Kertokaa mulle, mitä järkeä on juoda alkoholitonta olutta? Tai kofeiinitonta kahvia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tai jopa syödä jotain lihatonta ns. tofu- kinkkua? Ei helvetti!

Koska ei ole olutta ilman alkoholia, kahviin kuuluu kofeiini, eikä mitään missä ei ole lihaa, voi sanoa kinkuksi! JÄRKIINTYKÄÄ!

Olut on hyvän makuista ja jos ei halua juoda alkoholia, niin sitten voi juoda alkoholitonta olutta. :D

Kofeiinitonta kahvia en ole juonut ja syön ihan normaalia kinkkua, joten niihin en kommentoi.

Oluen maku on miellyttävä, tekee mieli olutta, mutta ei halua humaltua. Tai ei halua juoda alkoholillista olutta raskaana ollessaan.

Esimerkiksi siksi on järkevää juoda alkoholitonta olutta :)

Ja nyt järkytän: vaikka alunperin tutustuin alkoholittomaan olueen raskausaikana niin raskausajan jälkeenkin jatkoin sen juomista, sillä mun mielestä se oli jopa paremman makuista kuin normaali olut. :D

Itse olen ainakin raskausaikana juonut alkoholitonta olutta ja kofeiinitonta kahvia. En halua tuolloin käyttää alkoholia ja kofeiiniakin hyvin rajoitetusti varsinkin alkuraskaudesta. Että se järki ainakin minulla.

Joskus tekee mieli olutta ja raskaana ollessa sitä vasta mieli tekikin. En halunnut juoda tavallista, joten join alkoholitonta. Kofeiinitonta kahvia olen juonut kun joskus tekee mieli juoda enemmän kahvia kun se kaksi kuppia päivässä ja mulla tulee helposti tärinää, närästystä ym. "liiasta" kahvista.

Ja mäkin teen nyt järkyttävän tunnustuksen: Me ostetaan nykyään kotiin YKKÖSOLUTTA. Se on oikeasti hyvää, mutta siitä ei tule känniin.

Hölmö kysymys aloittajalta. Kuten tässä on jo monikin sanonut, niin alkoholitonta olutta juodaan mauan takia. Kofeiinitonta kahvia, kun haluaa kahvia mutta ei kofeiinia. Tofukinkut ja muut lihaa muistuttavat kasvistuotteet ovat sitten oma lukunsa. Mutta vegaani voi esim. haluta joskus grillata, ja soijanakit käyvät siihen oikein hyvin. Mitä järkeä muutenkaan miettiä täällä toisten syömisiä ja juomisia. Jos AP ei itse halua alkoholitonta olutta juoda, niin sitten ei juo.