Kertokaa nyt mulle... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jämähdys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jämähdys

Vieras
...miksi pirhanassa paino ei tipu!

Minulle on laadittu ateriasuunnitema, jonka mukaan olen syönyt, joulusta asti. Sitä ennen oli toinen ateriasuunnitelma, jonka mukaan söin elokuusta asti. Uuteen tuli lisäystä 300 kcal, ettei paino tippuisi niin nopeasti. Mutta nyt se on noussut kilon!

Pituutta löytyy 166,5 cm ja paino on 53,4. Mitat 81/60/86. En ymmärrä. Vähäisestä liikunnasta ei voi johtua, koska lisäsin liikuntaa joulun jälkeen. Eli liikun 5 tuntia viikossa kunnon hikiliikuntaa + hyötyliikunta, mm. kävelyt koiran kanssa. Tuntuu tosi pahalta ja v***ttaa.. :/

Olisiko vinkkejä/neuvoja minulle?

Älä ny provoile, mä oon samanpituinen sun kanssas, ja tuon painoisena mua haukuttiin laiheliiniksi. Nyt painan 65 kg, ja ihmiset sanoo että on kiva ku sait vähä lihaa luittes ympärille.

Mulla ei ainakaan paino laske alle tietyn pisteen vaikka tekisin mitä. No, ehkä jos ihan anoreksialinjalle lähtisi eikä söisi ollenkaan, mutta sehän ei ole tarkoitus...
Sä olet tosi hoikka. Ihmetyttää jos ihan tosissasi oot tämän topikkis kanssa.

...valitettavasti löytyy.. :/ Olisi eri asia, jos ei löytyisi, mutta nyt kun kerran löytyy, niin miksi se ei voi lähteä :( Tiedän, pienet on murheet, mutta tällä hetkellä tuntuu aika hirveältä. Ja EPÄTOIVOISELTA, kun ei tiedä mitä tehdä :o

Alkuperäinen kirjoittaja jämähdys:
...miksi pirhanassa paino ei tipu!

Minulle on laadittu ateriasuunnitema, jonka mukaan olen syönyt, joulusta asti. Sitä ennen oli toinen ateriasuunnitelma, jonka mukaan söin elokuusta asti. Uuteen tuli lisäystä 300 kcal, ettei paino tippuisi niin nopeasti. Mutta nyt se on noussut kilon!

Pituutta löytyy 166,5 cm ja paino on 53,4. Mitat 81/60/86. En ymmärrä. Vähäisestä liikunnasta ei voi johtua, koska lisäsin liikuntaa joulun jälkeen. Eli liikun 5 tuntia viikossa kunnon hikiliikuntaa + hyötyliikunta, mm. kävelyt koiran kanssa. Tuntuu tosi pahalta ja v***ttaa.. :/

Olisiko vinkkejä/neuvoja minulle?

mitä helvettiä?!? eihän sulla ole mistä tiputtaa.. sairasta tollanen..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
...valitettavasti löytyy.. :/ Olisi eri asia, jos ei löytyisi, mutta nyt kun kerran löytyy, niin miksi se ei voi lähteä :( Tiedän, pienet on murheet, mutta tällä hetkellä tuntuu aika hirveältä. Ja EPÄTOIVOISELTA, kun ei tiedä mitä tehdä :o

Herranjestas, sun painoindeksi on 19. Lopeta toi valitus ja aloita kunnon kiinteytysjumppa.

mikä sulla Oikeasti on hätänä?

Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
annan sinulle nyt huomiota, jonka puutteessa näyt olevan. mutta paino-ongelmia sulla ei ole.

huomiota saan aivan tarpeeksi, joten ei, en ole sen puutteessa, kiitos kuitenkin :) tällaiset missä voi nimettömänä kysellä, ovat ainoita paikkoja, joissa voin asiasta puhua, läheisiltä tulisi vain kettuilua jos heille sanoisin.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
annan sinulle nyt huomiota, jonka puutteessa näyt olevan. mutta paino-ongelmia sulla ei ole.

