihnatouhua kuin inssi. Minullekin (tämä plus) siirto tehtiin julkisella lauantaina!!! Miehenhän ei tarvitse edes olla mukana siirroissa ellei halua.

Kannattaisi ehkä selittää että alkionkuoresi voi vaatia avausta tai ISC:tä tms. Eli eipä niihin kotikonstit auta.[/QUOTE]

Korjaus

Minulla myös tuo lyhyt luteaalivaihe ja käsittääkseni lääkärit eivät sille paljoa mitään voi. Jos olet ylipainoinen, laihduta, silloin ovulaatio voi aikaistua..

I am grateful to the mother Iya to get me to be fruitful. I am now the mother of today. I had a miscarriage two years ago and since then I've been trying really hard to get pregnant again. I contacted this herbalist to help me with this problem and within 7 days, I was born and became pregnant a child. I am very happy woman, because the problem causing many difficulties in my life. Thanks again for your mother Iya. It is due to the fact that I am very grateful to him, and that's why I put this testimony about him. she is a genuine herbalist. Please contact her email at nativeiyabasira@yahoo.com

Yhteistyössä