huomiota saan aivan tarpeeksi, joten ei, en ole sen puutteessa, kiitos kuitenkin :) tällaiset missä voi nimettömänä kysellä, ovat ainoita paikkoja, joissa voin asiasta puhua, läheisiltä tulisi vain kettuilua jos heille sanoisin.. :/

no, se kettuilu tulee sulle ihan tarpeeseen! lopeta hyvä ihminen ennenkuin olet sairas tuon laihduttamisen suhteen..

sitähän minä teenkin :o vältän kunnon punttitreeniä, suosin aerobista treeniä. Joskus intervallityylisesti, joskus tasaisesti vauhtikestävyysalueella. Peruskuntopohja tulee koiran kanssa lenkkeilystä.

rupeaa terveyshaitat kohta tulee tosta laihuudesta. kannattaa tosiaan yrittää kiinteyttää ja saada lihaksia jos kerta paikat ei miellytä. nyt olet luuta ja nahkaa. itse olen 165cm pitkä ja painoin 56kg. olin ihan luinen. nyt hiukan kiloja lisää niin olo paljon parempi. ei palella ja vaatteetkin istuu.

sitähän minä teenkin :o vältän kunnon punttitreeniä, suosin aerobista treeniä. Joskus intervallityylisesti, joskus tasaisesti vauhtikestävyysalueella. Peruskuntopohja tulee koiran kanssa lenkkeilystä.

Ihailetko laihoja ihmisiä, onko tämä sun mielestä kaunis nainen?

http://themedictalk.com/wp-content/uploads/2009/07/anorexia1206lindsay-lohan.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
rupeaa terveyshaitat kohta tulee tosta laihuudesta. kannattaa tosiaan yrittää kiinteyttää ja saada lihaksia jos kerta paikat ei miellytä. nyt olet luuta ja nahkaa. itse olen 165cm pitkä ja painoin 56kg. olin ihan luinen. nyt hiukan kiloja lisää niin olo paljon parempi. ei palella ja vaatteetkin istuu.

sinä olet terveen mitoissa! ilo kuulla että kaikki eivät havittele sairasta olemusta..

Millä tavoin sitten tulisi treenata? Kun olen luullut kiinteyttävästi jumppaavani.. Siis kun en halua enempää lihaksia, kuin mitä nyt on. Jotain mikä ylläpitäisi lihaskunnon, mutta sulattaisi loput ylimääräiset rasvat pois. Voisiko suolan vähentäminen auttaa? Rasvaa käytän hyvin niukasti, kaikki lihat, juustot ym. on vähärasvaisia. Leivälle laitan 60 %, 40 % sijaan, ihan ravitsemusterapeutin suosituksen mukaan.

suolan vähentäminen voi auttaa tiettyyn pisteeseen, keräähän se nestettä suolaisempi ruoka. mutta kandee muistaa, että suoloja tarvitaan elimistössä hermoimpulssien kulkemiseen ja mm. sydämen sykeen ylläpitoon. Jos oikein muistan, korjatkaa jos olen väärässä!

Alkuperäinen kirjoittaja fdg:
Paljonko painoit elokuussa?

51 kg. Ei mikään hurja ero, mutta ero kumminkin.

Täältä ei nyt hirveästi saanut mitään asiallisia neuvoja, kommentteja, samanlaista kettuilua mitä saan ihan muutoinkin, jos asiasta puhun.

Täältä ei nyt hirveästi saanut mitään asiallisia neuvoja, kommentteja, samanlaista kettuilua mitä saan ihan muutoinkin, jos asiasta puhun.

sinulla näyttää olevan ongelmia. käväse psykologilla. meissä muissa ei ole vikaa.

Olisiko syynä kokemaasi kettuiluun se, että paino-ongelmasi on todellinen vain omassa mielikuvituksessasi. Olet jo nyt alipainoinen ja jos koet olevasi liian lihava tällä hetkellä, on tilanne se, että sinulla on vääristynyt ruumiinkuva. Tarvitset ammattiapua päästäksesi sinuiksi itsesi kanssa, joten nyt hakemaan apua. Ilmeisesti olet jo jossain kontaktissa ammattilaisiin, kun ravitsemusterapeutin ohjeet olet saanut.

Yhteistyössä